Wil ik graag, alleen niet iOS5 compatiblequote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef killfrenzy het volgende:
Shrink > Icons vergroten\verkleinen
Jawel hoor, hij draait op 5.0.1 bij mij nu!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil ik graag, alleen niet iOS5 compatible
Ook via itunes kan ik minecraft niet updaten, iemand please???quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef ricky2000 het volgende:
kan iemand mij helpen met mijn minecraft pocket edition probleem waar ClapClapYourHands in het eerste bericht van dit onderwerp naar heeft verwezen?
tnx
Zoveel uren hebben daarin gezeten als klein kind. Heb liever een PS3 remake thoughquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:58 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor de gamers, Max Payne binnenkort uit voor de iPhone!
Inderdaad, tof spel. Ik heb liever een remake van GTA (VC of SA).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoveel uren hebben daarin gezeten als klein kind. Heb liever een PS3 remake though
Alle oude games zijn echt vet vind ik. Max Payne 3 spreekt me totaal niet aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad, tof spel. Ik heb liever een remake van GTA (VC of SA).
Het is nog maar de vraag hoeveel gebruikers 3-4gb van hun opslag beschikbaar willen stellen voor een enkel spel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alle oude games zijn echt vet vind ik. Max Payne 3 spreekt me totaal niet aan.
Zo een GTA SA remake is ook vet, zoveel moeite moet dat toch niet kosten geloof ik
Bijna alle spellen van Gameloft en EA zijn zo groot. De grootste applicaties die ik momenteel op mijn toestel heb:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, GTA III en Max Payne zijn de enigste spellen van dat formaat. Ook Gangstar Rio trouwens
Zo kun je tekortkomingen altijd wel goedpraten. Je betaalt al een premium voor de 16GB iPhone, en de 64GB kost hier nu 850 euro. Bovendien is 16 en 32GB al de standaard sinds de iPhone 3GS. Bij de volgende iPhone wordt het echt wel tijd dat ze van 32GB gewoon het basismodel maken. Dan kunnen ze de 16GB 4S als goedkope instapper verkopen en high end gebruikers 64 en 128GB verkopen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind dat het prima is zo. Degenen die zoveel spellen als bovenstaande wil spelen kopen een 64gb en degenen die niet zoveel spellen spelen kopen de 16gb
Anders betaal ik voor 64gb terwijl ik maar 5gb gebruik
Meer dan genoeg...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Idd ... Ik ben ook tevreden met 16 gb
Nouja, 8GB is wel ideaal om de budgetmarkt mee op te gaan, een markt die Apple op dit moment niet aan spreektquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mee eens. Of in ieder geval 32GB minimum. Ik zou aan 16GB bij verre na niet genoeg meer hebben, en 8GB is gewoon absurd.
Als ik meer geheugen krijg voor dezelfde prijs vind ik het goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zo kun je tekortkomingen altijd wel goedpraten. Je betaalt al een premium voor de 16GB iPhone, en de 64GB kost hier nu 850 euro. Bovendien is 16 en 32GB al de standaard sinds de iPhone 3GS. Bij de volgende iPhone wordt het echt wel tijd dat ze van 32GB gewoon het basismodel maken. Dan kunnen ze de 16GB 4S als goedkope instapper verkopen en high end gebruikers 64 en 128GB verkopen.
Dat jij maar 5GB gebruikt, betekent niet dat het drie generaties lang niet uitbreiden van de opslag gewoon een gigantische misser is.
En het punt is juist dat ze de 32GB moeten aanbieden in de 'laagste' prijsklasse, dus gelijk aan wat de 16GB nu kost. Zo kopen gebruikers als jij altijd de goedkoopste iPhone en hoef je dus niet te betalen voor geheugen dat je niet gebruikt. Maar zo worden mensen die wel alle functies van hun iPhone gebruiken niet gedwongen ruim 200 euro extra te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |