Das schönste Land der Weltquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:45 schreef Redbaron het volgende:
Whiej!
Komende week weer lekker op pad. Postbode spelen in zuid duitsland![]()
Heerlijk de hele week weg en jullie weer rust
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Emigreer toch een keer met je Duitslandgesop
Tuurlijk vinden we het tof voor je Basquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Redbaron het volgende:
Goh wat leuk dat jullie t ook leuk vinden voor me..
Nee er wordt op een land gegeilt
Je kent Hen tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kent Hen toch
Mooi voor jou Bas
Rit van een week weer?
Goede zaak, mooi geld verdienen ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Normaal staat er 4dagen voor om leeg te komen maar ik ken t niet dus kijken wel.
Maar wel lekker eruit
Joah elke dag wel een paar uurtjes meer ja, maar die schnitzels zijn nog wel prijzigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede zaak, mooi geld verdienen ook
Dan eet je één schnitzelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah elke dag wel een paar uurtjes meer ja, maar die schnitzels zijn nog wel prijzig
Lama niet doen, krijg ik geen beter figuur vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan eet je één schnitzelper uur
![]()
Vond het eigenlijk wel een goedequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lama niet doen, krijg ik geen beter figuur van![]()
En beetje goede schnitzel is bord vol
daarom, maar brood en maaltijdsalades meenemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel een goede
Maar goed, gaan je loon en je cholesterolspiegel wel snel van ja
Weinig verschil met normaal ben ik bangquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal lekker ruiken aan 't eind van de week
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Weinig verschil met normaal ben ik bang
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Weinig verschil met normaal ben ik bang
Ik lag nog te pit'nquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Redbaron het volgende:
Das nie gezond he!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijke lahmacun gehad met een beetje shoarma en sambal.
Valt wel mee. Alleen die lahmacun heeft redelijk wat koolhydraten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das nie gezond he!
Maar wel lekker
Smaak was ook niet best..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:50 schreef Redbaron het volgende:
Penne met zalm.. Ruikt nog niet best
Daar kun je toch weinig aan fout doen dunkt mij. Wel volkoren penne?quote:
Tuurlijk, maar het smaakte gewoon niet met die vis.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar kun je toch weinig aan fout doen dunkt mij. Wel volkoren penne?
ik heb het gemist op de stream, was Vampire Diaries aan het kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is die Guidetti een ongelooflijke idioot
Wel gehoord wat er gebeurde?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb het gemist op de stream, was Vampire Diaries aan het kijken
straks om half 11 maar Studio Sport kijken...
dat hoor ik om half 11 welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel gehoord wat er gebeurde?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fokking lekker gekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:50 schreef Redbaron het volgende:
Penne met zalm.. Ruikt nog niet best
Ik kan er naar blijven kijken!quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan er naar blijven kijken!
Wat dan? Vind t een leipe de ventquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een drugstestje doen na die actie van vanavondquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat dan? Vind t een leipe de vent
Geen voetbal gezien. Watskeburt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even een drugstestje doen na die actie van vanavond
Aan het indekken Remco?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:48 schreef ReMcOrE het volgende:
whehehe, toen hij geel kreeg voor die overtreding wist ik dat hij er af zou moeten vanwege shirtje uittrekken bij een goal
wat een domme kneus!!scheelt natuurlijk ook weer voor PSV volgende week
nee hoor, gewoon een constatering dat ik Feyenoord zonder Guidetti weinig in zie brengen uit bij PSVquote:
Kontneukn!quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als de bass pas bij het laatste nummer goed ingesteld wordt, faal je als geluidsman
quote:
Kwark smaakt ook niet, het is gewenningquote:
Denk even wat puberalerquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kwark smaakt ook niet, het is gewenning
Nee hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kwark smaakt ook niet, het is gewenning
Als je doelt op het bericht hierboven, "geen idee". En anders, jawel het wentquote:
Ja soms trek ik bij puberaliteit aan het langste eind.quote:
;iquote:Op zondag 19 februari 2012 02:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja soms trek ik bij puberaliteit aan het langste eind.
Er brandt nog licht bij jouquote:Op zondag 19 februari 2012 02:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja soms trek ik bij puberaliteit aan het langste eind.
Ga langs en pak een pilsjequote:
Doe haar de groeten van mequote:Op zondag 19 februari 2012 02:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal zo eens naast Miss Tuk gaan liggen...
Ik wil trouwens wel eens pics van Miss Tuk zienquote:Op zondag 19 februari 2012 02:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal zo eens naast Miss Tuk gaan liggen...
Miss Tuk is niet zo van da internetz.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel eens pics van Miss Tuk zien
Bestaat Miss Tuk wel?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk is niet zo van da internetz.Bouwjaar '75 en zo.
Van hetzelfdequote:Op zondag 19 februari 2012 03:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, mannen... het ga jullie goed.
quote:
Yowquote:
Ik zat aan de potgieterstraat.quote:
Ja dat wordt nog lastigquote:Op zondag 19 februari 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ook maar zien te winnen
quote:
quote:
FFFUUUquote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef Redbaron het volgende:
Verdorie, gisteraaf verkeerde keus gemaakt door niet naar Hengelo te gaan
quote:
Succes!quote:
Skeur zequote:
Lolquote:Op maandag 20 februari 2012 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, zit je wat op 9Gag te neuzen, kom je deze post tegen:
[ afbeelding ]
Die boxjes heb ik hier staan
Ik zag ook een rage meme dat je dat geluidje hoorde en dan dacht "Ja telefoon!! JEUJ" en dan zoekt hij alleen signaal. Ragefaces zelf inbeelden.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol
Overigens klopt het wel. Met dat geluid.
Best wel een forever alone momentje danquote:Op maandag 20 februari 2012 08:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zag ook een rage meme dat je dat geluidje hoorde en dan dacht "Ja telefoon!! JEUJ" en dan zoekt hij alleen signaal. Ragefaces zelf inbeelden.
Dat was het laatste plaatje ookquote:Op maandag 20 februari 2012 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Best wel een forever alone momentje dan
Luxepaardquote:
Je hebt toch wat? Offeeh,quote:
Jaa maar dat is al afgelopenquote:
Baalnquote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa maar dat is al afgelopen
helaas![]()
Nu al?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa maar dat is al afgelopen
helaas![]()
Leuk! Met wie ga je?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, vakantie in Frankrijk gaat doorzaterdag bepalen + boeken
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ole!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
net zo lang tot de laptop in orde isquote:Op maandag 20 februari 2012 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Tot hoelaat moet je?
Je bent gewoon thuis dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net zo lang tot de laptop in orde is
Perongelukexpres laten vallenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net zo lang tot de laptop in orde is
nee hoor. Moest net nog zoeken naar een snackbar in goor die wel open isquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee hoor. Moest net nog zoeken naar een snackbar in goor die wel open is
nee, d'r moest wat op geïnstalleerd worden. En hij moet kunnen praten met een plcquote:
Oh leuk klusjequote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, d'r moest wat op geïnstalleerd worden. En hij moet kunnen praten met een plc
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef ReMcOrE het volgende:
en even een plaatje voor de gezelligheid
[ afbeelding ]
Hij is gewoon geniaalquote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi hè?!
wel schaamteloos van Facebook van Machiel gejat, hihi![]()
De humor zit in de simpelheid.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke plaatjes zijn zo geniaal jaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
echt geniaal inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is gewoon geniaal![]()
Haha, jatterd..
quote:
eens!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulke plaatjes zijn zo geniaal ja
Dat sowieso!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt geniaal inderdaaden beter goed gejat dan slecht verzonnen
Gek genoeg zitten ze zo in elkaar dat je even denkt dat het echt is..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dit blijft ook lachen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gek genoeg zitten ze zo in elkaar dat je even denkt dat het echt is..
precies!!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter "ik zie het al, uit de kom"
Blijft ook geniaal.
Komt een skelet bij de dokter. Zegt de dokter 'Ik zie het al, te laat'..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter "ik zie het al, uit de kom"
Blijft ook geniaal.
nêh, die is toch een stuk minder geniaal...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt een skelet bij de dokter. Zegt de dokter 'Ik zie het al, te laat'..
Haha die kende ik niet!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt een skelet bij de dokter. Zegt de dokter 'Ik zie het al, te laat'..
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur "hey kom er eens af".
Ja, die is ook echt awesome!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur "hey kom er eens af".
Hee Selmaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
* strooit wat zout*
Zooo flauw die grappen he.
Haha die onderstequote:
Trusten knulquote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Douchen en slapen. Slaap fijn allen.
Godverquote:
Sanderquote:
Homerquote:
Mogguhquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vakantie, maar wel gewoon stage..
Maar, morgen en donderdag vrij.quote:
Kookte je ghb? Sorry :$ Watskeburt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo sta je te koken en zo lig je even later op bed
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En even later ben je zo wazig dat je je avondeten uitkotstik ben dit ZO beu he
*geeft justin knuffel*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsakker das kut! Wanneer moet je weer testen ofzo dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shit man.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
8 maart heb ik weer eens een onderzoek, tot die tijd maar weer gewoon aansukkelen
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit man.
Voordat jij weet wat er nou werkelijk met je aan de hand is.. damn..
Wat hun zeggenquote:
En dan in een tent of woonwagen of....?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, ben ook thuis. voort spullen pakken.
ga 2 nachtjes overnachten in kampen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit man.
Voordat jij weet wat er nou werkelijk met je aan de hand is.. damn..
quote:
Mja, nog ff (juli) en ik voel me al 4 jaar niet helemaal mezelf... en het gaat al sinds oktober 2010 echt kutquote:
Daarom. Shit manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mja, nog ff (juli) en ik voel me al 4 jaar niet helemaal mezelf... en het gaat al sinds oktober 2010 echt kut
pff, das een lange tijdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mja, nog ff (juli) en ik voel me al 4 jaar niet helemaal mezelf... en het gaat al sinds oktober 2010 echt kut
hotelletjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan in een tent of woonwagen of....?
Zozo kampers met hotelletjes. Nee ik hou op. Ben weer eens flauw.quote:
Yup, ik heb soms zin om het op een gigantisch boos schreeuwen te zetten. Doe ik echter alleen als m'n ouders ff weg zijn, dan val ik er niemand mee lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. Shit man![]()
Machteloos gevoel ofniet?
Snap ik. Ook gewoon blijven doen, als het je oplucht is het alleen maar even goed voor jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, ik heb soms zin om het op een gigantisch boos schreeuwen te zetten. Doe ik echter alleen als m'n ouders ff weg zijn, dan val ik er niemand mee lastig
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hun is een bezittelijk voornaamwoord
Pff dat gun je je ergste vijand niet. Kijken wat 8 maart brengt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thnx voor het verbeteren hunney.quote:
Mja, daarna ben ik wel compleet afgepeigerd door de hyperventilatie van dat gebrul, lig ik daar op bed bij te komen als een ouwe klootzakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Ook gewoon blijven doen, als het je oplucht is het alleen maar even goed voor je
Ah, kut manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, daarna ben ik wel compleet afgepeigerd door de hyperventilatie van dat gebrul, lig ik daar op bed bij te komen als een ouwe klootzak
Je bént een ouwe klootzak ;iquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, daarna ben ik wel compleet afgepeigerd door de hyperventilatie van dat gebrul, lig ik daar op bed bij te komen als een ouwe klootzak
En jij hebt een hoofd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bént een ouwe klootzak ;i
Beter een oude klootzak dan een gewone klootzak zoals jij David. ;iquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bént een ouwe klootzak ;i
doe eens liefquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beter een oude klootzak dan een gewone klootzak zoals jij David. ;i
Wouterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
hee stelletje eikels
En Nathen Henrike
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
;iquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
quote:Een primeur voor Graspop Metal Meeting want TWISTED SISTER komt voor de eerste keer naar Dessel!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben mn tas verloren op t station in Almelo, heeft iemand m gevonden?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zat er toevallig een brandbare stof in?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan zijn dat er nog een fles alcohol in zit jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zat er toevallig een brandbare stof in?
lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kan zijn dat er nog een fles alcohol in zit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |