Das schönste Land der Weltquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:45 schreef Redbaron het volgende:
Whiej!
Komende week weer lekker op pad. Postbode spelen in zuid duitsland![]()
Heerlijk de hele week weg en jullie weer rust
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Emigreer toch een keer met je Duitslandgesop
Tuurlijk vinden we het tof voor je Basquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Redbaron het volgende:
Goh wat leuk dat jullie t ook leuk vinden voor me..
Nee er wordt op een land gegeilt
Je kent Hen tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Redbaron het volgende:
Goh wat leuk dat jullie t ook leuk vinden voor me..
Nee er wordt op een land gegeilt
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kent Hen toch
Mooi voor jou Bas
Rit van een week weer?
Goede zaak, mooi geld verdienen ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Normaal staat er 4dagen voor om leeg te komen maar ik ken t niet dus kijken wel.
Maar wel lekker eruit
Joah elke dag wel een paar uurtjes meer ja, maar die schnitzels zijn nog wel prijzigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede zaak, mooi geld verdienen ook
Dan eet je één schnitzelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah elke dag wel een paar uurtjes meer ja, maar die schnitzels zijn nog wel prijzig
Lama niet doen, krijg ik geen beter figuur vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan eet je één schnitzelper uur
![]()
Vond het eigenlijk wel een goedequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lama niet doen, krijg ik geen beter figuur van![]()
En beetje goede schnitzel is bord vol
daarom, maar brood en maaltijdsalades meenemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel een goede
Maar goed, gaan je loon en je cholesterolspiegel wel snel van ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |