IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
Tja, ik zat er zo dicht tegenaanquote:
laffe tekkel...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb een male engineer gemaakt die paragon is. Ik kan het toch echt niet maken om renegade te spelen, voelt gewoon kut
quote:
quote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb een male engineer gemaakt die paragon is. Ik kan het toch echt niet maken om renegade te spelen, voelt gewoon kut
Daarmee kun je lvl-uppen, waardoor je punten aan je skilltrees toe kunt kennenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:54 schreef Morthill het volgende:
Plus, heb je ook een zak aan de XP die je nu in de demo verdient
quote:
Je raakt alles kwijt zodra de retail uitkomtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:54 schreef Morthill het volgende:
Plus, heb je ook een zak aan de XP die je nu in de demo verdient
Ja goed, maar waarom alles straks weer opnieuw doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Je raakt alles kwijt zodra de retail uitkomt. Maar levellen gaat vrij snel.
Het schijnt vermakelijk te zijn. Zal wel een bijwerking zijn ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja goed, maar waarom alles straks weer opnieuw doen
Ik koop alleen maar veteran packages. Het kan ook toeval zijn maar ik unlock elke keer een class als ik op Silver speelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, heb je 37k credits, koop je 1 veteran pack en 3 recruit packs, krijg je 4 shotgun upgrades. Als engineer.
Alvast wennen aan de besturing zodat ik hem gelijk op Insanity kan zettenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja goed, maar waarom alles straks weer opnieuw doen
Succes daarmee, je hebt twee playthroughs nodig om insanity te unlockenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Alvast wennen aan de besturing zodat ik hem gelijk op Insanity kan zettenen en wat classes uitproberen.
Ik heb een Drell Vanguard. Heb je alleen geen Nova.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar veteran packages. Het kan ook toeval zijn maar ik unlock elke keer een class als ik op Silver speel.
- Asari Adept
- Krogan Soldier
- Turian Sentinel
- Salarian Infiltrator
- Quarian Engineer
Ik mis nog een leuke non-human Vanguard. Dat hele verzamelen zorgt er wel voor dat je bezig blijft
.
Ach, dat kan ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
Bezig met installeren. Dit is m'n eerste MassEffect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga nu deel 1&2 weer spelen, is deel 3 het een beetje waard? Want ik heb absoluut geen zin om Origin te installeren.Qua DLC is Lair of the Shadow Broker voor ME2 het waard om te kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:12 schreef ems. het volgende:
Ik vind persoonlijk mass effect het niet waard om te herspelen
Ah joh, die vind ik zo tegenvallen hequote:
Kasumi was interessanter en beter dan de helft van de standaard crew, mijn inziens. Het was alleen jammer dat er niet meer dialoog in zat.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah joh, die vind ik zo tegenvallen he
Mja, ik had die psycho met z'n "I hear the screaming in my head. It's nice. Yeah..." wel mee willen nemen iddquote:Op zondag 19 februari 2012 23:00 schreef ardi het volgende:
Had Kuril niet gewoon Jack kunnen spacen, als voorbeeld zeg maar?
God wat zou dat fijn geweest. Jack is de enige die ik opzettelijk om zeep heb geholpen.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:00 schreef ardi het volgende:
Had Kuril niet gewoon Jack kunnen spacen, als voorbeeld zeg maar?
Ik heb die chick gewoon diplomatiek aan banden gelegd, als een eckte heerquote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
God wat zou dat fijn geweest. Jack is de enige die ik opzettelijk om zeep heb geholpen.
Ja idd, duurt te langquote:Op zondag 19 februari 2012 00:08 schreef drumstickNL het volgende:
Net voor het eerst de demo gedaan, tevens m'n eerste poging tot het spelen van een Mass Effect spel.
Het verhaal sprak mij wel aan (ook al zaten er wat rare momenten in de demo.) maar de combat niet echt. Je moet te lang op vijanden in raggen voordat ze dood zijn. Dat betekent niet dat ik leaver easy mode heb maar ik zie liever dat jezelf en je vijanden snel dood kunnen.
Gamemania geeft wat extra's (N7 Rifle en N7 Armor). Collector's editions zijn uitverkocht, maar je krijgt die bonus ook als je een gewone versie besteld.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:59 schreef P8 het volgende:
Waar kan ik dit spel het beste voor de xbox pre-orderen? En hoe werkt dat pre-orderen eigenlijk?
LA NOIRE TOROLOLLOLLOLOOOLquote:Op maandag 20 februari 2012 11:43 schreef Morthill het volgende:
Noem mij 1 game waarbij mondanimaties kloppen met wat er gezegd wordtDat moet je motion capturen om goed te doen, want er zijn echt tientallen klanken die je kunt produceren en allemaal zijn ze anders, bovendien moet je dan elke zin apart doen, omdat je niet goed kunt programmeren welke klankovergangen gesproken zijn en welke niet. Wat je zegt en schrijft is namelijk zelden hetzelfde en je spreekt heel veel niet uit, omdat bepaalde klanken achter elkaar ervoor zorgen dat je accenten anders legt etc.
Kortom, dat is totaal onrealistisch, tenzij je het in CGI doet.
Klopt, maar die game was door de enorme investering in motion capture gewoon verder saaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Vooral vanaf ongeveer 1:16 is het pure epicness, als the alliance terug vecht, waarom is 9 maart nog zo ver weg :Squote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef ardi het volgende:
Voor spoilers hoef je niet bang te zijn met deze trailer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef ardi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Morgen een extended cut van de trailer, ik gok op 4 seconden extra footage
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Zo, dat was playthrough nummertje 6, wat gaat die reaper makkelijk neer op veteran trouwens10 sniperkogels of zo en dat was het al. Maar goed, geen zin om een korte fungame op insanity te doen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
in mass effect 2 zitten die sprites ook als je goed opletquote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef All-out het volgende:
ik wil ashley bangengvd wat een geil wijf is dat
en wat betreft de graphics in de demo, daarom heet het ook een demo.... ik geef er niet zoveel om, wat mass effect geweldig maakt is het verhaal. ik hoop wel dat ze in de uiteindelijke versie die combat mode niet hebben doorgevoerd, want dan ben ik bang dat ze niet zoveel aandacht aan het RPG verhaal besteed hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Het is juist ideaal, een manier om de casual gamer te cateren, zonder dat dit ten koste hoeft te gaan van de RPG-beleving. Geen zorgen maken dat je CoD-generatie voor het hoofd stoot met te veel verhaal en RPG-fans met te weinig verhaal, gewoon het ideale voor beide kunnen bieden.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in mass effect 2 zitten die sprites ook als je goed oplet. ik geef er niet zoveel om, wat mass effect geweldig maakt is het verhaal. ik hoop wel dat ze in de uiteindelijke versie die combat mode niet hebben doorgevoerd, want dan ben ik bang dat ze niet zoveel aandacht aan het RPG verhaal besteed hebben.
Als je twee hazen probeert te vangen, zal je beide verliezen. Maar goed, we zullen het zien. Misschien dat het met die tweede studio erbij makkelijker is om beide hazen te vangen.PSN: ardpsiko![]()
Vandaag pas de demo kunnen checken. Geweldig! Singleplayer boeide mij niet zo omdat ik al weet dat dat wel goed zit. Ik zat me zorgen te maken over de co-up. Onnodig. Leuke gamemode met veel tactiek en samenwerken erg leuk om te spelen!![]()
Ze probeerden met ME2 juist twee hazen te vangenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:16 schreef ardi het volgende:
Als je twee hazen probeert te vangen, zal je beide verliezen. Maar goed, we zullen het zien. Misschien dat het met die tweede studio erbij makkelijker is om beide hazen te vangen.Of de game was niet genoeg RPG, of de game was te weinig actie.
Nu kunnen ze beide, is het weer niet goed
Kunnen is nog niet lukken. Mij is het om het even zolang de singleplayer en het RPG aspect maar goed in elkaar zitten.PSN: ardpsiko![]()
Extended trailer staat op Xbox MarketplaceOp zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
![]()
Tof hoe ze de allereerste teaser erin hebben gestopt. Kut Amerikanen kunnen over twee weken al spelen.
[ Bericht 12% gewijzigd door ROFLOL op 21-02-2012 12:08:34 ]I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Dat zal een flinke teleurstelling zijn voor de mensen die denken dat dit in-game footage isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:28 schreef ROFLOL het volgende:
Tof hoe ze de allereerste teaser erin hebben gestopt. Kut Amerikanen kunnen over twee weken al spelen..
Dodge/run/cover op 1 key is ook al een grote faal. Dan wil je in MP naar een lower level springen om te ontsnappen aan een phantom maar dan gaat hij tegen het muurtje staan. Gevolg killshot en einde ronde
.
Get it and Bet it![]()
Je denkt toch niet echt dat mensen dit zullen denken heh?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat zal een flinke teleurstelling zijn voor de mensen die denken dat dit in-game footage is.
Hopelijk kom je ook wel wat vriendelijke NPCs tegen zodat het echt voelt als een oorlog en niet als jij + 2 teamgenoten tegen het universum
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik weet wel zeker dat er zulke mensen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat mensen dit zullen denken heh?
Hopelijk kom je ook wel wat vriendelijke NPCs tegen zodat het echt voelt als een oorlog en niet als jij + 2 teamgenoten tegen het universumGet it and Bet it![]()
Ik hoop dat ik burgers mag doodschieten en de reaper technology mij eigen mag maken en allemaal vrouwen mag reapen![]()
Dat kan je irl ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik burgers mag doodschieten en de reaper technology mij eigen mag maken en allemaal vrouwen mag reapenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Irl reapers? Waar kan ik die halen?Husks batsen. Die kreunen zo lekker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik burgers mag doodschieten en de reaper technology mij eigen mag maken en allemaal vrouwen mag reapen
PSN: ardpsiko![]()
Niet proberen is sowieso niet lukken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:25 schreef ardi het volgende:
Kunnen is nog niet lukken. Mij is het om het even zolang de singleplayer en het RPG aspect maar goed in elkaar zitten.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Klopt, ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken en wat voor gevolgen het zal hebben voor de toekomst van de serie.PSN: ardpsiko
Forum Opties Forumhop: Hop naar: