Onwaar, onze nekken reiken niet zo ver om het boven ons hoofd uitstekende orgaan te bereiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Eckte Turksche Mansmensen zijn zo groot geschapen dat het orgaan der birheid na het uitrollen tot aan de adamsappel kan reiken, kan iemand dit gerucht bevestigen?
Dan zal ik nog maar even opblijvenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeg naar bed is het devies van Dr Oz
Dan ga je toch weg.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef Bilge het volgende:
Ik vind mijzelf heel saai, nietszeggend en nors, maar in vergelijking met jullie ben ik een spontaan en creatief spraakfontein. Hoe hebben jullie deze reeks in vredesnaam 660 topics lang weten vol te houden? Dit geestdodende geouwehoer tast letterlijk mijn geestelijke gezondheid aan. Om over jullie treurige muzieksmaak maar te zwijgen.
Met mijn opgekropte frustraties zou ik zo een lief eekhoorntje kunnen vermorzelen, en dan nog steeds een onverzadigd gevoel overhouden. Het is net alsof ik gevangen zit in De Avonden van Gerard Reve. Bana mazlumu getirin!
Oke, verder wel leuk dat je zoveel moeite voor een kloon doet hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef Bilge het volgende:
Denk je net het ergste gehad te hebben...![]()
![]()
![]()
Als het je ergens niet bevalt, kun je er ook voor kiezen om die plek leefbaarder te maken. Maar als zelfs Turken Wilderiaanse retoriek bezigen is de mentale afstomping zo diep geaard, dat herstel wellicht blijvend onmogelijk is geworden. Toch zal ik zoeken als een dorstige in de woestijn naar een vleugje stoutmoedigheid in jullie verrotte genenpoel. God helpe mij!
Ik heb medelijden met jouw naasten. Ben je in het echt ook zo irritant en dom?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef Bilge het volgende:
Denk je net het ergste gehad te hebben...![]()
![]()
![]()
Als het je ergens niet bevalt, kun je er ook voor kiezen om die plek leefbaarder te maken. Maar als zelfs Turken Wilderiaanse retoriek bezigen is de mentale afstomping zo diep geaard, dat herstel wellicht blijvend onmogelijk is geworden. Toch zal ik zoeken als een dorstige in de woestijn naar een vleugje stoutmoedigheid in jullie verrotte genenpoel. God helpe mij!
Ik zocht naar foto's van haar, zag haar mond (had jouw tweede zin nog niet gelezen) en dacht dat het door Edgar Davids kwam.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
TT klopt niet! Olcay Gulsen heeft alleen Koerdische en Armeense genen.
Ook heeft zij tegenwoordig een vreemde mond dankzij een zekere arts, dit ter informatie.
Waggel uit.
Zo kan je nog een hele waslijst opsommenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
TT klopt niet! Olcay Gulsen heeft alleen Koerdische en Armeense genen.
Ook heeft zij tegenwoordig een vreemde mond dankzij een zekere arts, dit ter informatie.
Waggel uit.
Je hebt medelijden met mijn naasten terwijl je nog niet weet of ik in het echte leven ook zo dom en irritant ben.quote:Op zondag 19 februari 2012 08:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw naasten. Ben je in het echt ook zo irritant en dom?
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_hominemquote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke, verder wel leuk dat je zoveel moeite voor een kloon doet hoor.
Wildersiaans klinkt minder leuk.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zocht naar foto's van haar, zag haar mond (had jouw tweede zin nog niet gelezen) en dacht dat het door Edgar Davids kwam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |