Ik vind het al knap dat je tot 14 komtquote:Op zondag 19 februari 2012 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben al een tijdje aan het puzzelen, maar kom niet verder. heb er nou 14 of 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
voor wie het wil weten, dit is wat ik heb. op 1 na, dat denk ik, maar weet ik niet zekerDie 1e heb je goed je moet het gewqoon invullen zoals op imdb staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan wel de engelse versie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
er staat iets van tekst op, maar kan niet ontcijferen wat het is en op welk onderdeel. Tankkap of een overkapte zitplaats ofzo...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
18 is me echt een compleet raadsel
Ja die is best makkelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
18 is me echt een compleet raadsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |