quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat bevestigt de juistheid van mijn theorie al!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:58 schreef Kabolter het volgende:
Is het ook niet deels onbewust op zoek naar de bevestiging? Dat men vaker spreekt over halfbloedjes als deze ook daadwerkelijk lekker zijn? Ik ken wel een paar niet zo geslaagde mixjes. En op de één of andere manier heb ik het dan niet direct over een halfbloedje. Als de vrouw in kwestie wel lekker is en je een omschrijving moet geven dan komt halfbloedje al snel om de hoek kijken.
Daarnaast heb je meer kans op een westers uiterlijk als het een halfbloedje is. Iets wat vaak meer strookt met onze opvattingen qua 'correct uiterlijk'.
Je bent een man staat op je profiel en je hebt een vriend?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:01 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben zelf een mixje (zwart,blank, indiaans, vleugje aziatisch in de verte) en mijn vriend ook (zwart, blank, aziatisch) Dus niet strikt "halfbloed", maar wordt daar wel voor aangezien (of voor mexicaan)
Ik denk dat de aantrekkingskracht voornamelijk zit in het feit dat ze voor iedereen (behalve andere mixen) exotisch zijn. Anders dan men gewend is in eigen omgeving en dat is altijd prikkelend.
Geld ook voor extreem blond met heel lichte ogen of roodharig met groene ogen en sproeten ofzo.
Ik denk echt dat het "afwijkende" een belangrijke factor is dan de rassen vermenging op zich.
De uitkomst daarvan is nl niet altijd even mooi, het is maar wat je van wie erft, natuurlijk.
Duh. Heb je nog nooit van homofielen gehoord?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent een man staat op je profiel en je hebt een vriend?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Duh. Heb je nog nooit van homofielen gehoord?
Iedereen is er gewoon stil van..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef Cavalinho het volgende:
Dat ik dat toch steeds tegenkom...
Het is al gezegd, ik ben gewoon homo.
Vooral user GeeftJeEnergie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:56 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Iedereen is er gewoon stil van..
Heb ik niets op toe te voegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Vooral user GeeftJeEnergie.
Ik vind die een stuk minder overtuigend. Ik zou eerder pleiten voor het omgekeerde. Een groot gedeelte van de mensen kiest namelijk onbewust voor een partner die een sterke link qua uiterlijk heeft met één van de ouders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:41 schreef Catbert het volgende:
Ik vind de theorie over het binnenhalen van genen om de 'pool' te versterken een stuk aannemelijker dan suf gefilosofeer van een willekeurige Fokker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |