Ik ken het werk van de Pixies niet, en daar schaam ik me diep voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:30 schreef Gellius het volgende:
Ach, jij hebt weer niks met de Pixies, Claudia. Ik vind dat best hoor.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken het werk van de Pixies niet, en daar schaam ik me diep voor.
De eerste twee kan ik goed begrijpen (hoewel Morisson echt zijn band nodig had, Hendrix niet), maar met Stewart heb ik dan weer niks. Hij heeft Downtown Train van Waits verkracht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:21 schreef JAM het volgende:
Voor de volledigheid wil ik even vermelden dat er in dat café ook foto's van Jim Morisson, Jimi Hendrix en Rod Stewart hingen. Met hen heb ik dan wel weer wat.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:39 schreef Mainport het volgende:
Ik heb Lienekiens vrouwenadvies nodig.
Ik ken dit meisje al een aantal jaar, heb een aantal maanden intensief met haar samengewerkt; we zijn hele goede vrienden. Zij weet dat ik haar leuk vond, dit was niet wederzijds. Toen was ik negentien, nu bijna 22. Ze blijft veel het contact opzoeken, o.m. via Facebook en whatsapp, en als ik haar zie spreken we de hele avond met elkaar. Als ik niets van me laat horen krijg ik een berichtje van haar. What's the big deal here?
Is het misschien een optie om het gewoon aan haar te vragen? Of in zo'n gezellig samenzijn subtiel naar haar borsten te grijpen? Dat weet je toch hoe het zit?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |