Ik ken het werk van de Pixies niet, en daar schaam ik me diep voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:30 schreef Gellius het volgende:
Ach, jij hebt weer niks met de Pixies, Claudia. Ik vind dat best hoor.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken het werk van de Pixies niet, en daar schaam ik me diep voor.
De eerste twee kan ik goed begrijpen (hoewel Morisson echt zijn band nodig had, Hendrix niet), maar met Stewart heb ik dan weer niks. Hij heeft Downtown Train van Waits verkracht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:21 schreef JAM het volgende:
Voor de volledigheid wil ik even vermelden dat er in dat café ook foto's van Jim Morisson, Jimi Hendrix en Rod Stewart hingen. Met hen heb ik dan wel weer wat.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:39 schreef Mainport het volgende:
Ik heb Lienekiens vrouwenadvies nodig.
Ik ken dit meisje al een aantal jaar, heb een aantal maanden intensief met haar samengewerkt; we zijn hele goede vrienden. Zij weet dat ik haar leuk vond, dit was niet wederzijds. Toen was ik negentien, nu bijna 22. Ze blijft veel het contact opzoeken, o.m. via Facebook en whatsapp, en als ik haar zie spreken we de hele avond met elkaar. Als ik niets van me laat horen krijg ik een berichtje van haar. What's the big deal here?
Is het misschien een optie om het gewoon aan haar te vragen? Of in zo'n gezellig samenzijn subtiel naar haar borsten te grijpen? Dat weet je toch hoe het zit?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Meh.quote:
Ik vond het bijzonder aardig. Daarna ook vrij snel The Corrections gelezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef mane het volgende:
Ja, de crisis is best romantisch, Gellius. Of bedoel je dat niet?
Ik ben nu Freedom aan het lezen van Jonathan Franzen. Iemand een mening over dat boek?
Ben je afgewezen door de uitgevers die je had aangeschreven?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef Mainport het volgende:
Al dat gelees van die boeken is maar zonde van je tijd - hoogstens een beetje verstrooiing. Hoe vaak biedt zo'n boek nog een nieuw inzicht? Denk je dat Alexander de Grote boeken las terwijl hij de wereld veroverde? Morgen is het dinsdag en buiten schijnt de zon
Nou, dat moet dan een flinke onderlinge strijd zijn onder de usertjes van ttklpt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:15 schreef Mainport het volgende:
JA
Je hoeft bij een uitgever alleen maar aan te kloppen als je de Opiumverhalenwedstrijd wint.
Die staat hier alweer een tijdje op me te wachten. Wat vond je ervan? Ik durf niet goed, want ik ben bang dat het zo overdreven intelligent is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daarna ook vrij snel The Corrections gelezen.
Of begin je eigen uitgeverij in boekenapps. Nog beter verdienmodel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:44 schreef Ringo het volgende:
Tsk, uitgevers. Wie doet dat nog. Verkoop je verhalen in eigen beheer, als app. Veel beter verdienmodel.
Dat vond ik allemaal wel meevallen, het is veel meer een omschrijving van 'gewone mensen die soms domme dingen doen'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:39 schreef broer het volgende:
[..]
Die staat hier alweer een tijdje op me te wachten. Wat vond je ervan? Ik durf niet goed, want ik ben bang dat het zo overdreven intelligent is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |