Ehm, 6 weken op rij te gast?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
dt was dus Ed Struijlaart. klonk lekker en hij is binnenkort 6weken op rij te gast!
hij gaat iedere week 2 nummers van zijn nieuwe plaat spelen! ik vind het wel komischquote:
Ah, dat heb ik dan even gemist, ik was wat te knabbelen aan 't halenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij gaat iedere week 2 nummers van zijn nieuwe plaat spelen! ik vind het wel komisch
en die nazigrappen net...
lijstjes:
Schinder's list: de Hit(ler)lijst van de Stars on 40-45..... godsamme zeg.
mag ik ook wat te knabbelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan even gemist, ik was wat te knabbelen aan 't halen
Chippies, dus mag. En is dit een nieuwe fles of heb je die van vorig weekend nog niet op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik ook wat te knabbelen?
ik heb een fles Smirnoff Ice
lekker Chippies! ik heb hier nog wat Lays Oven Mediterrenean Herbs liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Chippies, dus mag. En is dit een nieuwe fles of heb je die van vorig weekend nog niet op?
Ah, je gaat met stappen omhoog. Over een tijdje drink je weer wat zwaarders. Je komt er welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker Chippies! ik heb hier nog wat Lays Oven Mediterrenean Herbs liggen
en een nieuwe flesvorige heb ik netjes in 2 avondjes opgemaakt
pen en papier!
ik stond even met een fles Eristoff 12% in mijn klauwen...maar ik denk dat ik het hierbij hou. iig geen bier want die smaak vind ik ruk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, je gaat met stappen omhoog. Over een tijdje drink je weer wat zwaarders. Je komt er wel
Zit ik daar al met m'n Paint te klooien, komt er zo'n verhaal...![]()
dat zeg je nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
Fred, grote ogen opzetten werkt als man niet
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
Fred, grote ogen opzetten werkt als man niet
Een zoet wijntje of roseetje tegen de tijd dat het zomer isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond even met een fles Eristoff 12% in mijn klauwen...maar ik denk dat ik het hierbij hou. iig geen bier want die smaak vind ik ruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |