omdat je het zo lief vraag mag dat bestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, kweenie, ik volg dat nooit zo. Ken em voornamelijk van Mag ik u kussen?
Goooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
yoyoquote:
Ga dan je bed in!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
Hmm, ik ben zo duf dat Stenders momenteel zware inkakradio is.
visualiseer een bos bloemen rond dat inkakmomentje en breng oker in je kamer. oker is namelijk een juichkleur!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
Hmm, ik ben zo duf dat Stenders momenteel zware inkakradio is.
Nou ik heb anders menig maal flink mijn ballen gemolken op die tieten hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
wisten jullie btw dat Mariah Carey's borsten ooit genomineerd waren voor een Razzie voor slechtste duo in de film Glitter?
Gefeliciteerd, je gaat door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
Freek moet waarsch een carnavalshit maken...
mwoah, valt mee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik heb anders menig maal flink mijn ballen gemolken op die tieten hoor.
Too much info?
zat in The Voice...maar dat heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je gaat door voor de koelkast!
Wie is deze Eva eigenlijk?
Aha. Boeiende gast, ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat in The Voice...maar dat heb ik nooit gezien.
ik hoop dat Fred een diepteinterview met haar gaat doen...quote:
Even met de billen blootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat Fred een diepteinterview met haar gaat doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |