quote:
ik heb me al een jaar niet ziekgemeld, dus een jaar grieploos en ik ben zelfs al een heel lange tijd niet verkouden geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goh, ik mag me dan wel echt K U T voelen gisteren en vandaag (verkouden, koppijn etc.) maar die halve liter bier pakt wel heel erg lekker beet![]()
nja, ik hoop eigenlijk op een nog grotere naam. Snow Patrol en Elbow zijn voor mij niet genoeg. ik wil iets harders. locatie is op zich ideaal.quote:
Ook niet zo duur, zie ik. Eens zien wie er zin heeft om mee te gaan.quote:
Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was in september 2007, slechts 1 dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me al een jaar niet ziekgemeld, dus een jaar grieploos en ik ben zelfs al een heel lange tijd niet verkouden geweest
Is juist tof, ook wat kleinere bands die je niet snel ergens anders ziet. Line-up vind ik tof, dEUS zou ik wel eens willen zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoop eigenlijk op een nog grotere naam. Snow Patrol en Elbow zijn voor mij niet genoeg. ik wil iets harders. locatie is op zich ideaal.
maar Selah Sue.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was in september 2007, slechts 1 dag.
[..]
Is juist tof, ook wat kleinere bands die je niet snel ergens anders ziet. Line-up vind ik tof, dEUS zou ik wel eens willen zien
Nee johquote:
mijn complete maaginhoud komt omhoog zodra ik die stem hoor. Raggamuffin gadverdamme!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
![]()
was op Pinkpop vorig jaar echt supertof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |