jij kunt zelfs een wcbril opzetten johquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen missen echt inderdaad iets als ze hun bril niet op hebben. Ik kan allebei hebben, maar ik vind 't altijd zo'n gekut met een bril, omdat ik dus niet de hele dag door draag. Zit nu ook zonder bril vanwege dat dubbel zien. Raak ik dat ding weer kwijt ofzo of leg ik em heel ontactisch neer en ga ik er bijna op zitten enzo
echt hey! nog nooit zo blij geweest dat ik `t weekend mag werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
Echt, ga ik heel bewust naar m'n ouders om carnaval te ontlopen, word ik alsnog geconfronteerd met carnaval
jazeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zijn Timur en zijn seksslaafje er morgen trouwen gewoon?
mooi! ik moet natuurlijk niet hebben dat ik morgen om even voor 12en de radio aanzet en dan te horen krijg dat ze er niet zijn!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zijn Timur en zijn seksslaafje er morgen trouwen gewoon?
ja, hoe moet ik Ramon anders omschrijven?quote:
katertje van gisteren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheers! Voor mij even geen alcohol vanavond
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
katertje van gisteren?
ik ga straks weer aan de Smirnoff Ice. nog steeds geen Shandy...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, hoe moet ik Ramon anders omschrijven?
Thanks! hoezo niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheers! Voor mij even geen alcohol vanavond
dat krijg ik vaak van thee...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |