abonnement Unibet Coolblue
pi_5088199
Vind je het niet opvallend dat er de laatste tijd steeds vaker "vreemde" paranormale dingen om je heen gebeuren, misschien is het al vaker voorgekomen, maar valt het je nu pas bewust op!??
quote:
Voorbeeld: Kastjes die in een keer open staan zonder dat ik er aan gezeten heb, deuren die open staan die ik net dicht heb gedaan, in mijn ooghoek iets zien terwijl er niemand is en het ook geen schaduw kan zijn??!??!
Ik ben benieuwd naar JOU reactie?!
  zaterdag 20 juli 2002 @ 15:06:54 #2
30479 MidnightMotion
Ain't Life a B!TCH
pi_5088229
Nix van gemerkt
~ Some rules can be bent, some can be broken ~
pi_5088248
Hallo Ahrend,

Ik denk dat ik wel een beetje snap wat je bedoelt. Ik heb dat ook wel eens dingen waar ik vroeger niet zoveel waarde aanhechte. Als een deur opsenstond deed ik hem gewoon dicht en dacht ik verder niet over na. Nu valt het me wel eens op dat er gewoon dingen gebeuren die niet kunnen.

Ik had bijvoorbeeld een keertje dat ik over straat liep en ik kwam een jongen tegen die zei hoi tegen mij en ik groette hem terug. Toen ik daarna achterom keek zag ik hem niet meer...het was amper twee seconde later en er was ook geen zijweg waar hij ingegaan kon zijn.....
Vreemd dat soort dingen, ze blijven gebeuren...maar we hebben er geen verklaring voor!

Nynke.

pi_5088299
ik raak altijd dingen kwijt.
misschien is een betere verklaring dat ik gewoon slordig ben maargoed das mijn mening he.

toedels
UberPhreak

And then there were syntax-errors
pi_5088463
Ik heb eens gelezen dat door het Watermantijdperk ontwikkelingen in een stroomversnelling komen. Dat mensen die paranormaal gevoelig zijn hierdoor extra geprikkeld worden. Pin me er niet op vast want ik zou niet zo snel een bron weten te vermelden. Misschien dat iemand anders het weet?
pi_5088525
Ik was een keer op vakantie in België met m'n familie.
Ze logeerden in een oud huis (particulier, we hadden hem twee weekjes gehuurd)
Ik sliep op de tweede verdieping. De hele familie zat in de tuin en ik was mijn zonnebril vergeten, die lag nog in mijn kamer. Dus 4 trappen op, licht aan en m'n bril gepakt en weer naar beneden.
Daar aangekomen herinnerde ik me dat ik nog iets boven had liggen wat ik beneden nodig had. Dus ik weer naar boven... was het licht uit. En ik had het niet uitgedaan en de familie zat nog steeds voltallig in de tuin.

Vreemde dingen gebeuren wel vaker. Meestal denk ik er niet al te veel bij na. Want hoewel ik het een interessant onderwerp vind, word ik het soms toch wel eng.
Ik denk dat we er nooit zoveel over hoorden omdat men er niet bij nadacht om het te zeggen. Nu men er wel meer over praat hoor je ze ineens wel.

"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 20 juli 2002 @ 17:06:12 #7
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5089142
quote:
in mijn ooghoek iets zien terwijl er niemand is en het ook geen schaduw kan zijn??!??!
heb ik soms ook...

Ik heb ook vaak, als ik Half wakker word om snachts naar de plee te gaan, dat er iemand tegen me aan zit te praten.

Die persoon zit dan dicht bij het bed.. of in de buurt ervan.
Omdat ik in zo een slaperige status verkeer..., schrik ik er dan ook niet van.

Naderhand, als ik dus terug kom, begint het verwerken van het voorafgaande - hier sta ik dan echt geschokt bij stil.

Met Openstaande kastjes, en lichten die aan en uit gaan, heb ik geen ervaring.

[Dit bericht is gewijzigd door Sluggie op 20-07-2002 17:14]

"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  zaterdag 20 juli 2002 @ 17:31:35 #8
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5089444
Er schiet er net weer ff 1 te binnen... ik weet niet precies als het onder het zelfde topic valt, maar het is een buitengewone ervaring.

Het was Vrijdagavond 3:00 AM en ik wou net gaan slapen... ik lag in me bed.. opeens kwam er een heel erg vel licht bij me raam, die me gehele kamer verlichten.. dit duurde +/- 2 minuten.

en toen trok "het" weg.. Ik lag echt verstijft stil, en had echt geen zin om te checken wat het was.

Dit is 2 keer gebeurd.. eerst dacht ik dat het de buurjongens waren, die met een Spotlight op huizen scheen. Maar om 3 uur?

"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  zaterdag 20 juli 2002 @ 17:39:29 #9
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5089546
Genoeg gekken die om 3 uur 's nachts denken lollig te zijn. Kan natuurlijk ook de politie zijn geweest die een of andere melding hadden gehad....Of waren het misschien toch groene mannetjes in een vliegende (kop-en) schotel?

Wat paranomale ervaringen betreft: Ik heb zelf heel regelmatig dat ik dingen zie die er niet zijn maar een fractie van een seconde later zijn ze er wel degelijk. Soms duurt het minuten, soms uren. Heb het 1 keer gehad met een documentaire over Romy Schneider. Ik hoefde eigenlijk niet eens te luisteren wat ze zeiden want ik hoorde het allemaal al voordat het uitgesproken was. Echt HEEL erg raar.
Of die keer dat ik in de auto zat en een rood busje zag staan zonder dat het busje er was. Nog een keer links en rechts kijken en huppakee....daar was het rooie busje..Echt weird. Denk overigens dat iedereen wel een soort van paranomale ervaring of gift heeft. Het is inderdaad een kwestie van er allert op zijn......

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 18:02:33 #10
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5089792
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 17:39 schreef chown het volgende:
Genoeg gekken die om 3 uur 's nachts denken lollig te zijn. Kan natuurlijk ook de politie zijn geweest die een of andere melding hadden gehad....Of waren het misschien toch groene mannetjes in een vliegende (kop-en) schotel?

Wat paranomale ervaringen betreft: Ik heb zelf heel regelmatig dat ik dingen zie die er niet zijn maar een fractie van een seconde later zijn ze er wel degelijk. Soms duurt het minuten, soms uren. Heb het 1 keer gehad met een documentaire over Romy Schneider. Ik hoefde eigenlijk niet eens te luisteren wat ze zeiden want ik hoorde het allemaal al voordat het uitgesproken was. Echt HEEL erg raar.
Of die keer dat ik in de auto zat en een rood busje zag staan zonder dat het busje er was. Nog een keer links en rechts kijken en huppakee....daar was het rooie busje..Echt weird. Denk overigens dat iedereen wel een soort van paranomale ervaring of gift heeft. Het is inderdaad een kwestie van er allert op zijn......


Idd. 3 uur snachts kunnen er nog dingen gebeuren, maar we moeten nooit alles uitsluiten... Politie kan het niet geweest zijn..

Omdat mijn raam aan de achterkant van het huis grenst, en onze achtertuin aan de achtertuin van me buren legt. Er kunnen daarom geen personen daar gelopen hebben.

Het geen wat jij hebt beleeft, heb ik ook vaak. Soms denk ik aan een bepaald TV programma, en ja hoor daar is het.

Ik dacht het laatst aan een bepaalde film, ik ging zappen en daar was het..

Dit kan mischien toeval zijn, maar als het meedere malen achter elkaar gebeurd, sta je er soms toch even stil bij.

"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:04:11 #11
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5090446
Buurman die z'n kat kwijt was misschien? Tja....het is raar. En wat me eigenlijk nog het meeste interigeert is dat mensen bang zijn erover te vertellen. Heb laatst weer twee "ongelooflijke" verhalen gehoord van iemand. En die had ze dus nog nooit verteld aan iemand omdat ze bang was voor "achterlijk" uitgemaakt te worden.....Zonde eigenlijk. Denk dat als meer mensen er voor uit zouden komen dat ze er "last" van hebben dat er dan ook meer begrip zou ontstaan voor dingen die we nu nog aan zoiets als een "god" toekennen......
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:12:05 #12
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_5090502
Ik had rijles (eigenlijk in haarlem) en de instructeur besloot om een dagje naar amsterdam te gaan om te rijden (snelcursus)..

M'n broer en z'n vriendin woonden op dat moment in een zijstraat vlakbij de munt.. We reden daar langs en toen zei ik tegen m'n instructeur.. "Kijk, daar woont m'n broer met z'n vriendin.. ze zijn net op vakantie geweest, maar er is ingebroken toen ze weg waren" En op dat moment dacht ik "Huh, wat zeg ik nou.. ingebroken.. hoe kom ik daar nou weer bij.."

Toen ik 'savonds op het perron stond op weg naar huis, belde ik m'n moeder op om te vragen of ze me op kon halen.. en toen schoot het weer door me hoofd.. dus toen vroeg ik "Mam, weet jij toevallig of 'r bij Jaum is ingebroken..", ze antwoordde "Niet dat ik weet hoor, hoezo.. wacht hij is hier.. ik vraag het ff"... Toen hoorde ik m'n broer zeggen.. "Neej, bij ons niet.. maar bij de bovenburen wel, hoe weet je dat?..." Ik stond echt te trillen op m'n benen..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:17:52 #13
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5090551
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 19:04 schreef chown het volgende:
Buurman die z'n kat kwijt was misschien? Tja....het is raar. En wat me eigenlijk nog het meeste interigeert is dat mensen bang zijn erover te vertellen. Heb laatst weer twee "ongelooflijke" verhalen gehoord van iemand. En die had ze dus nog nooit verteld aan iemand omdat ze bang was voor "achterlijk" uitgemaakt te worden.....
Als het ware doe jij nu precies het geen, wat je zelf niet wilt.

Ik praat heel openlijk over mijn gebeurtenis, en behandel dit heel serieus... en jij geeft als antwoord:

Buurman die z'n kat kwijt was misschien?

Kijk, om serieus genomen te worden, moet je ook serieus antwoord kunnen geven...

niet dan?

"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:22:24 #14
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5090599
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 19:17 schreef Sluggie het volgende:

[..]

Als het ware doe jij nu precies het geen, wat je zelf niet wilt.

Ik praat heel openlijk over mijn gebeurtenis, en behandel dit heel serieus... en jij geeft als antwoord:

Buurman die z'n kat kwijt was misschien?

Kijk, om serieus genomen te worden, moet je ook serieus antwoord kunnen geven...

niet dan?


Niet om het een of ander maar het was geen opmerking om er de draak mee te steken. Als je je kat kwijt bent in het donker kan het soms nog wel eens handig zijn als je een sterke lamp hebt. Katteogen reflecteren nogal goed namelijk.....If you're lucky you'll find your cat in no time....
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:24:17 #15
25737 spookie
Banaantje?
pi_5090620
Ik heb ook wel rare dingen meegemaakt, zoals dat je deken heel zachtjes weg wordt getrokken, er springt in een keer 4 glazen op de tafen, lampen schudde wild alle kanten op nee het waaide niet was op een zomer avond, en nog veel meer

ik ben ook paranormaal begaafd

oops ohh my ...
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:28:44 #16
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5090660
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 19:22 schreef chown het volgende:

[..]

Niet om het een of ander maar het was geen opmerking om er de draak mee te steken. Als je je kat kwijt bent in het donker kan het soms nog wel eens handig zijn als je een sterke lamp hebt. Katteogen reflecteren nogal goed namelijk.....If you're lucky you'll find your cat in no time....


Okay, maar dan toch 2 minuten non-stop op 1 raam laten schijnen... is best wel lang - en dat om een kat te zoeken.

Ik hoorde namelijk geen 1 geluid. Soms lopen hier inderdaad wel eens katten rond. Zelfs dat hoor ik.

"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:30:23 #17
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5090678
Misschien toch even navragen in de buurt dan. Misschien dat er meer mensen zijn geweest die het gezien hebben. Weet jij veel. Misschien WAS het wel een ufo of iets dergelijks. De wonderen zijn de wereld immers nog niet uit.....(niet lullig of grappig bedoeld overigens).......
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:36:31 #18
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5090746
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 19:24 schreef spookie het volgende:
er springt in een keer 4 glazen op de tafen..
Dus: Er springen in 1 keer 4 glazen op de tafel?

Zie je dat gebeuren of staan ze er dan al?

"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:37:03 #19
25737 spookie
Banaantje?
pi_5090753
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 19:28 schreef Sluggie het volgende:

[..]

Okay, maar dan toch 2 minuten non-stop op 1 raam laten schijnen... is best wel lang - en dat om een kat te zoeken.

Ik hoorde namelijk geen 1 geluid. Soms lopen hier inderdaad wel eens katten rond. Zelfs dat hoor ik.


Ik ken het ik heb het ook gehad paar jaar geleden toen ik bij me tante logeerde echt heel lang een felle licht bij me raam.
oops ohh my ...
  zaterdag 20 juli 2002 @ 19:37:58 #20
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5090768
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 19:30 schreef chown het volgende:
Misschien toch even navragen in de buurt dan. Misschien dat er meer mensen zijn geweest die het gezien hebben. Weet jij veel. Misschien WAS het wel een ufo of iets dergelijks. De wonderen zijn de wereld immers nog niet uit.....(niet lullig of grappig bedoeld overigens).......
ach.. ik hoef het niet na te vragen, ik maak me er ook niet veder druk om. Tis gewoon een gebeurtenis, waar ik niet 1,2,3 een logische verklaring voor kan vinden.

idd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit

"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  zaterdag 20 juli 2002 @ 21:42:19 #21
31709 nynke_p
Loves Life
pi_5091989
Nu ik het net lees herinner ik het me weer. Afglopen zomer de zomer van 2001 was ik een weekend in een pension in Duitsland. de voorkant van dat pensionnetjelag aan een weg die naar beneden liep en de achterkantzat eigenlijk direct tegen de berg aan die verder omhoog ging. Ik sliep samen met mijn vriend aan de achterkant.
Ik kan me nog herinneren dat de laatste nacht best wel hard aan mijn deken getrokken werd. toen ik me bewust werd van het trekken werd ik eigenlijk wakker deed mijn ogen open en begon te trekken, maar het vreemde was ik merkte toen dat het heel licht was om me heen....en toen me dat eigenlijk allemaal bewust werd....Toen hield het trekken aan de deken wordt en trok hetlicht langzaam weg.

Ik heb er op dat moment eigenlijk helemaal geen verklaring voor gezocht, maar toen ik de volgende dag er nog eens goed over na ging denken vond ik het toch wel heel eng....dat ligt kon niet van een auto of weet ik veel wat zijn geweest, want achter hat raam zit die berg en wat er aan mij deken heeft getrokken...??????

Wie zal het zeggen

pi_5092057
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 21:42 schreef nynke_p het volgende:
...en wat er aan mij deken heeft getrokken...??????
OK een gokje:
Het was je vriend.. met een lodenpijp... in de studeerkamer?
  zaterdag 20 juli 2002 @ 23:10:04 #23
31709 nynke_p
Loves Life
pi_5092734
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 21:52 schreef OZz het volgende:

[..]

OK een gokje:
Het was je vriend.. met een lodenpijp... in de studeerkamer?


FF ontopic blijven please!!


Maar goed nee het was geen studderkamer, maareen slaapkamer in dat pensionnetje en de deken werd aan de kant van het raam de kant waar ik lag en niet hij naar beneden getrokken!!

  zaterdag 20 juli 2002 @ 23:17:53 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5092825
Nou ik had van de week misschien iets wat ik achteraf pas gek vond..

Ik kom aan rijden bij het stoplicht en er voegt op het laatste moment nog iemand tussen. Nou ja tussen gepropt eigenlijk waardoor iedereen hard op de rem moest.
Maar ik was een beetje slaperig nog ( vroeg in de ochtend naar mn werk ) en merkte het pas laat op.
BOVENOP mn rem gaan staan, voelde de ABS schokken en ik stond stil.
Ik dacht het niet te halen en maakte me klaar voor een klap, maar niets van dat, ik deed mijn ogen dicht en de auto voor me had ik niet geraakt.

Nu kijk ik zo naar voren en ik denk " hee wat vreemd die achterkant van de auto staat wel heel dichtbij" Alsof ik hem met mn tenen kon aanraken zo dichtbij!
En vlak erna reden we weg..

Maar echt waar, het was alsof ik die auto door mijn auto heen stond!

The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')