Waarom hou ik van Elin? Ik haat d'r!
Er is niemand die me zo kwetst als zij, maar toch hou ik van haar.
quote:Laatst wilde ik al een topic openen om ff een complimentje te geven voor je icon
Op zaterdag 20 juli 2002 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:
<--Heel mooie film
![]()
Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen
quote:Heel mooi
Op zaterdag 20 juli 2002 23:50 schreef Mike het volgende:
Ik ga gewoon die quote uit het vorige topic nog eens herhalen. Ik vond 'm zo mooi.Waarom hou ik van Elin? Ik haat d'r!
*denkt aan een gedicht van Catullus*
quote:Yep, we hurt the ones we love, and vice versa.
Op zaterdag 20 juli 2002 23:50 schreef Mike het volgende:
Ik ga gewoon die quote uit het vorige topic nog eens herhalen. Ik vond 'm zo mooi.Waarom hou ik van Elin? Ik haat d'r!
quote:Topics voor mij openen mag altijd
Op zaterdag 20 juli 2002 23:55 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
Laatst wilde ik al een topic openen om ff een complimentje te geven voor je icon
Maar ik vond het idd ook een heel mooie foto/screenshot/whatever...
Past ook wel bij de ondertitel.
Alleen vraag ik me af waar de reacties "Ben jij pot?" blijven
quote:en dan?
Op zaterdag 20 juli 2002 23:58 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Alleen vraag ik me af waar de reacties "Ben jij pot?" blijven
quote:Nou, dan kan ik nee zeggen
Op zondag 21 juli 2002 00:00 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
en dan?
quote:
Op zondag 21 juli 2002 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Nou, dan kan ik nee zeggen
quote:Ik vond 'm zeker niet saai of zoetsappig.
Op zondag 21 juli 2002 00:03 schreef Kozzmic het volgende:
Ondanks dat over het algemeen mijn voorkeur uitgaat naar de Europese "Filmhuis" films kon Fucking Åmål me niet echt boeien. Beetje saai en zoetsappig, en het einde van de film had een beetje hoog "Breakfast Club"-gehalte.
quote:The Breakfast Club staat ook in m'n Film Top 5 aller tijden. Absolute aanrader.
Op zondag 21 juli 2002 00:10 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik vond 'm zeker niet saai of zoetsappig.
Breakfast club heb ik niet gezien, kan ik dus niet vergelijken.
quote:Leuke film. Alleen dat einde vind ik driedubbelniks.
Op zondag 21 juli 2002 00:25 schreef Arcee het volgende:[..]
The Breakfast Club staat ook in m'n Film Top 5 aller tijden. Absolute aanrader.
Maar ja, een kopje chocomel drinken is ook heel erotisch ![]()
Mikeymo.
quote:en dat is dus het punt. Jammer dat de meesten alleen hebben gelet op de inhoud van de topjes van Elin, anders hadden we (verder) kunnen discussieren of ze nou echt verliefd was of niet.
Op zondag 21 juli 2002 08:51 schreef Patries86 het volgende:
Idd, nadat ze eruit zijn gekomen wil je zien dat ze met elkaar gaan vrijen. Die Eline zou zichzelf nou helemaal bevrijd moeten voelen van haar angst en all the way gaan!
quote:Ze wou iets cools doen, en een lesbisch zijn vond ze wel cool. Ze is niet verliefd op Agnes maar houdt van de spanning en de nieuwigheid die ze heeft met Agnes/een meisje. Op het moment dat ze die spanning of de coolheid van die relatie met Agnes niet meer heeft is het over en zal ze, helaas, op zoek gaan naar een nieuwe uitdaging.
Op zondag 21 juli 2002 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom zou Elin niet echt verliefd zijn?
Edit: Herald was me net voor
quote:Das ook niet erg romantisch... ik zie de dingen liever positief en romantisch... Dus laat mij maar lekker geloven dat Elin haar roeping had gevonden
Op zondag 21 juli 2002 14:33 schreef Melluh het volgende:[..]
Ze wou iets cools doen, en een lesbisch zijn vond ze wel cool. Ze is niet verliefd op Agnes maar houdt van de spanning en de nieuwigheid die ze heeft met Agnes/een meisje. Op het moment dat ze die spanning of de coolheid van die relatie met Agnes niet meer heeft is het over en zal ze, helaas, op zoek gaan naar een nieuwe uitdaging.
quote:Ja, ik zou ook graag een 'Fucking Amal 2' zien waarbij beide dames boven de 18 zijn zodat het wat gewaagdere scenes kan bevatten
Op zondag 21 juli 2002 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Das ook niet erg romantisch... ik zie de dingen liever positief en romantisch... Dus laat mij maar lekker geloven dat Elin haar roeping had gevonden
Aan de andere kant vind ik de manier waarop Herald en ik er tegenaan kijken ook wel mooi, heel jeugdig, onervaren, spontaan en gewaagd.
quote:Dit gevoel had ik ook sterk bij de film.
Op zondag 21 juli 2002 14:28 schreef Herald het volgende:
Omdat ze nooit echt verliefd is. Ze weet niet wat ze wil, ze wil alleen anders zijn dan de rest. En lesbisch zijn is anders dan de rest. Nergens wordt duidelijk dat ze echt gevoelens heeft voor Agnes, ze vindt lesbisch zijn cool, en Agnes is dat. Die laatste bekentenis "ik ben het als jij het ook bent" straalt ook niet echt liefde uit.
Daarnaast zegt Elin tegen d'r zus als ze zich verveelt dat ze maar lesbisch wordt. Het is volgens mij ook gewoon een kwestie van even wat anders uitproberen.
Nu ik hier die andere interpretatie zo lees, is dat eigenlijk wel logischer. Verklaart ook het wat vage einde beter..
quote:Idd, dat zou het mooist zijn hč, als ie zo eindigde
Op zondag 21 juli 2002 15:48 schreef keeper het volgende:
Ik had toch ook meer een beetje het idee van Mini_Rulez over het einde van die film. Maar dat was misschien ook zo omdat ik dat wilde, dat het zo eindigt.Nu ik hier die andere interpretatie zo lees, is dat eigenlijk wel logischer. Verklaart ook het wat vage einde beter..
Maar dat andere klinkt heel logisch ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |