Ik ben een Fok-held, dus nee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eerlijkgezegd gewoon zwaar asociaal en ik zou er echt razend van worden op den duur.. Wat hebben ze in vredesnaam bij jou te gluren? Heb je er wel eens iets van gezegd? Zal vast niet helpen, maar toch
Ow, wel met haar he! Maar bowlen met mij wilde je niet!quote:
Kaddersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef Loqi het volgende:
loopt met een pijltjes pistool de hal in te schieten en de katten rennen als idioten achter de pijltjes aan
en dan volgen ze hem terug als ie ze gaat halen en herladen enzo.. zelfs zitten mieuwen tot ie weer gaat schieten
Ik kan dat nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef Lindytje het volgende:
Kip, ga bij hun voor het raam staan, elke keer dat ze bij jou binnen kijken![]()
als de pijltjes eenmaal op de grond liggen zijn ze niet boeiend trouwns, het is alleen leuk als ze vliegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef Loqi het volgende:
loopt met een pijltjes pistool de hal in te schieten en de katten rennen als idioten achter de pijltjes aan
en dan volgen ze hem terug als ie ze gaat halen en herladen enzo.. zelfs zitten mieuwen tot ie weer gaat schieten
Daar hoef ik niet te wassenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow, wel met haar he! Maar bowlen met mij wilde je niet!![]()
![]()
Mietjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan dat niet![]()
Spiegies he, fysiek kan ik er wel bij komen op zich
Foto maken, goed ideequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Komt goed Kippie, thnxEn wat je glurende buum betreft: het ís strafbaar, je zou ermee naar de politie kunnen stappen. Het lijkt me zó vreselijk hinderlijk.. Maar ik kom al google-end ook op wat creatievere oplossingen:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)de-buurman-wit.dhtml
Of misschien (tip van een ander forum) elke keer als ze weer zo lopen te kijken een foto van ze maken? Koekje van eigen deeg oid
Met flits!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens boodschappen doen en meneer komt thuis nu zie ik
Tjuuuuuus!
Ik ga eens boodschappen doen en meneer komt thuis nu zie ik
Tjuuuuuus!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Komt goed Kippie, thnxEn wat je glurende buum betreft: het ís strafbaar, je zou ermee naar de politie kunnen stappen. Het lijkt me zó vreselijk hinderlijk.. Maar ik kom al google-end ook op wat creatievere oplossingen:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)de-buurman-wit.dhtml
Of misschien (tip van een ander forum) elke keer als ze weer zo lopen te kijken een foto van ze maken? Koekje van eigen deeg oid
[..]
Ik ga het strakjes lezen
Thanks babe!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
Mwhehhhh, geen zin om te werken vanavond... met allemaal zatte mensen die friet komen halen, terwijl ik heul nuchter ben...
sex, schoenen, tieten en lak (niet perse in die volgorde)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eerste naamtopic en maisjes die enthousiast met me mee willenwat wil een meisje nog meer?
Oh look at that! I have all of thosequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
sex, schoenen, tieten en lak (niet perse in die volgorde)
(En mochten ze je vragen waarom je ze de hele tijd fotografeert zeggen dat je je dossier aan het opbouwen bent en dan weglopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga het strakjes lezen
Thanks babe!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh look at that! I have all of those
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
Mwhehhhh, geen zin om te werken vanavond... met allemaal zatte mensen die friet komen halen, terwijl ik heul nuchter ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkor ik moet straks nog even sla en worstje en aardappels kokenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef Incantrix het volgende:
NoowpIk heb vis gehaald voor vanavond, lekker met brood enzo
Die rozen sokkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een stalkertoveral waar ik ga, zie ik:
[ afbeelding ]
Ik had ooit een pakket van ydeltuyt gewonnen, wát een troep zit daarin zegIk weet wel dat ik nooit mijn geld ga uitgeven in de webshop
Tijdens het uitzoeken had ik de doos leeggehaald en tegelijk papierzooi uitzoeken, dus in de doos waar de sieraden zaten gegooid. Stampt
met zijn voet in de doosch, gaat mijn hond meteen zoeken naar muizen in die doosch
Let ook op
met mijn sokken aan
[ afbeelding ]
Maar ze is net te klein om tot de bodem te komen met dr neus, maar toch doorduwenDan zweven haar pootjes boven de grond en stikt ze zichzelf op de rand
Zijn van die fluffy dingenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die rozen sokkenen wat een lief hontje!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn van die fluffy dingenEn dank je
Goed zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:54 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmm ik lig weer warm onder mijn dekentje
Zodat ik straks naar carnavaltent kanquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zodat ik straks naar carnavaltent kan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zodat ik straks naar carnavaltent kan![]()
![]()
I knowquote:
Dat zeiden mijn collega's ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, als je genoeg zuupt voel je die koorts toch niet meer
Wij moeten nog beginnenquote:
Weer naar huis, ze komen af en toe hierheen zodat ze kunnen wennen voor de vakantie.quote:
ooh haha, wanneer komen ze langer dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer naar huis, ze komen af en toe hierheen zodat ze kunnen wennen voor de vakantie.
twitter:Droge_Grappen twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:33:21Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. #drogegrappen reageer retweet
Juli pas, maar een van de twee is nogal bang aangelegd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
ooh haha, wanneer komen ze langer dan?
Deze stond op mijn feestboek:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wat slechttwitter:Droge_Grappen twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:33:21Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. #drogegrappen reageer retweet
O kut ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze stond op mijn feestboek:
Het weerbericht in Oostenrijk voor vandaag: vorst in de grond!
Ja, zo wilde ik er eigenlijk ook op reageren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O kut ik moest lachen. En nu voel ik me gemeen
Maar ik moet toegeven: gevalletje too soon...
Dwynquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie is MB ook alweer op feestboek?
C'est moi!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie is MB ook alweer op feestboek?
o haiquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o hai![]()
*doet vriendenverzoek accepteren*
Ja my god dat jurkjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
och och, Masja begrijpt echt niets van kleding.
Krijgt ze een photoshoot van Dior die er echt heel mooi uitziet, mooie makeup en ze staat prachtig op de plaat (and I don't even mind saying that) en dan heeft ze zo'n vormloos jurkje aan. Zonde![]()
Zij zou zichzelf nou eens mode-advies moeten laten geven en daar een blog over moeten schrijven, volgens mij heeft ze er genoeg connecties (en anders gewoon geld net als den gewone mens) voor.
Ja maar jouw figuur is daar wel wat geschikter voor dan dat van Masja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat juist een leuk jurkje, al draag ik 'm (zelfde model maar dan zwart) wel met een satijnen striklintje in de taille. Maar soms ook zo recht.
Dat ding lijkt me alweer leuk met een strik rond de taille inderdaad, maar ik vind hem persoonlijk zo echt heel vormloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat juist een leuk jurkje, al draag ik 'm (zelfde model maar dan zwart) wel met een satijnen striklintje in de taille. Maar soms ook zo recht.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar jouw figuur is daar wel wat geschikter voor dan dat van Masja.
Nou ik denk juist dat Masja er een geschikter figuur voor heeft. Zie liever zo'n jurkje dan iets heel straks denk ik bij haarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar jouw figuur is daar wel wat geschikter voor dan dat van Masja.
Heel strak hoeft ook niet, maar door hoe recht dit is lijkt ze molliger dan ze is. Maar dat is ook maar mijn mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ik denk juist dat Masja er een geschikter figuur voor heeft. Zie liever zo'n jurkje dan iets heel straks denk ik bij haar.
Er bestaat een middenwegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ik denk juist dat Masja er een geschikter figuur voor heeft. Zie liever zo'n jurkje dan iets heel straks denk ik bij haar.
Klopt. Vind het ook wel knap van d'r dat ze daar gewoon zo voor uit komt. Hoop dat ze voor haar volgende feest dan ook hulp vraagt aan iemand die dat gevoel er wel voor heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Maar ze geeft zelf ook toe een lastig figuur te hebben + er geen gevoel voor te hebben. Dus dat scheelt al.
Daarom dus. Dat vond ik echt wel zielig voor d'r.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef megamandy het volgende:
Die verkoopsters van Karen Millen en die merken zijn helaas niet eerlijk en denken alleen aan geldzoals te zien was op haar vorige feest
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
2 banen naast elkaar hebben is wel heel vermoeiend als ze allemaal extra zooi plannen op dezelfde dagen als dat je al werkt bij de andere baan
Ik draag niet te veel make-upquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Hi!!
Hebben we het over kleding? Wat toevallig...check mijn status op FB
Stomme kut verkoopsters met teveel make-up en dito eigendunk
Ja maar jij bent leuk, en jij hebt een leuke stijl. Dit was een CC miepjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik draag niet te veel make-upen heb ook geen eigendunk
maar ik snap heeeel goed wat je bedoeld
En nu ga ik FB checken
Ik snap het probleem niet zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Hi!!
En hier ook nog een beetje eigen schuld in het spel. Maar zet me wel voor een vervelende situatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Staat goed idd, en de foto's zijn ook mooi geworden.
[..]Dat lijkt me zo vermoeiend!
Daarom ga ik ook nooit naar de CoolCat. Ik word zo verdrietig van die winkel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Hi!!
Oooh, moeilijk ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hier ook nog een beetje eigen schuld in het spel. Maar zet me wel voor een vervelende situatie.
Ik moet op introductie voor m'n baan in het weekend. Die was op 1 februari, maar dat was een woensdag en kost mij dus nogal wat uren om vrij te nemen bij mijn andere baan.
Dus gevraagd of ik hem op 1 maart kon doen (altijd eerste dag van de maand), omdat ik dan pas later op m'n andere werk hoef te zijn en dus geen vrij hoef te nemen.
Maar ik kom er net dus achter dat 1 maart hier in de voorjaarsvakantie valt. Nou ja, misschien dan maar m'n verlies nemen en vrij nemen.
Maar net die dag gaan we zwemmen met de kinderen en dat zijn dagen dat je toch graag vaste krachten wil hebben...
Dus nu weet ik even niet wat ik ermee moet, of ik het kan maken om te zeggen dat ik toch weer niet kan...
BHV-cursus was ook zo leuk. Kon kiezen uit twee series data, maar alles op woensdagen. Dat zou me 14 vakantieuren kosten, vind ik een beetje zonde
JONGE jij bent ook veul te oud voor Coolcat!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar jij bent leuk, en jij hebt een leuke stijl. Dit was een CC miepjeMy heart goes out for her family
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar jij bent leuk, en jij hebt een leuke stijl. Dit was een CC miepjeMy heart goes out for her family
Nou gewoon, je hebt maat M en je hebt maat S. maat S past dus ik geef maat M terug. Ga me dan niet vertellen dat de S groot uitvalt? Dat is toch raar? De S was goed, klaar opgelost, slotje!quote:
Leer vrouwen begrijpen, ALTIJD ZEGGEN DAT ZE KLEIN VALLEN!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou gewoon, je hebt maat M en je hebt maat S. maat S past dus ik geef maat M terug. Ga me dan niet vertellen dat de S groot uitvalt? Dat is toch raar? De S was goed, klaar opgelost, slotje!
Bij de Sting was een 38 ook te groot en de 36 precies goed, dan gaat dat meisje me ook niet vertellen dat de 36 groot uitvalt
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE jij bent ook veul te oud voor Coolcat!Ik wou die mintgroene skinny gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is een winkel een winkel, zolang ze dat ding maar verkopen...
En dan nog es iets? krijg ik geen WTF maar jij had toch geen geld? opmerkingen?
Mijn snipperuren vielen mee!! Dus het mocht ff van mij, en nu ga ik mensjes betalen en rekeningen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
CoolcatIk wil shoppen niet clubben
Ben daar trouwens eens aangesproken door een verkoopster dat ze veel mooier acryl kon zetten die die ik nu had. Want die waren te plat en dat breekt snel.DAT ZIJN MIJN EIGEN NAGELS DOOSCH
Maar als jij al zei te twijfelen wil je gewoon even horen dat de S goed zit.. Dat is wat anders dan gelijk de verkoopster af te kraken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou gewoon, je hebt maat M en je hebt maat S. maat S past dus ik geef maat M terug. Ga me dan niet vertellen dat de S groot uitvalt? Dat is toch raar? De S was goed, klaar opgelost, slotje!
Bij de Sting was een 38 ook te groot en de 36 precies goed, dan gaat dat meisje me ook niet vertellen dat de 36 groot uitvalt
O sorryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wou die mintgroene skinny gewoonDan is een winkel een winkel, zolang ze dat ding maar verkopen...
En dan nog es iets? krijg ik geen WTF maar jij had toch geen geld? opmerkingen?
Mijn snipperuren vielen mee!! Dus het mocht ff van mij, en nu ga ik mensjes betalen en rekeningen
Nee!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben daar trouwens eens aangesproken door een verkoopster dat ze veel mooier acryl kon zetten die die ik nu had. Want die waren te plat en dat breekt snel.DAT ZIJN MIJN EIGEN NAGELS DOOSCH
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat boeit me echt nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan voelt een vrouw zich heul slank en dan heeft de verkoper heul veul geld en is iedereen gelukkig en heb je een perfecte wereld
Ja veel beterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O sorry
WTF JIJ HAD TOCH GEEN GELD??
Zo beter?
(ik had heul niet echt meegekregen dat je geen geld had)
Ik snap het welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat boeit me echt nietIk koop liever een maatje groter en dat het goed zit dan mezelf in een 36 te wurmen waar alles uitbulkt.
Jullie snappen mijn punt gewoon niet dat het niet psychologisch correct was van de miep
[..]
Ja veel beter
Ik snap het wel hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat boeit me echt nietIk koop liever een maatje groter en dat het goed zit dan mezelf in een 36 te wurmen waar alles uitbulkt.
Jullie snappen mijn punt gewoon niet dat het niet psychologisch correct was van de miep
[..]
Ja veel beter
Ik snap je punt heel goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Ja veel beter
Dat denk ik wel idd. Net zoals dat wanneer je trots rondfietst met je nieuwe kapsel mensen opeens rotopmerkingen gaan maken, gewoon omdat jij er zo blij (en goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap je punt heel goedzulke miepen falen echt
ze voelen zich veel te goed. En aan je gewicht te zien kun jij sowieso makkelijk een S aan, misschien was ze wel heul jaloers
schoonheidsglans.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
ATTENTION!! GIEVVVVVV!!!![]()
![]()
whehehehe...maar ik wacht nog steeds op het linkje van vormeloos jurkje
Zit mobielquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
ATTENTION!! GIEVVVVVV!!!![]()
![]()
whehehehe...maar ik wacht nog steeds op het linkje van vormeloos jurkje
Eens! Als iemand in een winkel meteen naar me toekomt ben ik geneigd om te draaien en de winkel weer uit te lopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Loqi het volgende:
Ik kan sowieso niet hebben als verkopers tegen me praten in de winkelals ik iets nodig heb kom ik t wel vragen en verder hoef ik alleen een hoi en doei als ik bij de kassa sta
(ja ik ben niet aardig, sue me
) ik wil gewoon op m'n gemak rondkijken en mn dikke reet in een broek proppen, ga weg
Ja dat dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eens! Als iemand in een winkel meteen naar me toekomt ben ik geneigd om te draaien en de winkel weer uit te lopen.
dat! Ik vind een praatje maken altijd heel leuk, maar dan moet t niet over de producten gaan tenzij ik er zelf over beginquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eens! Als iemand in een winkel meteen naar me toekomt ben ik geneigd om te draaien en de winkel weer uit te lopen.
Ik vind dat sommige mensen het wel overdrijven hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
ik heb altijd een standaard zinnetje dat ik er uit flap: 'nee dank u wel, ik kijk alleen even rond'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Loqi het volgende:
Ik kan sowieso niet hebben als verkopers tegen me praten in de winkelals ik iets nodig heb kom ik t wel vragen en verder hoef ik alleen een hoi en doei als ik bij de kassa sta
) ik wil gewoon op m'n gemak rondkijken en mn dikke reet in een broek proppen, ga weg
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb altijd een standaard zinnetje dat ik er uit flap: 'nee dank u wel, ik kijk alleen even rond'
laatst flapte ik die er ook uit, en besefte ik me dat ik wel degelijk wat te vragen had, fail
Dat is wel heel erg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige mensen het wel overdrijven hoor.Toen ik in een kledingwinkel werkte, zei ik smorgens gewoon goedemorgen en dan kreeg ik al een 'val dood neer' blik
whehe, nee dan zeg ik wel gewoon goede morgen/middag/avond terugquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige mensen het wel overdrijven hoor.Toen ik in een kledingwinkel werkte, zei ik smorgens gewoon goedemorgen en dan kreeg ik al een 'val dood neer' blik
Ik ga als ik zo'n behulpzaam figuur heb altijd uitgebreid vertellen waar ik last van heb kwa lichaam enzo, dan weten ze niet hoe ze moeten zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Loqi het volgende:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat zijn trouwens dezelfde mensen die heel hard oogcontact vermijden
Wheheheh jij bent echt evil somsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga als ik zo'n behulpzaam figuur heb altijd uitgebreid vertellen waar ik last van heb kwa lichaam enzo, dan weten ze niet hoe ze moeten zeggen.
Als ik een jasje aan het passen ben bijvoorbeeld zeggen "ik heb van die smalle schouders, dus het ziet er heel snel uit alsof ik een klein meisje ben dat de jas van d'r moeder aanheeft. "
Als ze het bevestigd kan ze me wel eens beledigen, want vrouwen zitten vreemd in elkaar. Als ze het ontkent dan liegt ze of zegt ze indirect dat m'n schouders heel breed zijn en beledigd ze me ook.
En boem: zwijgende verkoopster.![]()
.
Heb je d'r doodvermoord?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toen ik maat 40 had een keer een 'je kan beter naar de h&m gaan, die hebben een big is beautiful afdeling' te horen gekregen in een winkel
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toen ik maat 40 had een keer een 'je kan beter naar de h&m gaan, die hebben een big is beautiful afdeling' te horen gekregen in een winkel
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb altijd een standaard zinnetje dat ik er uit flap: 'nee dank u wel, ik kijk alleen even rond'
laatst flapte ik die er ook uit, en besefte ik me dat ik wel degelijk wat te vragen had, fail
Goede aanpak! Dat kan ik ook wel waarderen, maar dat meteen op klanten springen zodra ze binnen zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik riep altijd hoi en je roept maar als je iets nodig hebt naar mensen. En als ze lang aan het twijfelen waren bij iets ging ik wel helpen + bij de paskamers natuurlijk.
Oh nee, ik groet altijd heel gezellig terug.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee hoor, u heeft juist een heel mooi zandloperfiguur. Kun u heel goed hebben dat jasjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga als ik zo'n behulpzaam figuur heb altijd uitgebreid vertellen waar ik last van heb kwa lichaam enzo, dan weten ze niet hoe ze moeten zeggen.
Als ik een jasje aan het passen ben bijvoorbeeld zeggen "ik heb van die smalle schouders, dus het ziet er heel snel uit alsof ik een klein meisje ben dat de jas van d'r moeder aanheeft. "
Als ze het bevestigd kan ze me wel eens beledigen, want vrouwen zitten vreemd in elkaar. Als ze het ontkent dan liegt ze of zegt ze indirect dat m'n schouders heel breed zijn en beledigd ze me ook.
.
NEEEEEEEE!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nieeeet!!!! Wat zei je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ja herkenbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh jij bent echt evil soms
RAGE!!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Ook zo slecht: verkoopsters die niet op elkaar letten. Dus dat er zo'n kutje 3x achter elkaar naar je toekomt, eerst doos 1, dan doos 2, denk je klaar te zijn komt doos 3 aangehuppeld.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was vijftien joh, ik heb mijn vriendin aangekeken en we zijn gewoon weggelopen
Is ook liegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee hoor, u heeft juist een heel mooi zandloperfiguur. Kun u heel goed hebben dat jasje
Aaaah, arme jij!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moest dat van mijn baas.
Oma vertelt:
Heel, heel, heeeeeeeeeeeel erg lang geleden werkte ik in een hippe jeanszaak in Nottingham. een land hier ver, ver vandaan.
Ik had een evil bossDie wou dat ik elke klant die binnenkwam meteen aanschoot, en volgde door heel de winkel en van alles ging laten zien.
Dat wou ik niet want ik verplaatste mezelf in de klant en zou dan rechtsomkeert gemaakt hebben. Maar de baas was het daar niet mee eens. En toen hoorde de baas dat ik kon naaien. Toen werd ik verbannen naar de opslagruimte op de zolder en achter een naaimachine gestopt en de baas ging met alle eer aan de haal dat wij ter plekke uw jeans op lengte naaien! En daar zat ik dan acht uur per dag....eerst de binnenbeenlengte van de nogal onwennige klant opnemen. Ik kwam wel heel erg dichtbij het zaakje met mijn meetlintjeen daarna naar mijn zoldertje om de broek op lengte te maken....
True story...
Goeden tactiek!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
.
En dát maakt die verkoopsters dus geen moer uitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook liegen.
Ik heb geen tieten, weinig heupen en taille is ongeveer net zo breed als heupen.
Als iemand zegt dat ik een zandloperfiguur heb lig ik op de grond te lachen denk ik(en dan weet zo'n verkoopster ook niet wat ze moet
)
In Bulgarije had ik zo'n vrouwtje dat gezellig mee het pashokje in kwam en aan je rokje kwam friemelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
Of als je in t buitenland zit en ze dan je 'komen helpen'...dat je in je hakketakke moet uit leggen dat je ff wilt rondkijken
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
Of als je in t buitenland zit en ze dan je 'komen helpen'...dat je in je hakketakke moet uit leggen dat je ff wilt rondkijken
Ook eens gehad.... Toen kreeg ik in gebrekkig nederlands een: zeker hollands, kaike kaike nie kope! Ben toen ook heel hard weggelopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
ooh nee daar zou ik niet tegen kunnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Bulgarije had ik zo'n vrouwtje dat gezellig mee het pashokje in kwam en aan je rokje kwam friemelen. Vonden we ook wel prima, hadden toch bikini aan en was echt zo'n gezellig dik vrouwtje dat elk rokje waar je per ongeluk naar keek onmiddelijk kwam laten zien in 12 verschillende kleuren
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook eens gehad.... Toen kreeg ik in gebrekkig nederlands een: zeker hollands, kaike kaike nie kope! Ben toen ook heel hard weggelopenheb m nog wel nageroepen dat ik iets had gekocht als ie die opmerking niet had gemaakt
Het verschilt ook wel per winkel, het meisje in de Sting was heel lief. En ik zei dat ik eigenlijk wel een shirtje met een V-hals zocht, is ze tien minuten bezig geweest alle V-halsjes op te snorrenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef Loqi het volgende:
Maaarrrrr, wel even hulde aan de meid die mij aan mijn Levi's curve Id broek geholpen heefterg lief en behulpzaam
ik had dat een aantal jaar geleden in de livera in alkmaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
ooh nee daar zou ik niet tegen kunnen![]()
en van die dames die met je mee willen lopen met t passen van je BH...ga weg!!!!
Had ik laatst bij de Hunkemoller, vond ik wel fijn eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
en van die dames die met je mee willen lopen met t passen van je BH...ga weg!!!!
Dat is een dooddoener inderdaad. We hadden ze in Turkije ook die gingen roepen dat alles gratis was. Maar als je dan iets wilde hebben kwamen ze daar toch op terugquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook eens gehad.... Toen kreeg ik in gebrekkig nederlands een: zeker hollands, kaike kaike nie kope! Ben toen ook heel hard weggelopenheb m nog wel nageroepen dat ik iets had gekocht als ie die opmerking niet had gemaakt
LOOOLquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had dat een aantal jaar geleden in de livera in alkmaar.
ik vroeg wat aan de verkoopster, ze stond achter de toonbank, grijpt ze zo vanachter die kassa m'n borsten 'vind je zelf dat die bh goed zit?!'
ik zo 'euh, nee, daarom ben ik hier ook?'
ik was echt flabbergasted
Maar dit vrouwtje was zo liefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
Zou een goede baan voor Priem zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vroeg wat aan de verkoopster, ze stond achter de toonbank, grijpt ze zo vanachter die kassa m'n borsten 'vind je zelf dat die bh goed zit?!'
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou een goede baan voor Priem zijn
D'n Belg en ik hadden een tactiek, we deden altijd net of we enorm in een discussie waren met elkaar. Ondertussen - zonder daadwerkelijk je ogen erop te richten want zelfs dat zien ze - links, 2e rij, die rode, wat vind jij? - En dan weer verhit verder discussieren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn...daar wordt je stil van ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nogalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Damn...daar wordt je stil van ja...
Wij hadden een complete codering gemaakt om de spullen te beoordelen. Random woorden bedacht om aan te kunnen geven wat we ergens van vonden, zodat we zeker wisten dat zij dat woord niet toevallig kendenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
D'n Belg en ik hadden een tactiek, we deden altijd net of we enorm in een discussie waren met elkaar. Ondertussen - zonder daadwerkelijk je ogen erop te richten want zelfs dat zien ze - links, 2e rij, die rode, wat vind jij? - En dan weer verhit verder discussieren.
Werkte best OK
Vooral Perzik hebben we veelvuldig gebruikt.quote:Essentiële communicatietechnieken in Turkije:
Appeltaart: leuk
Appel: Leuk en noodzakelijk
Appeltaart met slagroom: Leuk, maar duur
Klokhuis: Goedkoop, maar niet leuk
Primark Goedkoop en leuk
Sushi: Duur en lelijk
Starbucks: DAAAAAAAAAAHHHHH NEEDZ!
Perzik: Die meneer is stom
Ik verveel me: Ze hebben niks leuks in deze winkel
Ni Hau! Roken
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral Perzik hebben we veelvuldig gebruikt.
Wat een ongelooflijke perzik is dit zeg![]()
(Perzik kwam er trouwens van dat we op google hadden opgezocht hoe je hufter in het Turks zei en dat klonk als peach)
Oeh jaaaaa!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik voel een nieuw item voor je blog aankomen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik voel een nieuw item voor je blog aankomen
doe ik! die zullen zo wel op schoot kruipenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Daag Loqi! Knuffel de katters voor me.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
doe ik! die zullen zo wel op schoot kruipen
Ik ben te aardig denk ik. In elk land dat ik ben probeer ik altijd een aantal sleutelwoorden te leren zoals dankjewel, alstublieft etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hadden ook "geld terug" in het Turks geleerd, aangezien dat ons stopwoordje was. Dat riepen we dus steeds naar die Turken in het cafe![]()
.
En het Turks voor "logisch" en dat dan ook uitspreken op de Johan Cruiff-manier.
Moet zeggen dat het nog leuker was om gewoon in het Nederlands tegen Turken/Engelsen aan te gaan praten en dan doen alsof dat heel normaal is en het volkomen logisch zou zijn dat ze je verstaan.
Is het leukste met Engelsen omdat jij hun wel verstaat maar zij jou niet
Joh ik liep daar de hele dag "merhaba" te roepenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben te aardig denk ik. In elk land dat ik ben probeer ik altijd een aantal sleutelwoorden te leren zoals dankjewel, alstublieft etc.
Inburgeren ik kan het
En Teshekurler (spelling??) als je het maar snel genoeg uitspreekt is het dank U welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh ik liep daar de hele dag "merhaba" te roepen![]()
Dit was ook een toeristenoord he, iedereen kon Engels.
Alkmaardersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in talen, m'n vriendinnen konden dat wel allemaal onthouden gelukkig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En Teshekurler (spelling??) als je het maar snel genoeg uitspreekt is het dank U wel
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe oud is die actrice eigenlijk die de dochter van Ludo en Janine speelt? ben haar naam ff kwijt
quote:Marly van der Velden (Delft, 6 januari 1988)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in talen, m'n vriendinnen konden dat wel allemaal onthouden gelukkig.
Ni Hau hadden we trouwens uit dit filmpje. Heb hem al lang niet gezien, maar het blijft briljant
Iets tofs.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh wat moet ik aaahaaaan
Ik vind haar nu al een ouwelijk hoofd hebben...quote:
Iig een onderbroek en BHquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh wat moet ik aaahaaaan
En sokken en schoenen, waarschijnlijk ook wel fijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iig een onderbroek en BH
dan nog iets van een topje ofzo....en een broek!
of een jurkje..
Ik kan me nog herinneren dat ze geboren werd in GTSTquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al een ouwelijk hoofd hebben...
Of een mooien tuinbroekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iig een onderbroek en BH
of een jurkje..
Of voor de spannend een keer geen onderbroek en bhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iig een onderbroek en BH
of een jurkje..
Ik herinner me dat Arnie neerstortte.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze geboren werd in GTST
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
En een jas, als je naar buiten gaat.
Meisjes, ik ga weer oppassen. Kom vast nog wel even langs op Fok tijdens het oppassen. Daag!
Oppasze!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meisjes, ik ga weer oppassen. Kom vast nog wel even langs op Fok tijdens het oppassen. Daag!
Jah.... Maar achteraf was dat Arnie niet toch, want Arnie bleek een ander te zijn en ze waren verwisseld als baby ofzo? Want ze hadden de botten gevonden en het dna klopte niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herinner me dat Arnie neerstortte.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dafuq.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jah.... Maar achteraf was dat Arnie niet toch, want Arnie bleek een ander te zijn en ze waren verwisseld als baby ofzo? Want ze hadden de botten gevonden en het dna klopte niet.
En de echte Arnie was toen het neukertje van Laura ofzo
Jaaaaaaa...zonder BH en onderbroek!!quote:
Dat toch wel? Frits kwam terug, maar dat was niet Frits maar zijn Evil Twinquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dafuq.
En Frits is ook al niet vermoord door Hannie lees ik net. Mijn herinneringen, wat doen ze.
Dan zijn ze slecht in het opschrijven van verhaallijnen op de wiki.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat toch wel? Frits kwam terug, maar dat was niet Frits maar zijn Evil Twin![]()
En hij heette ook nog Hans
(ik moest toen denken aan Friends - Joey - Drake Ramoray. )
"This is not Drake! IT'S HIS EVIL TWIN! HANS RAMORAY!"
EN DAN NOEMEN JULLIE MIJ OUD??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, is het serieus 14 jaar geleden dat ik dat keek? Dafuq.
Ik keek met m'n zus mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
EN DAN NOEMEN JULLIE MIJ OUD??
ik kan me dit niet herinneren...maarja...ik keek ook nooit
Ja want jij bent nu??quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ben ik echt trouwens serieus de oudste van jullie allemaal??
Een glazen vijl?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nagels weer gekortwiekt trouwens.
Af en toe is dat wel heel fijn zeg! Nou moet ik alleen nog eens een vijl vinden die snel genoeg alles eraf vijlt zodat ik niet meer hoef te knippen.
Heb ik, maar dat is een goedkope 2 euro versie en dat duurt lang.quote:
1x uitgeven en je bent voor altijd klaar. Heb nu 5 verschillende ronddwalen hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik, maar dat is een goedkope 2 euro versie en dat duurt lang.
Maar ik heb echt geen zin (of geld) om 15 euro aan een fatsoenlijke uit te geven...
Tsja... dan geduld hebben of blijven knippen denk ik..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik, maar dat is een goedkope 2 euro versie en dat duurt lang.
Maar ik heb echt geen zin (of geld) om 15 euro aan een fatsoenlijke uit te geven...
Gooooed, heb vandaag de 3 nieuwe chanel nagellakjes gehad voor de nieuwe collectiequote:
Wil je er één kwijt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1x uitgeven en je bent voor altijd klaar. Heb nu 5 verschillende ronddwalen hier.
Ik ga nog online research doen, kijken of ik daar iets goedkopers kan vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Tsja... dan geduld hebben of blijven knippen denk ik..
Wil met de meet best 1 meenemen voor jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wil je er één kwijt?![]()
[..]
Ik ga nog online research doen, kijken of ik daar iets goedkopers kan vinden.
Ah cool!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gooooed, heb vandaag de 3 nieuwe chanel nagellakjes gehad voor de nieuwe collectieDus ik ben blij
En met jou?
Yeuy.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil met de meet best 1 meenemen voor je.
Rommelt nog, woensdag en donderdag veel pijn, vandaag ging het redelijk goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah cool!
Lichamelijk ook wat beter?? In de zin van minder pijn...
Met mij wel aardig hoor
Zag vandaag ineens een onwijs gave vacature, dus daar ga ik maandag even achteraan bellen.
Dat is fijn om te horenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rommelt nog, woensdag en donderdag veel pijn, vandaag ging het redelijk goedZit lekker bij mijn mams in Alkmaar dus dan wordt er ook heerlijk gekookt en super verwend, altijd fijn om even thuis te zijn
morgen weer lekker naar huis
Wat voor vacature heb je gevonden?
Awesomequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen
Heerlijk die verwennerij![]()
Oooh gewoon voor administratief werk. Maar zonder allerlei eisen waaraan ik niet aan voldoe.
Had echt het idee dat de vacature riep 'Jacq, deze is voor jou!'. Eens kijken of ze me willen hebben als ik ze een mooie regeling met het UWV kan geven
Of course!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AwesomeHou ons op de hoogte he
Beter hoor je snel wat
![]()
Lekker naar t werk en gezeligheid met collega's enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Of course!!
Ik hoop het wel, want dan hoef ik heel de WW niet in/aan te vragen enzo. Kan ik eindelijk gaan beginnen met reintegreren
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Bambi ik heb er eenje van Koh erg fijn
Ik heb de herome versie, ook top dingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Bambi ik heb er eenje van Koh erg fijn
Yes indeedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lekker naar t werk en gezeligheid met collega's enzo
Ik herinner me nog dat rien en linda een botsing kregen. En dat annet vermist raakte in birma. Eet datquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herinner me dat Arnie neerstortte.
En Laura gooide Robert door een spiegel, iemand stak Helen Helmink in d'r rug met een schaar en Onno P. Wassenaar "viel" van het balkon afquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat rien en linda een botsing kregen. En dat annet vermist raakte in birma. Eet dat
Neh, volgens mij niet echt, maar ik heb niet echt heel erg opgelet moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb i knog belangrijke dingen gemist hier?
Ohja Helen Helmink!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En Laura gooide Robert door een spiegel, iemand stak Helen Helmink in d'r rug met een schaar en Onno P. Wassenaar "viel" van het balkon af
Mirjam, met vogelnestjes en zulks in/op d'r haarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja Helen Helmink!
Ik weet alleen nog dat Arnie neerstortte, en Anita en die blonde gast, en Peter kelder en die Isa Hoes, geen idee meer hoe zij in de soap heette, ennnnn laura, jef en robbert
Toen zat Laura toch bij een sekte? Ze is ook moordenares, lesbo en advocaat geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef Debsterr het volgende:
En die scene met dooie duiven en melkflessen vol bloed.
Ja geen idee, nooit echt gevolgd maar toen was ik geloof ik best jong, maakte wel indruk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Toen zat Laura toch bij een sekte? Ze is ook moordenares, lesbo en advocaat geweest
Toen nog wel ja.... nu zijn we allemaal zo afgestompt dat het niet meer boeitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja geen idee, nooit echt gevolgd maar toen was ik geloof ik best jong, maakte wel indruk.
stof in je ventilator?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn laptop blijft herrie maken en ik heb nu nog maar 1 windowtje open met 1 tabblad... (goed dat in maart de nieuwe Samsung Tablet uit komt)
Meneer zit te zeiken dat hij gek wordt van de herrie terwijl hij een film kijkt, zucht.
Into the wild, wel een mooie film, maar het idee dat het waargebeurd is en dat die gast dan eenzaam en alleen dood gaat in een bus in Alaska vind ik niet fijn, dus ik kijk niet mee en zit lekker op Fok
Fixed for youquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Toen nog wel ja.... nu zijn we allemaal ben ik zo afgestompt dat het niet meer boeit![]()
Van Onno P. Wassenaar weet ik nog goed dat hij dood neer viel toen hij van het balkon werd gegooid omdat mijn vader toen heel droog zei "zo, die heeft hoofdpijn"![]()
Ik hem 'm vaak op schoot op de bank met soms een kleed eronder dus dat is ook wat ik denkquote:
Zekersquote:
Hahahaha, true, truequote:
als hij zijn lucht niet kwijt kan gaat hij sowieso meer blazen ja, wordt je moederboard te heetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hem 'm vaak op schoot op de bank met soms een kleed eronder dus dat is ook wat ik denk
Ik heb er nu de laatste tijd steeds zo'n laptop-op-je-schoot-ding onder van de IKEA, maar dat helpt niet zo, dus ik denk aan stof.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als hij zijn lucht niet kwijt kan gaat hij sowieso meer blazen ja, wordt je moederboard te heet
Leuk, hebben jullie snel gedaan zegquote:
Dat is dan wel weer mooi!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en nog ff over Turkije,en ik liepen in Turkije door een stadje, wordt er ineens naar ons getoeterd. Dus wij
We kennen hier toch niemand en we doen niks raars.
IS HET DE TURKSE PIZZA MAN VAN HIER IN ALMERE![]()
Ik heb het laatste potje van de 4 gewonnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk, hebben jullie snel gedaan zeg
Heb je gewonnen?
Apple pie, daar had ik het van de week nog over met iemand, of dat nog zou bestaan
Heb het echt nog nooit gegeten
Bwhehe ja die was lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk, hebben jullie snel gedaan zeg
Heb je gewonnen?
Apple pie, daar had ik het van de week nog over met iemand, of dat nog zou bestaan
Heb het echt nog nooit gegeten
-edit- oh wacht... de flurry apple hehehehe
En nu dan The Big Lebowski gaan downloaden en daar steeds bowling-zinnen uit citeren naar je vent toequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het laatste potje van de 4 gewonnen![]()
En
liet me nog winnen ook
Omdat hij dacht dat ie dan ff een vette finish kon gooien en me alsnog inmaken en toen was de tijd op en mocht hij niet meer gooien
En ohja, ik weet meteen waarom ik dus nooit bowl. Meteen na de tweede gooi mijn duimnagel (die al kort geknipt was) gebroken
Oh hier dus niet meer, is dat al lang?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja die was lekker
Dat warme appelgebak hebben ze in Duitsland nog wel
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En nu dan The Big Lebowski gaan downloaden en daar steeds bowling-zinnen uit citeren naar je vent toe
Wij gaan in de lente/zomer een Big Lebowski feestje doen, heb al 5 melkpakken netjes gespaard (schoongemaakt natuurlijk), waar drankje in geserveerd wordenLijken wassen!!!
Bijna tien jaar niet meer volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh hier dus niet meer, is dat al lang?
Een vriendin van me haalde dat altijd, nadat ze een broodje haring met uitjes had zitten vreten als we een tussenuur hadden in de ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |