Ik ben een Fok-held, dus nee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eerlijkgezegd gewoon zwaar asociaal en ik zou er echt razend van worden op den duur.. Wat hebben ze in vredesnaam bij jou te gluren? Heb je er wel eens iets van gezegd? Zal vast niet helpen, maar toch
Ow, wel met haar he! Maar bowlen met mij wilde je niet!quote:
Kaddersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef Loqi het volgende:
loopt met een pijltjes pistool de hal in te schieten en de katten rennen als idioten achter de pijltjes aan
en dan volgen ze hem terug als ie ze gaat halen en herladen enzo.. zelfs zitten mieuwen tot ie weer gaat schieten
Ik kan dat nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef Lindytje het volgende:
Kip, ga bij hun voor het raam staan, elke keer dat ze bij jou binnen kijken![]()
als de pijltjes eenmaal op de grond liggen zijn ze niet boeiend trouwns, het is alleen leuk als ze vliegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef Loqi het volgende:
loopt met een pijltjes pistool de hal in te schieten en de katten rennen als idioten achter de pijltjes aan
en dan volgen ze hem terug als ie ze gaat halen en herladen enzo.. zelfs zitten mieuwen tot ie weer gaat schieten
Daar hoef ik niet te wassenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow, wel met haar he! Maar bowlen met mij wilde je niet!![]()
![]()
Mietjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan dat niet![]()
Spiegies he, fysiek kan ik er wel bij komen op zich
Foto maken, goed ideequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Komt goed Kippie, thnxEn wat je glurende buum betreft: het ís strafbaar, je zou ermee naar de politie kunnen stappen. Het lijkt me zó vreselijk hinderlijk.. Maar ik kom al google-end ook op wat creatievere oplossingen:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)de-buurman-wit.dhtml
Of misschien (tip van een ander forum) elke keer als ze weer zo lopen te kijken een foto van ze maken? Koekje van eigen deeg oid
Met flits!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens boodschappen doen en meneer komt thuis nu zie ik
Tjuuuuuus!
Ik ga eens boodschappen doen en meneer komt thuis nu zie ik
Tjuuuuuus!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Komt goed Kippie, thnxEn wat je glurende buum betreft: het ís strafbaar, je zou ermee naar de politie kunnen stappen. Het lijkt me zó vreselijk hinderlijk.. Maar ik kom al google-end ook op wat creatievere oplossingen:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)de-buurman-wit.dhtml
Of misschien (tip van een ander forum) elke keer als ze weer zo lopen te kijken een foto van ze maken? Koekje van eigen deeg oid
[..]
Ik ga het strakjes lezen
Thanks babe!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
Mwhehhhh, geen zin om te werken vanavond... met allemaal zatte mensen die friet komen halen, terwijl ik heul nuchter ben...
sex, schoenen, tieten en lak (niet perse in die volgorde)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eerste naamtopic en maisjes die enthousiast met me mee willenwat wil een meisje nog meer?
Oh look at that! I have all of thosequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
sex, schoenen, tieten en lak (niet perse in die volgorde)
(En mochten ze je vragen waarom je ze de hele tijd fotografeert zeggen dat je je dossier aan het opbouwen bent en dan weglopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga het strakjes lezen
Thanks babe!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh look at that! I have all of those
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
Mwhehhhh, geen zin om te werken vanavond... met allemaal zatte mensen die friet komen halen, terwijl ik heul nuchter ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkor ik moet straks nog even sla en worstje en aardappels kokenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef Incantrix het volgende:
NoowpIk heb vis gehaald voor vanavond, lekker met brood enzo
Die rozen sokkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een stalkertoveral waar ik ga, zie ik:
[ afbeelding ]
Ik had ooit een pakket van ydeltuyt gewonnen, wát een troep zit daarin zegIk weet wel dat ik nooit mijn geld ga uitgeven in de webshop
Tijdens het uitzoeken had ik de doos leeggehaald en tegelijk papierzooi uitzoeken, dus in de doos waar de sieraden zaten gegooid. Stampt
met zijn voet in de doosch, gaat mijn hond meteen zoeken naar muizen in die doosch
Let ook op
met mijn sokken aan
[ afbeelding ]
Maar ze is net te klein om tot de bodem te komen met dr neus, maar toch doorduwenDan zweven haar pootjes boven de grond en stikt ze zichzelf op de rand
Zijn van die fluffy dingenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die rozen sokkenen wat een lief hontje!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn van die fluffy dingenEn dank je
Goed zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:54 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmm ik lig weer warm onder mijn dekentje
Zodat ik straks naar carnavaltent kanquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zodat ik straks naar carnavaltent kan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zodat ik straks naar carnavaltent kan![]()
![]()
I knowquote:
Dat zeiden mijn collega's ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, als je genoeg zuupt voel je die koorts toch niet meer
Wij moeten nog beginnenquote:
Weer naar huis, ze komen af en toe hierheen zodat ze kunnen wennen voor de vakantie.quote:
ooh haha, wanneer komen ze langer dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer naar huis, ze komen af en toe hierheen zodat ze kunnen wennen voor de vakantie.
twitter:Droge_Grappen twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:33:21Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. #drogegrappen reageer retweet
Juli pas, maar een van de twee is nogal bang aangelegd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
ooh haha, wanneer komen ze langer dan?
Deze stond op mijn feestboek:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wat slechttwitter:Droge_Grappen twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:33:21Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. #drogegrappen reageer retweet
O kut ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze stond op mijn feestboek:
Het weerbericht in Oostenrijk voor vandaag: vorst in de grond!
Ja, zo wilde ik er eigenlijk ook op reageren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O kut ik moest lachen. En nu voel ik me gemeen
Maar ik moet toegeven: gevalletje too soon...
Dwynquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie is MB ook alweer op feestboek?
C'est moi!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie is MB ook alweer op feestboek?
o haiquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o hai![]()
*doet vriendenverzoek accepteren*
Ja my god dat jurkjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
och och, Masja begrijpt echt niets van kleding.
Krijgt ze een photoshoot van Dior die er echt heel mooi uitziet, mooie makeup en ze staat prachtig op de plaat (and I don't even mind saying that) en dan heeft ze zo'n vormloos jurkje aan. Zonde![]()
Zij zou zichzelf nou eens mode-advies moeten laten geven en daar een blog over moeten schrijven, volgens mij heeft ze er genoeg connecties (en anders gewoon geld net als den gewone mens) voor.
Ja maar jouw figuur is daar wel wat geschikter voor dan dat van Masja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat juist een leuk jurkje, al draag ik 'm (zelfde model maar dan zwart) wel met een satijnen striklintje in de taille. Maar soms ook zo recht.
Dat ding lijkt me alweer leuk met een strik rond de taille inderdaad, maar ik vind hem persoonlijk zo echt heel vormloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat juist een leuk jurkje, al draag ik 'm (zelfde model maar dan zwart) wel met een satijnen striklintje in de taille. Maar soms ook zo recht.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar jouw figuur is daar wel wat geschikter voor dan dat van Masja.
Nou ik denk juist dat Masja er een geschikter figuur voor heeft. Zie liever zo'n jurkje dan iets heel straks denk ik bij haarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar jouw figuur is daar wel wat geschikter voor dan dat van Masja.
Heel strak hoeft ook niet, maar door hoe recht dit is lijkt ze molliger dan ze is. Maar dat is ook maar mijn mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ik denk juist dat Masja er een geschikter figuur voor heeft. Zie liever zo'n jurkje dan iets heel straks denk ik bij haar.
Er bestaat een middenwegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ik denk juist dat Masja er een geschikter figuur voor heeft. Zie liever zo'n jurkje dan iets heel straks denk ik bij haar.
Klopt. Vind het ook wel knap van d'r dat ze daar gewoon zo voor uit komt. Hoop dat ze voor haar volgende feest dan ook hulp vraagt aan iemand die dat gevoel er wel voor heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Maar ze geeft zelf ook toe een lastig figuur te hebben + er geen gevoel voor te hebben. Dus dat scheelt al.
Daarom dus. Dat vond ik echt wel zielig voor d'r.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef megamandy het volgende:
Die verkoopsters van Karen Millen en die merken zijn helaas niet eerlijk en denken alleen aan geldzoals te zien was op haar vorige feest
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
2 banen naast elkaar hebben is wel heel vermoeiend als ze allemaal extra zooi plannen op dezelfde dagen als dat je al werkt bij de andere baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |