Ook eerst Mylan gehad. Heb nu Actavis. Werkt alle twee prima!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:06 schreef lechat het volgende:
hee
van welk merk hebben jullie eigenlijk de roa, en maakt dat nog verschil
ik had van het merk mylan maar omdat mn verzekering dat niet vergoed heb ik nu van het merk actavis, maar nu heb ik even opgezocht wat daarin zit en nu blijkt dat daarin dl-a-tocoferol, natriumdetaat en gebutyleerd hydroxyanisol (E320) zit, wat in dat andere merk niet zit.
dus ja een beetje raar???
Als je op de hoogte bent van de verschillende soorten acne die er zijn (vulgaris, conglobata), moet je weten dat bijvoorbeeld bij conglobata de kans zeer groot is dat er erge littekens ontstaan en behandeling niet moet uitblijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef Difficult het volgende:
Elke puist kan een litteken veroorzaken
Altijd roche. Wist niet dat er ook andere merken waren eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:06 schreef lechat het volgende:
hee
van welk merk hebben jullie eigenlijk de roa, en maakt dat nog verschil
ik had van het merk mylan maar omdat mn verzekering dat niet vergoed heb ik nu van het merk actavis, maar nu heb ik even opgezocht wat daarin zit en nu blijkt dat daarin dl-a-tocoferol, natriumdetaat en gebutyleerd hydroxyanisol (E320) zit, wat in dat andere merk niet zit.
dus ja een beetje raar???
Waarmee smeer je dan? Ik heb ergens gelezen dat het bijvoorbeeld niet goed is om steeds met purol te smeren. Misschien dat dat het is?quote:Op maandag 2 april 2012 12:06 schreef k00pman het volgende:
Kreeg vorige week het gevoel een kant van me mondhoek wat kapot ging, veel gaan smeren
de afgelopen dagen en heb nu beetje uitslag aan me mondhoek. Komt dat door het vele smeren?
Iemand verder een tip hiervoor?
Haha ;-) ja ik heb er zelf nog niet veel ervaring mee, maar zou door purol kunnen komen. Misschien nu ff vaseline smeren? En dan aan je derma of huisarts ogenzalf vragen. Dat schijnt ook fijn op je lippen te zijn. Maar dan moet je ff googlen. Ik weet iets van zalf met velvet oid?quote:Op maandag 2 april 2012 15:59 schreef k00pman het volgende:
shit, heb de hele week met purol gesmeerd:P?
Okee, nou hopen dan dat beter helptquote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef k00pman het volgende:
Bel morgen even de dermatoloog en vraag of ze een recept van fucidin
wil uitschrijven voor de apotheek. Dit spul werkt echt goed.
mijn uitbraak kwam in maand 2 en 3. Dus reken je je nergens rijk mee. Hopelijk heb je geluk en valt het mee;)quote:Op maandag 2 april 2012 19:10 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Okee, nou hopen dan dat beter helpt
Vandaag dag 13!! Bijwerkingen: droge lippen, vermoeidheid en vandaag voelde ik mn rug ook. Maarja nu ga je natuurlijk denken dat alles van de Roa komt.
Verder lijkt het wel of mn huid iets rustiger is, maar er komen toch nog steeds elke dag weer wat puistjes bij, uitbraak is dus nog niet voorbijMaar gewoon moed blijven houden, ik ben heel benieuwd!
Klinkt niet erg positief inderdaad, hoelang en hoeveel heb je geslikt?quote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef thamrn het volgende:
Nu vandaag 1 week gestopt met de roaccutane.. wel nog talgknobbels op mijn borst.
Alleen nu werd ik vanmorge wakker en heb allemaal kleine puistjes in mijn gezicht, stuk of 8/10 op een paar millimeter huid!
WAT MOET IK DOEN!?
Heb je afgebouwd of abrupt gestopt?quote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef thamrn het volgende:
Nu vandaag 1 week gestopt met de roaccutane.. wel nog talgknobbels op mijn borst.
Alleen nu werd ik vanmorge wakker en heb allemaal kleine puistjes in mijn gezicht, stuk of 8/10 op een paar millimeter huid!
WAT MOET IK DOEN!?
Heel herkenbaar dit, lijkt wel alsof wij precies dezelfde bijwerkingen hebben, zit op 40 mg.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef Lisa21 het volgende:
Hallo,
Ik meld mij hier ook even.
Ben nu 7.5 week bezig met 30mg per dag. (zit hoger dan normaal voor mijn gewicht..)
In de hoop dat ik er sneller af ben volgens de dermatoloog.
Mijn huid ziet er al wel een stuk beter uit! Hopen dat het alleen maar beter wordt!!
Heb nu wel uitslag op mijn bovenarmen, nek en een grote plek op mijn pols.. jeukt ontzettend..
Heb er wel creme voor gekregen maar gaat het alleen maar meer van jeuken? Zijn er meer mensen met huiduitslag?
andere bijwerkingen: droge kapotte lippen (word nu iets minder), veel meer rugklachten..(nou had ik hier al veel problemen mee..).
De Medplus heb ik ook, heb zowat alles in het schap van de Kruidvat al geprobeerd bij de vorige kuur en deze vond ik toch het fijnst.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef k00pman het volgende:
Me lippen echt droog. Heb sinds 2 dagen Blistex Medplus gekocht (3,10 euro). Werkt echt goed. Ben echt blij als het klaar is. Ik slaap gewoon teveel, en me hoofd is vuurrood na het douchen en sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |