Lieve Lobbus.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef CesarMilan het volgende:
Zo'n leuk topic dit, ik dacht ik zal ook eens een foto plaatsen van mijn hond, Lobbus.
(Naam is niet zelf bedacht, aangezien hij geadopteerd is).
Nu 8 jaar, binnenkort helaas alweer 9. :-( Normaal gesproken heeft ie genoeg energie ondanks z'n leeftijd.. maar nu even niet:
[ afbeelding ]
Ik kan me wel voorstellen dat je dat eff kwijt wilt. Inderdaad wat een mongolen..?! Zoiets verzin je toch niet... Hangen die jongeren daar altijd rond? Misschien kun je er ergens een melding voor doen? Wijkagent misschien?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sjon; stoere coupe !
Tessa: wat een mooierd
Nori: wat een lekkerding
oftopic:
Ben net tijdens de laatste ronde met Koda een stel hangjongeren tegen gekomen, en die begonnen me van een afstandje al uit te schelden. Ik liep er dus met een bocht omheen, en negeerde ze gewoon. Even later fietsten ze langs me heen, en opeens valt er een steen naast me: zitten die klootviolen met stenen te gooien. Heb Koda opgetilt (+25 kg) en ben maar wat harder gaan lopen. Heb een beste steen tegen me kop gehad verdomme, lijkt de apenheul wel, stelletje debielen. Sorry, maar moest het ff kwijt. Wat een stel mogolen.
Wat een schatje.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Syd het volgende:
Twee weken terug hebben me ouders hun vorige hond helaas moeten inslapen. Sinds vorige week na lange twijfel van me moeder nadat ze eerder zei echt geen hond meer te willen toch een weer 1 genomen, ditmaal gekozen voor een pup.
Sara, 10 weken ofzo.
[ afbeelding ]
ahh wat een schatje, zo klein nogquote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Syd het volgende:
Twee weken terug hebben me ouders hun vorige hond helaas moeten inslapen. Sinds vorige week na lange twijfel van me moeder nadat ze eerder zei echt geen hond meer te willen toch een weer 1 genomen, ditmaal gekozen voor een pup.
Sara, 10 weken ofzo.
[ afbeelding ]
OH MY GAWDquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
ahh wat een schatje, zo klein nog
ik stoorde volgens mij
[ afbeelding ]
hahaha is gephotoshopped. Rocky doet dat op commando, en de kat oa een andere foto wat hij schrok dat de pet die hij in de lucht zwiepte ook weer naar beneden komtquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:30 schreef bianca en michael het volgende:
![]()
@hugsy33 Mijn hemel wat waren die 2 aan het doen dan?
je ziet ze denken, baas? Baaaas? BAAS? Gaan we nou??? Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een Taco en een Rocky![]()
Gelukkig heb ik dit:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een schatje.Golden retriever?
Elke foto is hij nog groterquote:
Lente pakkiesquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een Taco en een Rocky![]()
Gelukkig heb ik dit:
[ afbeelding ]
whahahaha geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
ik was bij mijn ouders.
Bailey mag niet in de bank, dus tja, wat doe je dan bij de visite?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef hugsy33 het volgende:
Toch maar naar jullie geluisterd en een klein stripje gemaakt
[ afbeelding ]
foto! En gefeliciteerd natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Geniaal!
Ik ben vandaag jarig: 18 alMijn moeder heeft Koda een feest mutsje opgezet, is kijken of ik zo een leuke foto kan maken
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:16 schreef Belana het volgende:
ik neem niet meer genoeg tijd om hier te posten, ik kijk wel vaak jullie foto's even, hier eentje van mijn beren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |