zo verschrikkelijk herkenbaarquote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh eh, nee. Met een TP kun je nog zulke mooie gebouwen maken, als je er later achter komt dat het voor driekwart van de spelers lelijk is, omdat zij geen TP hebben, dan voel je je wel genaaid. Ik wel, tenminste.
/care wat andere spelers van de mooiheid vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh eh, nee. Met een TP kun je nog zulke mooie gebouwen maken, als je er later achter komt dat het voor driekwart van de spelers lelijk is, omdat zij geen TP hebben, dan voel je je wel genaaid. Ik wel, tenminste.
Het probleem is, wat bij jou mooi is in je TP, is bij mij misschien wel lelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Jajong het volgende:
Geen TP gebruiken is gewoon dom. Period. Minecraft is fucking lelijk en als je het spel speelt om ´mooie gebouwen´ te bouwen own je jezelf door geen TP te gebruiken. En het interesseert mij btw niks wat andere mensen ervan vinden. Ik post wel screenshots van hoe het er bij mij eruit ziet.
Zoals ik al zei, dat interesseert me echt geen poep. Ik speel het toch zeker voor mezelf of niet danquote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het probleem is, wat bij jou mooi is in je TP, is bij mij misschien wel lelijk
Ga dan SP spelen sukkel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat interesseert me echt geen poep. Ik speel het toch zeker voor mezelf of niet dan.
F3 + Fquote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je kan toch met een andere toetsencombinatie je fog regelen?
Dat heb ik al in mijn farm!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef mschol het volgende:
nee is voor mij de beste , meest neutrale, optie ik gebruik er geen maar wil zeker als het moment zich voordoet weer iets als cherrypicked hebben
[..]
/care wat andere spelers van de mooiheid vinden
er zijn mensen die verafschuwen default texture cobble gebouwen terwijl ik daar totaal geen probleem mee heb...
en ik heb gezien dat het pompoenenlampje hetzelfde hoeveelheid licht afgeeft als glowstone... dan krijgt mijn kas 100% biologische verlichting![]()
jaquote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Sitethief het volgende:
Huh, werkt de F nog wel als je F3 doet?
Zou jij het texture pack wat jij gebruikt aan mij willen doorsturen over skype ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Sitethief het volgende:
En daarnaast zijn Pumpkins stuk makkelijker te krijgen dan glowstone imho.
Nou, vanmorgen op server van mender even nether in geweest en kwam terug met 2 stacks glowstonequote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Sitethief het volgende:
En daarnaast zijn Pumpkins stuk makkelijker te krijgen dan glowstone imho.
ja ik wil eigenlijk ook wel eens kijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zou jij het texture pack wat jij gebruikt aan mij willen doorsturen over skype ofzo?
ik ben nml wel geinteresseerd
Yup, zoals bij het oude gedeelte van de stad ook is gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Sitethief het volgende:
Cobble is niet lelijk. Įlleen cobble is lelijk, maar dat geld voor elk materiaal, combineer het en het wordt meteen stukke beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |