Ik geef alleen aan dat daar de kansen liggen. Doe er wat meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef kree het volgende:
euhm nou dat neem je wel aan dat het niks met zelfvertrouwen te maken heeft.
Maar denk dat er ook zat meiden zijn die geen kerel vinden daarom.
Ik heb maar weinig telefoonnummers. Daarnaast, is zoiets normaal?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi. Pak je telefoon. Bel er een op, en vraag of hij dit weekend nog iets leuks gaat doen. Of zin heeft om te chillen ofzo.
Gast..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig telefoonnummers. Daarnaast, is zoiets normaal?
Maar dat is ook off-topic; het helpt me niet om met meisjes te praten
Tuurlijk wel. Als je met vrienden iets gaat doen kom je ook meiden tegen. En als die vrienden makkelijk met meiden in contact komen, kom jij er, gewoon doordat je er bij bent, ook makkelijker in contact. Het is veel makkelijker met een meid te gaan praten als je vriend ff naar 't toilet gaat dan in je uppie contact te zoeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:
Mensen die elkaar bellen en vragen of ze iets willen doen, dat is normaal ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh zo, dat snap ik ook wel dat doe ik ook nooit, tenzij ik vroeger wel close met ze was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hij bedoelt vast omdat hij die mensen niet vaak spreekt. Is het dan normaal om ineens contact te zoeken? Antwoord: dat kan wel leuk zijn en die mensen kunnen het leuk opvatten dus doen.
Jullie moeten echt meer dingen gaan ondernemen denk ik. Hoe vaker je dingen onderneemt, hoe makkelijker het wordt en uiteindelijk gaat het allemaal heel makkelijk. En dat is echt zo maar dan moet je het wel eerst een paar keer uitvoeren en dat zal wel moeilijk zijn de eerste paar keer maar het ontwijken van dingen maakt het alleen maar erger tot je op een gegeven moment helemaal geen kant meer op kan en niets meer durft.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hij bedoelt vast omdat hij die mensen niet vaak spreekt. Is het dan normaal om ineens contact te zoeken? Antwoord: dat kan wel leuk zijn en die mensen kunnen het leuk opvatten dus doen.
Jullie moeten echt meer dingen gaan ondernemen denk ik. Hoe vaker je dingen onderneemt, hoe makkelijker het wordt en uiteindelijk gaat het allemaal heel makkelijk. En dat is echt zo maar dan moet je het wel eerst een paar keer uitvoeren en dat zal wel moeilijk zijn de eerste paar keer maar het ontwijken van dingen maakt het alleen maar erger tot je op een gegeven moment helemaal geen kant meer op kan en niets meer durft.
Leer eerst eens sociaal zijn. Meisjes komen later wel. Hup, ga mensen bellen en ga eens wat doen. Al is het alleen maar om eens een keertje bezig te zijn met iets anders dan je zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Mystikvm het volgende:
Leer eerst eens sociaal zijn. Meisjes komen later wel. Hup, ga mensen bellen en ga eens wat doen. Al is het alleen maar om eens een keertje bezig te zijn met iets anders dan je zelfmedelijden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
You my friend, you made a great point.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef omnompie het volgende:
Zelfmedelijden is namelijk ook off-topic; het helpt je niet met de meisjes.
[..]
Is het wel eens bij jullie opgekomen dat sommige mensen dat gewoon niet kunnen zijn, hoe graag ze dat ook zouden willen... En met sociaal zijn bedoel ik dan contacten maken en onderhouden.quote:
Inderdaad, en morgen ga ik de loterij winnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom is iedereen zo hard tegen benzin, het is toch niet ondenkbaar dat hij op een dag spontaan een meisje tegen komt die medelijden en begrip heeft en bij hem blijft omdat hij een lieve jongen is?
Bij dat meisje tegenkomen gaat het al fout, want hij komt meisjes niet tegen, komt hijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom is iedereen zo hard tegen benzin, het is toch niet ondenkbaar dat hij op een dag spontaan een meisje tegen komt die medelijden en begrip heeft en bij hem blijft omdat hij een lieve jongen is?
Medelijden. Jij wenst hem iemand toe die uit medelijden bij hem is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Doen we allemaal, maar sprookjes bestaan niet Cassan en het ergste wat je die jongen kan aandoen is hem daar hoop op geven.quote:
kent niemand mij nu goed genoeg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Medelijden. Jij wenst hem iemand toe die uit medelijden bij hem is?
Je snapt toch zelf ook wel dat hij er als persoon geen haar beter van wordt als iemand uit liefdadigheid met hem is?
Klopt. De kans is zelfs vrij groot dat er een random meisje zijn kamer binnenloopt (foute deur oid), hem daar op zijn bed ziet huilen, en ziet hoe gelukkig ze met hem zou worden..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar medelijden is ook heel fijn, heel onaantrekkelijk maar wel heel fijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kent niemand mij nu goed genoeg?
hij vind t, absurd genoeg, fijn als mensen medelijden hebben. Ik snap niet dat een vrouw op een man zonder ruggegraat en ballen kan vallen, maar wie weet
Ha wat dat aan gaat lijk ik op hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |