abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108081131

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:57 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108081165
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef kree het volgende:
euhm nou dat neem je wel aan dat het niks met zelfvertrouwen te maken heeft.
Maar denk dat er ook zat meiden zijn die geen kerel vinden daarom.
Ik geef alleen aan dat daar de kansen liggen. Doe er wat mee :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108081232
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mooi. Pak je telefoon. Bel er een op, en vraag of hij dit weekend nog iets leuks gaat doen. Of zin heeft om te chillen ofzo.
Ik heb maar weinig telefoonnummers. Daarnaast, is zoiets normaal?

Maar dat is ook off-topic; het helpt me niet om met meisjes te praten :)
pi_108081294
Nee maar het helpt je wel om beter in je vel te zitten.

Maar misschien moet je thuis even tussen de bloemkolen kijken.
pi_108081432
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Gast.. :')
Beter doe je het gewoon. Ik wil je hier niet terugzien voor je dat gedaan hebt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:43:49 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108081493
quote:

Tuurlijk wel. Als je met vrienden iets gaat doen kom je ook meiden tegen. En als die vrienden makkelijk met meiden in contact komen, kom jij er, gewoon doordat je er bij bent, ook makkelijker in contact. Het is veel makkelijker met een meid te gaan praten als je vriend ff naar 't toilet gaat dan in je uppie contact te zoeken.

Maargoed, er is al duizenmaal verteld dat je gewoon sociale hobbies moet gaan zoeken maar je doet er geen fuck an.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:04:03 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108082476
quote:

[..]

Mensen die elkaar bellen en vragen of ze iets willen doen, dat is normaal ja.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108082771
Hij bedoelt vast omdat hij die mensen niet vaak spreekt. Is het dan normaal om ineens contact te zoeken? Antwoord: dat kan wel leuk zijn en die mensen kunnen het leuk opvatten dus doen.

Jullie moeten echt meer dingen gaan ondernemen denk ik. Hoe vaker je dingen onderneemt, hoe makkelijker het wordt en uiteindelijk gaat het allemaal heel makkelijk. En dat is echt zo maar dan moet je het wel eerst een paar keer uitvoeren en dat zal wel moeilijk zijn de eerste paar keer maar het ontwijken van dingen maakt het alleen maar erger tot je op een gegeven moment helemaal geen kant meer op kan en niets meer durft.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:15:13 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108083098
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hij bedoelt vast omdat hij die mensen niet vaak spreekt. Is het dan normaal om ineens contact te zoeken? Antwoord: dat kan wel leuk zijn en die mensen kunnen het leuk opvatten dus doen.

Jullie moeten echt meer dingen gaan ondernemen denk ik. Hoe vaker je dingen onderneemt, hoe makkelijker het wordt en uiteindelijk gaat het allemaal heel makkelijk. En dat is echt zo maar dan moet je het wel eerst een paar keer uitvoeren en dat zal wel moeilijk zijn de eerste paar keer maar het ontwijken van dingen maakt het alleen maar erger tot je op een gegeven moment helemaal geen kant meer op kan en niets meer durft.
Oh zo, dat snap ik ook wel dat doe ik ook nooit, tenzij ik vroeger wel close met ze was.
C'est la vie
pi_108083693
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:

Helemaal mee eens.
pi_108083755
quote:

[..]

Leer eerst eens sociaal zijn. Meisjes komen later wel. Hup, ga mensen bellen en ga eens wat doen. Al is het alleen maar om eens een keertje bezig te zijn met iets anders dan je zelfmedelijden.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:34:43 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108084100
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Mystikvm het volgende:
Leer eerst eens sociaal zijn. Meisjes komen later wel. Hup, ga mensen bellen en ga eens wat doen. Al is het alleen maar om eens een keertje bezig te zijn met iets anders dan je zelfmedelijden.
Inderdaad.
pi_108085010
Zelfmedelijden is namelijk ook off-topic; het helpt je niet met de meisjes.
quote:

[..]

vrijdag 17 februari 2012 @ 16:58:56 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108085457
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef omnompie het volgende:
Zelfmedelijden is namelijk ook off-topic; het helpt je niet met de meisjes.

[..]

You my friend, you made a great point.
C'est la vie
pi_108085730
Waarom is iedereen zo hard tegen benzin, het is toch niet ondenkbaar dat hij op een dag spontaan een meisje tegen komt die medelijden en begrip heeft en bij hem blijft omdat hij een lieve jongen is?
pi_108085766
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Leer eerst eens sociaal zijn.
Is het wel eens bij jullie opgekomen dat sommige mensen dat gewoon niet kunnen zijn, hoe graag ze dat ook zouden willen... En met sociaal zijn bedoel ik dan contacten maken en onderhouden. ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:06:59 #17
238453 hasjman
utter madness
pi_108085873
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom is iedereen zo hard tegen benzin, het is toch niet ondenkbaar dat hij op een dag spontaan een meisje tegen komt die medelijden en begrip heeft en bij hem blijft omdat hij een lieve jongen is?
Inderdaad, en morgen ga ik de loterij winnen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:07:44 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108085918
quote:
Bij dat meisje tegenkomen gaat het al fout, want hij komt meisjes niet tegen, komt hij
Daarnaast houdt niemand van een sociaal project als last. Op een enkeling na.

En als laatste en belangrijkste is dat je hem dan een wildcard geeft om vooral niks te doen en ongelukkig te zijn tot dat er ooit een dag aankomt waarop zijn droomvrouw ineens zijn handje vastpakt. Ain't. Gonna. Happen.
C'est la vie
pi_108086002
Hij hoopt op die enkeling :p
pi_108086033
quote:
Medelijden. Jij wenst hem iemand toe die uit medelijden bij hem is?

Je snapt toch zelf ook wel dat hij er als persoon geen haar beter van wordt als iemand uit liefdadigheid met hem is?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:11:53 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108086163
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij hoopt op die enkeling :p
Doen we allemaal, maar sprookjes bestaan niet Cassan en het ergste wat je die jongen kan aandoen is hem daar hoop op geven.
C'est la vie
pi_108086210
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Medelijden. Jij wenst hem iemand toe die uit medelijden bij hem is?

Je snapt toch zelf ook wel dat hij er als persoon geen haar beter van wordt als iemand uit liefdadigheid met hem is?
kent niemand mij nu goed genoeg? ;(

hij vind t, absurd genoeg, fijn als mensen medelijden hebben. Ik snap niet dat een vrouw op een man zonder ruggegraat en ballen kan vallen, maar wie weet
pi_108086350
quote:
Klopt. De kans is zelfs vrij groot dat er een random meisje zijn kamer binnenloopt (foute deur oid), hem daar op zijn bed ziet huilen, en ziet hoe gelukkig ze met hem zou worden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:16:34 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108086399
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

kent niemand mij nu goed genoeg? ;(

hij vind t, absurd genoeg, fijn als mensen medelijden hebben. Ik snap niet dat een vrouw op een man zonder ruggegraat en ballen kan vallen, maar wie weet
Maar medelijden is ook heel fijn, heel onaantrekkelijk maar wel heel fijn.
C'est la vie
pi_108088587
quote:
Ha wat dat aan gaat lijk ik op hem.
En ik vond zo'n iemand maarja das over nu :(
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')