Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Mooie rooie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef Fuszy het volgende:
OP chick updated. Het is wel lastig om iedereen tevreden te houden, dat maakt de keuze moeilijk
Deze staat er ook op voor 5.000quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
KSI's nieuwe BEAST: Rivas van Bari (Serie B) 90 pace en 4* skills. Hij kost nu 10k.
EDIT: het is niet zeker dat hij een video over hem maakt, maar het was de enige speler in zijn squad in die stream gisteren.
Doordat mensen denken dat het KSI's volgende beast is is hij al duurder geworden, dus als het zo blijkt te zijn dan wordt hij helemaal duur. Als iemand zou posten dat Kandji KSI's volgende beast is wordt hij ook 10k+quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Deze staat er ook op voor 5.000
En is in database niet meer waard dan 1.200
Wat houd KSI's in??? zie dat nou al zo vaak voorbij komen hehehe...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doordat mensen denken dat het KSI's volgende beast is is hij al duurder geworden, dus als het zo blijkt te zijn dan wordt hij helemaal duur. Als iemand zou posten dat Kandji KSI's volgende beast is wordt hij ook 10k+
KSI volgelingenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doordat mensen denken dat het KSI's volgende beast is is hij al duurder geworden, dus als het zo blijkt te zijn dan wordt hij helemaal duur. Als iemand zou posten dat Kandji KSI's volgende beast is wordt hij ook 10k+
Een user op YouTube post video's over spelers waarin hij zegt dat ze beast zijn (dus heel goed) www.youtube.com/user/KSIolajidebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:01 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Wat houd KSI's in??? zie dat nou al zo vaak voorbij komen hehehe...
Maar als dat zo zou zijn, dan moeten die 2 van 4500 maar opgekocht worden alvast XD
Een britse neger die de markt beinvloed door zijn streams en youtube video's.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:01 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Wat houd KSI's in??? zie dat nou al zo vaak voorbij komen hehehe...
Maar als dat zo zou zijn, dan moeten die 2 van 4500 maar opgekocht worden alvast XD
Ahah... Duidelijk hahaha...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een britse neger die de markt beinvloed door zijn streams en youtube video's.
Hoe lang is hij nu eigenlijk uit? Want hij werd volgens mij nergens genoemd in de transfers en updates (of ik heb verkeerd gekeken) Er zijn niet zoveel mensen die weten dat zijn stats zo goed zijn, maar het is duidelijk een fout van EA want zijn oude versie kon echt niet schieten (18 shooting)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:07 schreef Reemi het volgende:
No way, ik mis net een Galitsios voor 300 BIN
Edit: oh, inmiddels is hij al flink goedkoper dan in het begin
Klopt, zijn oude versie had 70 def en deze heeft 45 def (als RB)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang is hij nu eigenlijk uit? Want hij werd volgens mij nergens genoemd in de transfers en updates (of ik heb verkeerd gekeken) Er zijn niet zoveel mensen die weten dat zijn stats zo goed zijn, maar het is duidelijk een fout van EA want zijn oude versie kon echt niet schieten (18 shooting)
pic?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
Eto'o
IF Doumbia
Tevez
Up Aguerro
SIF Higuain
in 1 team
Dat klopt ook niet want hij heeft deze defending stats:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, zijn oude versie had 70 def en deze heeft 45 def (als RB)
Kanquote:
Doumbia heeft 2/3 nation links, dat is genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef zerokil het volgende:
Doumbia en Eto'o halen toch noot 9 chem?
Zo'n team, en dan de IF versie van de slechtste cb uit het spel erin hebben..quote:
T.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:24 schreef Joodnl het volgende:
Pffffffffffffff...... speel nu tegen iemand...die echt alle herhalingen afspeeld... ook die van mij grrrrrrrrrrrrrrr
Ik zie geen Naldo hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo'n team, en dan de IF versie van de slechtste cb uit het spel erin hebben..
Ik ook niet. Zijn NIF is dan ook niet de slechtste cb around.quote:
quote:
Moed?? Je verkracht de Nederlandse taal gekke belg!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Pietjuuhh het volgende:
Gho ik ben in de moed vandaag, speel 4 games zero de zero kicks !!
Het is Engels.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moed?? Je verkracht de Nederlandse taal gekke belg!
Slechter dan Coloccini in ieder geval en de slechtste CB in verhouding tot zijn rating, wat een kutkneus.. ik heb nog liever NIF Coloccini dan SIF Naldo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zijn NIF is dan ook niet de slechtste cb around.
- doe eens normaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
Ja kak ik heb dus die Higauin voor 70k gekocht. Ik was er zeeker van dat het de SIF was. 20K weggegooit. Ja lach maar AHAHAHAH DOMME RIJSTBALLETJE
RACIST.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter doe je je spleetogen open, voorkom je deze situaties
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
GJe wie moet je nog voor je league 1 team?
http://forums.xbox.com/xb(...)/193341/1009049.aspxquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Santello het volgende:
Is dit een legit mail: xbox@engage.xbox.com
Er stond dat ik 160 ms points gratis kon ophalen met code en al.
Iemand ook ontvangen?
? wie..?quote:
2x CV en 2x CMquote:
k zet maar 2 bronsspelers erop dan mag je ze. kga het team maar weer verkopenquote:
Ooohhh fucking bedankt! Ik ga ze er zo opzetten, zit in een potjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k zet maar 2 bronsspelers erop dan mag je ze. kga het team maar weer verkopen
Welke heb je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
k laat maar weten welke 2 mids aangezien ik er 3 heb
en krijg ik ze wel terug als je het team wegdoet?
geen gonzalesquote:
hmm vind de opstelling niks en upgrade ook liever mn brazil team eerst/of liever nl team maken oid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom doe je ze weg eigenlijk? Geen fijn team?
Ah ok, ik heb trouwens Sissokko al op CM en geen enkele CV nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm vind de opstelling niks en upgrade ook liever mn brazil team eerst/nl team oid.
gourcuff menez en sissoko.quote:
Buy It Now - ook wel nu kopen prijsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Pietjuuhh het volgende:
Geeft, wat is bin als ik vragen mag ?
No problemquote:
kan hij lopen of kruipt ie altijd? en donequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Salkic 4-3-3 SP Wiener Neustadt Oostenrijk shiny bronze 50k BIN voor 1 uur
40 pace ik weetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan hij lopen of kruipt ie altijd? en done
Klopt het dat je Menez en Gourcuff verkeerde positie heb gekocht?quote:
nee toch? zijn cam maar staan op cm positiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt het dat je Menez en Gourcuff verkeerde positie heb gekocht?
Ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee toch? zijn cam maar staan op cm positie
ah ja kwam toch makkelijk op 100 chemquote:
haha k glquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eerste potje incoming, hopen dat het wat is
wtf op xbox is ie max. 1000c ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef el-blanchito het volgende:
Op Silver eredivisie spitsen valt ook goed winst te maken, mits ze in goede formaties zijn.
Sigi de hele tijd rond de 2500 oppikken en weer doorverkopen voor 5500
Ook in 433 en 41212?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf op xbox is ie max. 1000c ofzo
Nee nog nooooitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef Joodnl het volgende:
Heeft iemand dit ook al gehad?
Hij start online bekerwedstrijd op (Goud)
Maar blijft hangen in het laadscherm, waarbij ik me tegenstanders team zie.
Dit is me gisteren ook al gebeurd.
Toen was het in de 2e ronde.... (toen heb ik game beeindigd gedaan)
Maar was wel meteen uitgeschakeld.
Gelukkig is het nu in de eerste ronde, maar toch zonde WEER voor me NV
Gebeurt altijd als de vorige speler geleaved is? Dan moet je ff uit ultimate team en er weer inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef Joodnl het volgende:
Heeft iemand dit ook al gehad?
Hij start online bekerwedstrijd op (Goud)
Maar blijft hangen in het laadscherm, waarbij ik me tegenstanders team zie.
Dit is me gisteren ook al gebeurd.
Toen was het in de 2e ronde.... (toen heb ik game beeindigd gedaan)
Maar was wel meteen uitgeschakeld.
Gelukkig is het nu in de eerste ronde, maar toch zonde WEER voor me NV
Ik kan er niet uit, want blijf in het laadscherm hangen :Squote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Gebeurt altijd als de vorige speler geleaved is? Dan moetg je ff uit ultimate team en er weer in
Je xbox uitzetten of wachten tot je tegenstander dat doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik kan er niet uit, want blijf in het laadscherm hangen :S
Als de vorige speler gelevead is, moet je voor je een nieuwe wedstrijd start er ff uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik kan er niet uit, want blijf in het laadscherm hangen :S
haha het lijkt je wel wat dus dat team met die opstelling?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
5-0 voor in de rust en een berichtje gehad met noob erin
Zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha het lijkt je wel wat dus dat team met die opstelling?
Xbox??? Niet schelden hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je xbox uitzetten of wachten tot je tegenstander dat doet.
Ps3, noem me maar GJE trouwensquote:
Wil ik helemaal niet, ga wegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef Pietjuuhh het volgende:
Oke, als je wilt kan je me toevoegen, mijn naam is gelijk me naam op forum
Alleen idioot als er geen 4-5-1 Kabir voor minder dan 40k + kosten 4-5-1 kaartje op stond.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Fuszy het volgende:
Ik verkoop mijn el kabir voor 40k (had hem gekocht voor 20k paar maanden terug) 4-2-2-2 en dan maakt die idioot er een 4-5-1 van
Waarom zou je 4-5-1 willen spelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen idioot als er geen 4-5-1 Kabir voor minder dan 40k op stond.
Bijvoorbeeld als je wingers wilt én El Shaarawy (of Overtoom ofzo als hij voor Nederlanders gaat).quote:
Ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als je wingers wilt én El Shaarawy (of Overtoom ofzo als hij voor Nederlanders gaat).
4-4-2 is duur en dan zit je met een pure CAM op CM, 4-1-2-1-2 is nog duurder en persoonlijk vind ik dat maar een kut systeem dan speel ik nog liever 4-5-1.
Of hij lijkt goed in vergelijking met jou, wat nog niks zegt imo....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pietjuuhh is zeker geen slechte speler
Zeg je nu dat ik slecht ben?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of hij lijkt goed in vergelijking met jou, wat nog niks zegt imo....
10 punten voor jou! Ja dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik slecht ben?
haha dankje, jij ook niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pietjuuhh is zeker geen slechte speler
Ben je ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik slecht ben?
Brooo, ik won 5-1 van jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben je ook. We waren ongeveer even goed en ik ben slecht
Je heb nog nooit gameplay van mij gezienquote:
Take it EASY, Take a SISI !!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik sta 5-3 voor, komt die kk homo op 5-6
Laatste min komt ibi 1-1, scheurt hij zijn hamstring kk kut kk zooi
6 wedstrijden al verloren!
Ik ben aanwezigquote:
Je laat je bitch toch wel betalenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben denk ik wel laat thuis. Nu met mn meissie uiteten.
Rijsttafel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben denk ik wel laat thuis. Nu met mn meissie uiteten.
XDDDDDDDDDDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Rijst het volgende:
Whaha nee ze heeft cadaeutjes voor me meegnomen dus ik neem dr uit eten xDDD
Revanchequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een keertje maar. Mijn vorm was toen ruk
Misschien laat vanavond, maar je weet dat ik al anderhalve maand niet meer gespeeld heb hequote:
Wat jij wilquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien laat vanavond, maar je weet dat ik al anderhalve maand niet meer gespeeld heb he
Ik dacht dat we cool warenquote:
Nein, je kan zelfs met geblesseerden of contractloze spelers tegen vrienden spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:49 schreef Pietjuuhh het volgende:
GJE; als ik nu bv tegen jou heb gespeeld verlies ik dan een contract op elke speler ?
www.ultimatedb.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ok, mooizo, kan je me die 2 site nog eens doorsturen ben ze verloren maar ga ze nu opschrijven
Nogmaals bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
www.ultimatedb.nl
www.futhead.com
En jij zeggen dat je nooit disconnects hebquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
GODVERDOMME EA servers FFFFUUU wordt ik er godverdomme vanaf getrapt in de 85ste minuut
HAHA!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
GODVERDOMME EA servers FFFFUUU wordt ik er godverdomme vanaf getrapt in de 85ste minuut
fucking de eerste keer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En jij zeggen dat je nooit disconnects heb
Opnieuw invullenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is dit nou weer voor bullshit is mn online pass corrupt ofzo en redownloaden werkt nietEA met hun troep
Karma!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is dit nou weer voor bullshit is mn online pass corrupt ofzo en redownloaden werkt nietEA met hun troep
Die wil ik ook of sif higaui. Workrate van higauin is weel beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef forzafct het volgende:
Ik heb mijn team weer een beetje aangepast. Dit is hem nu..
Ik ga denk ik nu voor SIF Adebayor als lange kopsterke spits
Johson en toure?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik vraag me alleen af wie ik op de 2 CDM posities moet zetten.
Afhaalchinees gehaaldquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:48:59The latest FUT transfer updates will be available in 10 minutes, along with a Happy Hour! reageer retweet
Happy hour houdt in dat je meer kans op IFs hebquote:
Ja, is alleen niet aan te raden om packs te kopen tenzij je lucky voeltquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Pietjuuhh het volgende:
ah oke, dat doe je zeker bij paketten kopen ?
De kans is nog steeds klein hoor, en ik zou je aanraden om zeker in het begin gewoon te handelen en veel te spelen i.p.v pakjes te kopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Pietjuuhh het volgende:
ah oke, dat doe je zeker bij paketten kopen ?
Haha dankje voor de raadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
De kans is nog steeds klein hoor, en ik zou je aanraden om zeker in het begin gewoon te handelen en veel te spelen i.p.v pakjes te kopen.
Te vaak klote pakjes gehad
Profclubs met je VPquote:
als je je lucky voelt is het ook niet aan te radenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, is alleen niet aan te raden om packs te kopen tenzij je lucky voelt
Als je wil joinen hoor ik hetquote:
We hebben een heul grote club op FOK!quote:
Haha, bedankt voor het aanbod maar ik zit bij een duitser en we hebben al veel matchen gespeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je wil joinen hoor ik het
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het aanbod maar ik zit bij een duitser en we hebben al veel matchen gespeeld.
Ik zit goed daar..
1400quote:
Baas.quote:
te weinig pace.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook nog voor Carlos Eduardo kiezen als CAM 5* skills en 86 pace volgens mij.
Waarom Delph? Ik geef toe hij speelt fijn, heb hem ook in mijn silvers, maar erg prijzig als je de rest gold hebt..?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook nog voor Carlos Eduardo kiezen als CAM 5* skills en 86 pace volgens mij.
Pacequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom Delph? Ik geef toe hij speelt fijn, heb hem ook in mijn silvers, maar erg prijzig als je de rest gold hebt..?
Moet jij niet aant carnavallen zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar is er geen goedkoper beter alternatief?
Nee, die is er niet. Ik keek nog naar Lucas Leiva, maar dan gaat mijn verdediging naar 5 chemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar is er geen goedkoper beter alternatief?
Ben net thuis uit maastrichtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet jij niet aant carnavallen zijn?
Ik studeer in Maastricht ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Pietjuuhh het volgende:
StijnDa,
woon je dicht bij de kanten maastricht ?
Haha komt misschien ook nog omdat je zo jong bent :p ben je al op stap geweest ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik haat carnaval in hart en nieren
Nopequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ahzo,
Al ooit gehoord van Vroenhoven ?
Je weet gewoon niet wat leuk isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nope, maar ik haat Nederlandse muziek en schreeuwende mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Haha komt misschien ook nog omdat je zo jong bent :p ben je al op stap geweest ?
Ooit gezegd dat ik haat op mensen die plezier maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nope
[..]
Je weet gewoon niet wat leuk isEn nog haten dat andere mensen het wel naar hun zin hebben ook
Carnaval = mensen die plezier maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ooit gezegd dat ik haat op mensen die plezier maken?
Ja dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Haha ja nederlandse muziek, kan ik geloven je houd er van of je doet het niet :pquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, maar ik haat Nederlandse muziek en schreeuwende mensen
Dat interpreteer je verkeerd, carnaval is een feest waar mensen plezier maken. Ik heb niks tegen de mensen die plezier maken alleen tegen het feestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Carnaval = mensen die plezier maken.
[..]
Ja dus
Je kan niet ontkennen dat feesten heel erg verbonden is met plezier makenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat interpreteer je verkeerd, carnaval is een feest waar mensen plezier maken. Ik heb niks tegen de mensen die plezier maken alleen tegen het feest
Carnaval = 30% die vreemd gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat interpreteer je verkeerd, carnaval is een feest waar mensen plezier maken. Ik heb niks tegen de mensen die plezier maken alleen tegen het feest
Dat ontken ik niet, maar ik haat op het feest (carnaval) en niet op de mensen die het naar hun zin hebben. Ik gun die mensen hun plezierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat feesten heel erg verbonden is met plezier maken
Nou, jammer dat je zo'n leuk feest haat danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar ik haat op het feest (carnaval) en niet op de mensen die het naar hun zin hebben. Ik gun die mensen hun plezier
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je geen vriendin hebt kan je ook niet vreemdgaan
Misschien wel, zonder drank is het al heel anders denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou, jammer dat je zo'n leuk feest haat danDagen lang lol hebben met je maten en bier drinken
Maar misschien leer je dat nog wel waarderen
Geld voor heel veel feesten en uitgaansgelegenhedenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wel, zonder drank is het al heel anders denk ik
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geld voor heel veel feesten en uitgaansgelegenheden![]()
Maar goed, ik ga mijn tuinman-pak zoeken
2 SP, een verdediger in de spits speelt rukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Pietjuuhh het volgende:
GJT,
Ik speel in 4312 en heb podolski CA en 2 duitsers van 62 en 64 SP maar k heb ook een LV van 65 snlheid 89 maar dan is mijn chem 8minder als ik een SP afpak voor die LV zou ik die LV opzetten of 2 SP?
Achsoo, ik zou zeggen probeer het.quote:
Hier heb ik ook last van met m'n Ligue 1 team. Onrealistisch harde schoten en snelle spelersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Die fifa engine kan al die snelle gouden spelers niet aan. Iedereen valt over elkaar heen en alle schoten worden aangeraakt. Ik stap weer over op silvers
Daarom wil ik een full pace team makenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier heb ik ook last van met m'n Ligue 1 team. Onrealistisch harde schoten en snelle spelers
Ik zeg Ligue 1.. Ziek hoe snel dat gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daarom wil ik een full pace team maken
Sexy hoorquote:
Jij ook veel plezier en niks brekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga niet carnavallenvertrek straks op wintersport haha
Veel plezier! Doe je snowboarding of skiën?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
nicequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
skienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Veel plezier! Doe je snowboarding of skiën?
Jaa tuurlijk nachtje doorhalenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nicega je nachtje doorhalen?
waar ga je eigenlijk heen?
nice, wou dat ik ook nog kon gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk nachtje doorhalenvertrekken rond 3/4 uur, dan slaap ik in de auto wel. We gaan naar Val D'sere of hoe je dat ook schrijft
Ja ik zie nu dat heel m'n team rond de 60 conditie ligt, wat is dezequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef Vijf_voor het volgende:
je had meer uit je kandji moeten halen.
haha, ik dacht dat dat niet meetelde in een friendly?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat heel m'n team rond de 60 conditie ligt, wat is deze
Het is volgens mij een completere opstelling dan 4-3-3quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:55 schreef Pietjuuhh het volgende:
is 4321 nog een redelijke opstelling of niet ?
R1 en met een andere speler jockeyenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat dat niet meetelde in een friendly?
welke knop gebruikte je om met drie spelers tegelijk als een debiel op me af te rennen?
433 > 4321 any time.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is volgens mij een completere opstelling dan 4-3-3
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
433 > 4321 any time.
4321 is F-jes voetbal. Bij 433 heb je tenminste nog de ruimte voor het een en ander.
7kquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Pietjuuhh het volgende:
wat is een schappelijke prijs voor CA>>SP?
Ik zie ze het meeste voor 5-8k gaanquote:
Welke intro?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:23 schreef Pietjuuhh het volgende:
weet jij hoe dat liedje heet wat bij de intro staat ?
het klinkt echt kut, maar ik doe mee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zullen we eens een leuk groepje optrommelen en online pokeren (PKR) voor gewoon FUT of PKR coins?
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
het klinkt echt kut, maar ik doe mee....
Ben jij daar eigenlijk niet veelste jong voor ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi
Als we een mooie groep kunnen maken kunnen we naast FUTten ook pokeren
Ja die heb ik ooit in de OP gegooidquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef Pietjuuhh het volgende:
Hippe filmpjes met goede muziek
http://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTw
Ik doe met in-game coinsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben jij daar eigenlijk niet veelste jong voor ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooit in de OP gegooidEven zoeken naar youtube link.
Lig net in bed, morgen werken. Straks voor het in eerst in 7 dagen ipv 05;00 naar bed om 05;00 opstaanquote:
haha succesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lig net in bed, morgen werken. Straks voor het in eerst in 7 dagen ipv 05;00 naar bed om 05;00 opstaan
Was niet echt veel animo voor hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Kamikazie gaan we pokeren dan onniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |