De Amerikaanse baas van mijn bedrijf vroeg me in welke staat ik gestudeerd had.. Haha, ik moest ook gniffelend toegeven dat het meeste van mijn Engels van tekenfilms en games kwam..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Zeer terechte klacht! Heb het leeuwendeel van mijn Engels geleerd door tekenfilms en gamen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
* Lithia pinkt traantje weg.
Mijn respect heb je, Netsplitter.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:34 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat was Sky Commanders als ik me niet vergis. Zo had je ook ring raiders.. ook niet slecht.. Helaas te weinig afleveringen om echt van betekenis te zijn.. Die ginger echt ook vooral om de merch.
pokemon was er sinds het begin van fox kids dus dit klopt nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in de jaren 90.. was ik een kind ik ben namelijk als zoveel hier uit het prachtige jaar 88.
In mijn jeugd jaren keek ik graag naar de televisie. Kindernet, Villa Achterwerk, Telekids, en later het begin van Foxkids (Dus voor Pokemon en de japanse troep fase belangerijk detail! )
Top Gear?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor onze dochter van bijna 4 maanden moet ik ook gaan bedenken hoe we gaan stimuleren dat ze vooral britse TV kijkt.
Die van ons kijkt voor 't slapen gaan naar In The Night Garden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:44 schreef Catbert het volgende:
Helemaal mee eens. Ik keek vroeger ook voornamelijk naar britse zenders (Sky, DJ Cat show met Linda de Mol) naar series als He-Man en Transformers enzo. Enorm veel van geleerd want ik kon ruim voordat we Engels kregen (groep 8 basisschool) al prima Engels praten met vakantievriendjes. Op deze manier gaan we dezelfde kant op als Frankrijk en Duitsland waar de meeste mensen bar slecht zijn in Engels omdat ze er nooit aan blootgesteld worden.
[..]
Voor onze dochter van bijna 4 maanden moet ik ook gaan bedenken hoe we gaan stimuleren dat ze vooral britse TV kijkt.
Wat was die laatste ook al weer?quote:
Johnny Quest.quote:
Thanks! Herkende de karakters maar zoeken op alleen "quest" leverde niks op.quote:
Ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef IrCute het volgende:
Ik keek dag en nacht naar Cartoon Network als kind
Wat een eindbaas was dezequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jammer dat een aantal klassiekers als deze hier niet de revue gepasseerd hebben:
[ afbeelding ]
Die rewinds op zaterdag waren altijd wel genieten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Eind jaren 90' maar toch het vermelden waard
De hele aflevering gekeken. Die slechterik.quote:
Kan me nog herinerren dat de nieuwe aflevering rond 19:00/20:00 uur werd uitgezonden en de herhaling van die aflevering om 17:00 uur op Yorin. Dat waren nog tijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die rewinds op zaterdag waren altijd wel genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |