Nee want dan had ik het wel foutloos gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef sinepedraap het volgende:
Die test![]()
Dat is Engels eerste klas vmbo joh![]()
Alleen pagina 1 gedaan, daarna werd het saai.
Steenkolenengels.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
Nederanders die denken dat ze goed Engels praten is altijd plaatsvervangende schaamte.
En grappig.
Niemand snapt hetquote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maak het nou maar netjes af. Een discussie hebben over iets waar je niet de uitslag van weet is een beetje nutteloos.
Gewoon zeggen dat je 0 fouten hebt manquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Nou zal maar even aan de slag gaan dan. Als ik fouten heb is het een leesfout, ok?
Deal.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Nou zal maar even aan de slag gaan dan. Als ik fouten heb is het een leesfout, ok?
Nou, wat een baas. Jezelf voorliegen terwijl je het vmbo niveau vindt.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 0 fouten hebt manlike a baws.
kcidesroh!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Maar wel met een printscreen als bewijs hequote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Nou en... je hebt wel weer respect op foksquote:Op maandag 20 februari 2012 16:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, wat een baas. Jezelf voorliegen terwijl je het vmbo niveau vindt.
Even Photoshop gebruiken kan iedereen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wel met een printscreen als bewijs he
Dat is waar.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en... je hebt wel weer respect op foks
dammit, dat is ook weer zoquote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Even Photoshop gebruiken kan iedereen.
[..]
Dat is waar.
Baas.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:11 schreef B-FliP het volgende:
[ afbeelding ]
weet al welke ik fout had gedaan, die van die politicus (1 na laatste vraag).. Nu wel 0 fout..
Wel tof dat je het eerlijk zegt.quote:
Nog chananter is als iemand een engels accent probeert na te doenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
We hebben het trouwens over slecht engels kunnen maar het is nog irritanter als iemand zwaar USA accentje doet
Mensen die "Can't" als "kent" uitsprekenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nog chananter is als iemand een engels accent probeert na te doen
Ik praat altijd met Engels accent, dat klinkt veel leuker dan dat standaard Amerikaans.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen die "Can't" als "kent" uitspreken
Ja daarom idd.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik praat altijd met Engels accent, dat klinkt veel leuker dan dat standaard Amerikaans.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik praat altijd met Engels accent, dat klinkt veel leuker dan dat standaard Amerikaans.
Stoer dat je het eerlijk zegt! ik had er ook 11 fout overigens.quote:
Pas op hé... anders gooi ik er weer een vicarootje tegen aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |