quote:
Michel +1quote:
Volgens mij is je keyboard kapot, je mist wat lettersquote:
Zeg wil je mij weleens niet in de maling nemen die ene keer dat ik een originele titel weet in een taal die ik niet machtig benquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij is je keyboard kapot, je mist wat letters
Dat doe je expressquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
2 muziekstukjes, welke films horen daarbij?
quote:
Ik wist bij beide niet of ze in de film te horen waren, dus daarom vroeg ik ook specifiek bij welke films ze horen en niet in welke films ze te horen zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
1. Batman Forever (U2 - Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me)
2. Die samples komen uit Mortal Kombat, maar ik betwijfel of het ook uit die film komt...
Ze heeft bijna dezelfde achternaam als een bekende Franse regisseur, maar ze is zelf volbloed Amerikaanse.quote:
Michelangelo2 +1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
Paulette Goddard met Charlie Chaplin
Geen idee wat voor film dat wasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:02 schreef Michelangelo2 het volgende:
Beetje zelfde soort film als mijn vorige vraag.
Na jouw antwoord ff opgezocht en alleen Daniel Craig onthoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:18 schreef RanTheMan het volgende:
(b)Doe mij maar 4 acteurs uit defiance (/b)
Gecheckt en is goedquote:
Dat was 6quote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik het plaatje met minimale moeite bijna maximaal onherkenbaar kon maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als dit Lola Rennt is, had je beter een plaatje kunnen nemen waar ze niet rent
Nope...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef FireFox1 het volgende:
Kerst valt vroeg dit jaar
Miracle on 34th street?
Dat is goed, en snel.quote:
Het is wel heel erg toevallig; heb hem gisteren willen kijken, maar kreeg de taal niet in het frans (stond automatisch op engels). Heb dus alleen het begin gezien (deze scène dus oa) totdat ze gingen pratenquote:
Nou kop hem in danquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef victorinox het volgende:
Zoey Deschanel?
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
The Happening
lamers+1quote:
Ik krijg er wel van langs vanavondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
die is wel heel makkelijk...
the rum diary
Helemaal correct... maar met 4 pirates word het ook wel makkelijk inderdaad...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Fear and loathing in las Vegas
Pirates of the Carrabean - curse of the black pearl
Pirates of the Carrabean II
Pirates of the Carrabean - dead man's chest
Pirates of the Carrabean IV
Sweeney Todd
Donnie Brasco
?
8/25quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
50/50
gijoe rise of cobra commander
500 days of summer
is die laatste micheal bay?
dan Transformers I, II, III
Bad Boys I, II
11/25quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef victorinox het volgende:
Inception
Pearl Harbor
Transformers
Transformers 2
Transformers 3
The Island
Bad Boys
Bad Boys 2
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
zit die 4de niet in night at the museum I?
13/25quote:
21/25quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef lamers het volgende:
Mysterious Skin
The Look-Out
Hesher
Inception
World Is Not Enough
Wild Things
Starship Troopers
Water For Elephants
Armageddon
Dat maakt 25quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brick
Women in Trouble
Elektra Luxx
10 Things I Hate About You
Killer Elite
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Mainport het volgende:
Taken
Unknown
En die slechte film waar ook Ben Affleck in meespeelt
quote:In Alaska, an oil drilling team struggle to survive after a plane crash strands them in the wild. Hunting the humans are a pack of wolves who see them as intruders.
quote:When the trail goes cold on a murder investigation of a policeman an undercover narcotics officer is lured back to the force to help solve the case.
quote:I Love it when a plan comes together
3/3quote:
Sam +1quote:
Ik vond het slaapverwekkend en die gast is in deze film in ieder geval allesbehalve sympathiekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef Sands het volgende:
Is die film de moeite waard om te kijken?
Mja dan maar iets anders zoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond het slaapverwekkend en die gast is in deze film in ieder geval allesbehalve sympathiek
Trivia van welke filmquote:The first movie to prominently place MSNBC as the main journalistic station in the film.
quote:During the school assembly, one student makes the observation "You're going to have more sex than anyone else in our class!" to. This line was improvised by
, and the reactions from the other students are genuine.
quote:Hidden among the cars and trucks in the traffic jam on the freeway near the end of the movie is a truck that had water and food for all of the extras used in the scene.
OF COURSE!quote:
quote:
Moet je wel doen, en als je snel bent kan je hem nog op een Imax scherm catchen.quote:
quote:
Ik had je review gelezen ja. Misschien volgende weekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Moet je wel doen, en als je snel bent kan je hem nog op een Imax scherm catchen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:05 schreef RanTheMan het volgende:
Ik vond t volgende plaatje een stuk duidelijker
Uiteraardquote:
Drive Angry en Ghost Rider (2011?)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:33 schreef Sands het volgende:
aub alle films van Nicolas Cage uit 2011
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:35 schreef RanTheMan het volgende:
Ghost rider (wil wel graag de volledige titel
Film hier boven
Drive angry
quote:
De vraag is zeker te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Drive Angryen Ghost Rider (2011?)
Cage maakt wel vaker draken van een films die nauwelijks bekend zijn.
quote:
dit is de moeilijkstequote:After his wife is assaulted, a husband enlists the services of a vigilante group to help him settle the score. Then he discovers they want a 'favor' from him in return.
quote:
quote:
quote:Three high school friends gain superpowers after making an incredible discovery. Soon, though, they find their lives spinning out of control and their bond tested as they embrace their darker sides.
quote:
quote:He is the second child of six. His brothers and sisters are: Paul (born 1962), Kevin (born 1965), Katy (born 1966), Timothy (born 1969) and Brian (born 1972).
quote:Played a lead role in three of author S.E. Hinton's books made into movies consecutively: Tex (1982), The Outsiders (1983) and Rumble Fish (1983).
quote:Cites Gene Hackman as a major idol and influence on his work, especially after working with him in Target (1985).
quote:
Lat Den Ratte Komma In?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef davo1979 het volgende:
Uit welke film komen deze 2 karakters:
-Ivan Olsen wordt op school gepest door een groep oudere jongens.
-Kraanmachinist Ole
quote:begon haar carrière al op zeer jonge leeftijd. Zo begon zij met 11 maanden al met acteren voor een hondenvoerreclame. Zij verwierf op zevenjarige leeftijd faam door haar rol in de film (...), wat haar doorbraak was. Ze werd een kindster.
Ya damn right!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Blijkbaar is DF weer weg. Deze klopt.
Ik zei de gekquote:Op zondag 19 februari 2012 01:46 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Joe er niet meer is. Nog wel ander volk wakker?
ik heb ook al gegoogle'dquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:14 schreef picodealion het volgende:
Dat zal wel animatie zijn dan. Cars?
quote:: My, would you look at the size of that...
.: Foot!
.: I got him you guys! I got...
.: Don't worry, I won't let go! I'm wearing him do...
.: Please tell me he's slowing down!
.: Please tell me he's slowing down!
Hier reageer je wel op, maar die k*tvraag die al vanaf half 9 open stond daar horen we je niet over...quote:
Maar die k*tvraag die wist ik dan ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 18:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hier reageer je wel op, maar die k*tvraag die al vanaf half 9 open stond daar horen we je niet over...![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:53 schreef dyonvbaal het volgende:
vast niet, maar Harry Potter Deathly hallows part 1?
Ik wist dat 1 der giganten dit wel zal radenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |