je kan de op zelf aanpassenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:32 schreef robuust89 het volgende:
Wat is dit voor een boute OP trouwens, gemaakt door een kind van 8?
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet alle foto's doen het ook en je kunt je OP zelf aanpassen...
Fix'dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:27 schreef chansadres het volgende:
Ik mis de belangrijkste!
[ afbeelding ]
hij is zo lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:27 schreef chansadres het volgende:
Ik mis de belangrijkste!
[ afbeelding ]
Die vind ik echt ongelofelijk smerig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:10 schreef Freak188 het volgende:
Die cheese nuggets zijn ook erg lekker overigens. Met stukjes jalapeno erin.
Dat is ook de reden dat ik vaak wacht met bestellen totdat ik de warmhoudbak heb gezien. Soms liggen er 6 Double Whoppers in. Ik kies altijd hetgene wat niet op voorraad ligt. Meestal dus een Big King XXL of Double Steakhouse.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef robuust89 het volgende:
Net een Chicken Tender gehaald, fucking goed!werd vers voor me gemaakt
steakhousequote:Op woensdag 11 april 2012 09:42 schreef chansadres het volgende:
Ik heb een hekel aan die snelwegfranchises die maar een half assortiment hebben. Ik ben er al 3 tegengekomen die niet de Double Steakhouse Burger op hun menu hebben. Schandalig! Natuurlijk kan ik dan wel kiezen voor de Big King XXL maar die Steakhouse is gewoon goddelijk!
Ik vind voor die ene keer in de maand dat ik Burger King eet, dan wil ik wel 2 plakken vlees. maar de gewone Steakhouse is ook lekker hoor. Op Schiphol nooit gegeten dus dat weet ik niet. Maar ik denk dat het rond de 7 euro gaat kosten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:24 schreef Iemand91 het volgende:
De (double) steakhouse burger; is die ook op Schiphol te verkrijgen? Wat is de prijs eigenlijk van zoiets i.c.m. grote twister Fries, cola daar?
En waarom Double steakhouse en niet de gewone?
Zal wel idd. Maar ik kom er langs en hou daar even een 'pauze' o.i.d. Even wat mensjes en vliegtuigen kijken. Gelijk even weer Burger King uitproberenquote:
Die wil ik ook weer eens, zo lang geledenquote:
Ja toch, wanneer dat station klaar is en dan komt er ook een starbucksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:46 schreef pleeborstel het volgende:
Die op station Zwolle is al een tijd weg, komt die nog terug??
Nou nou,wilt het best wel proeven.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:00 schreef dimmak het volgende:
Ik had vorige week de chili cheese, damn wat was die scherp.
Serieus? Jij vindt die gefrituurde luciferstokjes van de Mac lekkerder dan die overheerlijke Twister Fries?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De hamburgers zijn lekkerder bij de BK, maar de friet van de McDonald's vind ik weer lekkerder![]()
![]()
Wel ranzig hoor,bij Mc's eten!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:14 schreef Nielsch het volgende:
ffri
[..]
Serieus? Jij vindt die gefrituurde luciferstokjes lekkerder dan die overheerlijke Twister Fries?
Jammer alleen dat de meestal voor mij geen Burger King's in de buurt zijn; ik heb nu 2 bonnen ergens liggen maar ik gok dat die al niet meer geldig zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:36 schreef Thas het volgende:
Chille actie nu bij BK - je koopt wat, achterop de bon staat code om enquete mee in te vullen, als je klaar bent krijg je een code, schrijf je op, volgende bezoek lever je je bon in -> gratis medium cola&fries bij whopper (of iets van chicken gedoe), dus je betaalt alleen het broodje bij zo'n menu.
Omdat ze het in de VS per persoon eten en niet met z'n zessen..quote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
waarom hebben wij dit niet in Nederland?!
ik wil hem ookquote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat ze het in de VS per persoon eten en niet met z'n zessen..
Calvé thousand island dressing lijkt een beetje op de saus van de Big King (en Big Mac maar die heeft minder lekker vleesch)quote:Op zondag 24 juni 2012 13:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik wil hem ookleuk als je vrienden over de vloer hebt. kijken of ik met een turks brood zoiets zelf kan maken
Had er ook een gegeten, maar vond hem echt niet lekker... ze hadden die bbqsaus er niet op moeten doenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Zigger het volgende:
Deze week in Duitsland een Angus XT gehad, die was heerlijk!
Zo zie je maar weer, niets zo persoonlijk als eten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:01 schreef RedDevil085 het volgende:[..]
Had er ook een gegeten, maar vond hem echt niet lekker... ze hadden die bbqsaus er niet op moeten doen....
dat hoort er gewoon bij, vandaar unlimited servettenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Wat me de laatste tijd bij de BK ook is opgevallen dat het bovenste broodje tijdens het eten uit elkaar begint te vallen. Vooral erg lastig tijdens het verorberen van een Big King XXL waardoor je handen helemaal onder de saus komt te zitten
Had ik de laatste keer ook. Komt omdat de broodjes zo oud/droog zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Wat me de laatste tijd bij de BK ook is opgevallen dat het bovenste broodje tijdens het eten uit elkaar begint te vallen. Vooral erg lastig tijdens het verorberen van een Big King XXL waardoor je handen helemaal onder de saus komt te zitten
Eensch..... Schandalig daar.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Burger King op Utrecht CS is een afrader. Overwegend allochtoons, onbeschoft personeel dat meer oog voor elkaar heeft dan voor de klant en het burgerrek is bijna altijd leeg, wat betekent dat er teveel wordt geluld en te weinig geproduceerd. Werknemers lopen gewoon weg van hun kassa om niet meer terug te keren, terwijl er een rij staat. En hoe ze het presteren om een verse burger en frietjes toch koud op te dienen..? Daarbij is de uitstraling van de toko armoedig. Ben je in Utrecht, ga dan je eten ergens anders halen.
Dat het burgerrek leeg is zie ik juist als een voordeel, je burger wordt speciaal voor jou gebakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Burger King op Utrecht CS is een afrader. Overwegend allochtoons, onbeschoft personeel dat meer oog voor elkaar heeft dan voor de klant en het burgerrek is bijna altijd leeg, wat betekent dat er teveel wordt geluld en te weinig geproduceerd. Werknemers lopen gewoon weg van hun kassa om niet meer terug te keren, terwijl er een rij staat. En hoe ze het presteren om een verse burger en frietjes toch koud op te dienen..? Daarbij is de uitstraling van de toko armoedig. Ben je in Utrecht, ga dan je eten ergens anders halen.
Aziaten vooral en ik zie ze best hard werken, ook bij de burgerplaat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dan moet je binnenkort maar eens een burger gaan halen op Utrecht CS. Luie negers wat de klok slaat daar.
Deze negers bij de BK wel ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Maria2.0 het volgende:
En negers staan synoniem voor slechte service en koude burgers?
Voor mij ook aubquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:00 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Bij de Burgerking hebben ze weer Eredivisie Live vouchers.
Heeft er misschien iemand een code voor mij via PM?
hij is lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:48 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
morgen maar eens enkele Angry Whoppers naar binnen werken
2 maanden gratis eredivisie live bij aankoop van een BK menu.quote:
Kan zo'n code niet maar 1x gebruikt worden? Anders wil ik ook wel graag een PM/DMquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
2 maanden gratis eredivisie live bij aankoop van een BK menu.
Aangezien er hier in de buurt geen BK zit (50 km afstand), zou ik willen vragen of iemand voor mij zo'n code heeft en mij een DM wil sturen
Ja, alleen negers in de KFC zijn goed (als ze niet alles zelf opeten).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Maria2.0 het volgende:
En negers staan synoniem voor slechte service en koude burgers?
die burgerking komt wel terug hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ja toch, wanneer dat station klaar is en dan komt er ook een starbucks
Jaa pleasequote:Op maandag 5 november 2012 14:05 schreef wimjongil het volgende:
Iemand geïnteresseerd in zo'n Eredivisiecode? Heb er één.
Ook nog eentje van m'n dienblad de afvalbak in geschoven![]()
![]()
Je hebt DM.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel kost zo'n steakhouse burger? Want ik wil weten of de prijs beetje redelijk is voor ik er een ga kopen. Dank u.
ietsjes uit de route.quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lamme tak, ga dr zelf langs en lees het menu ff door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |