quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
nog maar even een keer. Ik vond het een pareltje namelijk.
Kat verven: tips gevraagd
http://www.costumecats.com vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “hacked”quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
nog maar even een keer. Ik vond het een pareltje namelijk.
Kat verven: tips gevraagd
quote:- Laat ze binnen drogen zodat ze niet krom trekken
Zeker!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Potblommen, dat hele topic had zo in mijn adviesbureau gekund
er is een waxmelttopicquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Vraagje: Hier hebben mensen ook waxmelt-geur-dingesen he?
Waar hebben jullie deze gehaald?
En waar halen jullie de brander?
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor schoonzus haar verjaardag; en ze is gek op geuren in huis (heeft altijd wel iets van wierook of wat dan ook branden); dus dit lijkt me wel iets voor haar namelijk
Brander: Xenosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor schoonzus haar verjaardag; en ze is gek op geuren in huis (heeft altijd wel iets van wierook of wat dan ook branden); dus dit lijkt me wel iets voor haar namelijk
Ik heb ze niet, dus ik kan je niet helpen, sorryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Brandertjes hebben ze bij Xenos of Hoyng enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb de houder/brander voor een euro gehaald bij de Xenosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
ik bestel de melts altijd bij Puresoapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Geen idee, dat heb ik gemist eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
waarom post joysa eigenlijk niet meer mee?
Is er iets gebeurd?
+1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik gemist eigenlijk.
Bah, wat schrikken!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
Vette deuk in de auto, ze vloog helemaal naar de andere kant van de weg...
Maar gelukkig heeftniks!! Alleen heul heul heul geschrokken....
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
Whutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
Bah, niet leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
Jemig dat is schrikken zeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
Oh jeetje zeg !! Dan schrik je je helemaal kapotquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
Geen idee. Andere SC's zijn interessanter?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
waarom post joysa eigenlijk niet meer mee?
Is er iets gebeurd?
meestal hebben mensen wel een reden om weg te blijven....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh jeetje zeg !! Dan schrik je je helemaal kapotGelukkig verder geen kneuzingen
[..]
Geen idee. Andere SC's zijn interessanter?
Nu ben ik ook benieuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal hebben mensen wel een reden om weg te blijven....
Jeetje!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
is net aangereden....
Hard.
awww, doe d'r maar flink knuffelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Och erm,loopt nog steeds te bibberen van de schrik...
Achquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:46 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Nieuwsgierig dingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal hebben mensen wel een reden om weg te blijven....
ja nee, dat kan ook bestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nieuwsgierig ding
Tjah... wellicht omdat ze de sfeer hier toch niet je van het vinden? Of ze zich even meer thuisvoelen bij de andere SC?
Ik heb 2 andere SC's nu ook verlaten; vanwege de veranderde sfeer. Wellicht dat ik er nog terug komt; maar nu even niet.
En dat heb ik ook soms even met dezen SC![]()
Aan de andere kant: ik ben duizelig van den paracetemols; dus misschien praat ik wel jibber-jabber
Nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
drie bjoetiebloggers mogen naar curaçao voor een persreis
echt wtf
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
drie bjoetiebloggers mogen naar curaçao voor een persreis
echt wtf
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
awww, doe d'r maar flink knuffelen
goeden tactiek welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:59 schreef Loqi het volgende:
ene kad bijt zojuist de andere in z'n ballen omdat ie niet kon winnen met stoeien....
Wheheheh dan schrik je je ook lam volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
De maandverband-bak op de wc hier is bezeten door de duivel...
Er zit een bewegingssensor bovenop, als je daar met je hand voor zwaait gaat de deksel open --> hygiene ftw!
Maar nu gaat het ding dus de ganse tijd open en dicht. Sta je je handen te wassen, nowhere near die bak, hoor je ineens BZZZRRRR en dan staat die bak je zo met open bek aan te staren
ja dat welquote:
heeft die ene wel terug gebeten??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat welen nu staan ze met zn 2e bij me te piepen omdat ze zichzelf zielig vinden
echt niet he
Jammiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
De maandverband-bak op de wc hier is bezeten door de duivel...
Er zit een bewegingssensor bovenop, als je daar met je hand voor zwaait gaat de deksel open --> hygiene ftw!
Maar nu gaat het ding dus de ganse tijd open en dicht. Sta je je handen te wassen, nowhere near die bak, hoor je ineens BZZZRRRR en dan staat die bak je zo met open bek aan te staren
uiteraardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft die ene wel terug gebeten??
Een complete biotoop in een emmerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jammie![]()
Onze maandverbandbak is een soort-van-hygiënische-bedoeld-zijnde emmer naast de wc-pot, waar je dus standaard tegenaan zit als je niet superdun bent![]()
En waar inmiddels zo'n dikke laag stof opligt dat ik niet wil weten hoelang sommige dingen daar al in liggen
Grappigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
uiteraardin zn kop
![]()
ik zit te wachten op t eerste echte gevecht.. dit is nog meer spelen dan knokken
Dat is volgens mij bij veel toiletten zo...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jammie![]()
Onze maandverbandbak is een soort-van-hygiënische-bedoeld-zijnde emmer naast de wc-pot, waar je dus standaard tegenaan zit als je niet superdun bent![]()
Ieuwquote:En waar inmiddels zo'n dikke laag stof opligt dat ik niet wil weten hoelang sommige dingen daar al in liggen
ja waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Grappig![]()
Het echte gevecht komt in ieder geval vlak nadat je gestofzuigd hebt
hurrrrrquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jammie![]()
En waar inmiddels zo'n dikke laag stof opligt dat ik niet wil weten hoelang sommige dingen daar al in liggen
Volgens de bijsluiter 6, maar ik heb 30 ook overleefdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoeveel paracetemols mag je eigenlijk nommen op een dag... 10-tal?
paracetemol 500 staat er op.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de bijsluiter 6, maar ik heb 30 ook overleefd
en dat was nog zonder het handjevol Ibu'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
paracetemol 500 staat er op.
[..]
Mooi
Wel lekker groggy?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat was nog zonder het handjevol Ibu's
Wortelontsteking
nee, dat was het mooie. En de eerste hulppost vond het geen noodgeval.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat was het mooie. En de eerste hulppost vond het geen noodgeval.
Dus toen maar gewoon de hele nacht zitten jammeren op de bank met een complete ijspakking om mijn hoofd
Mja, ik normaal ook. Maar niets kon die pijn doden, wat een horrorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Whuuut
Ik zou al helemaal van et padje af zijn met zoveel pillen
Ja dat herinner ik me nog wel; dat iedereen toen bijna smeekte of je onderhand naar de huisartsenpost wou gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik normaal ook. Maar niets kon die pijn doden, wat een horror
(oh en ik weeg woog het dubbele van jou, dus kan ook het dubbele hebben)
Ik had hem net wel in zijn ballen willen bijtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou eny ook best in z'n ballen willen bijten als ie stout is, maar dat gaat niet meer
Dat was ze ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Whuuut
Ik zou al helemaal van et padje af zijn met zoveel pillen
Clawsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had hem net wel in zijn ballen willen bijten.
Liep de tuin in, hoor ik een mekkerpoes die qua miauw verrekte veel op Eny leek.
Dus ik zoeken, zittie in de pergola tussen de schuur en dat muurtje.
Maar mee willen helpen om er af te komen? Nee ho maar.
Zit dus nu weer helemaal onder de krassen.
Kaddersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had hem net wel in zijn ballen willen bijten.
Liep de tuin in, hoor ik een mekkerpoes die qua miauw verrekte veel op Eny leek.
Dus ik zoeken, zittie in de pergola tussen de schuur en dat muurtje.
Maar mee willen helpen om er af te komen? Nee ho maar.
Zit dus nu weer helemaal onder de krassen.
Nee, die klauw die mijn halve hand open trok vond ik wel prima zoquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, die klauw die mijn halve hand open trok vond ik wel prima zo.
Wel grappig trouwens, dat stomme beest was zijn pootjes zo om die houtjes aan het klampen toen ik em eraf probeerde te trekken. Was best lollig gezicht.
Hehe, dit is de eerste keer dat ik:quote:
Nee, meer dit:quote:
Dan moet je serieus haar andere filmpjes kijken, vermeack gegarandeerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, dit is de eerste keer dat ik:
A. zoon heel filmpje heb uitgekeken.
B. er om heb moeten grinniken![]()
Echt, wat een geflipt wijf.
Zal ik haar nog leuker voor je maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, dit is de eerste keer dat ik:
A. zoon heel filmpje heb uitgekeken.
B. er om heb moeten grinniken![]()
Echt, wat een geflipt wijf.
Whoopdidoo is jouw kloonquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt soms snap ik niks van post
ik heb ebayitems uit hongkong die geshipped zijn op 18/1 en 24/1. Nu had ik vorige week al dat iets geshipped op 02/1 er al was, en nu iets van 11/2
echt wtf???
Op je bloch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schrikken Lin! Sien ook ok?
SQ, als u nieuwsgierig bent, doe eens vragen dan
Ik heb heel veel vragen niet beantwoord. I blame the dog, kost veel tijd jongequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op je bloch?
Je hebt je vraag van bejonsee nog niet beantwoordetedx
O HAI WHOOP!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt soms snap ik niks van post
ik heb ebayitems uit hongkong die geshipped zijn op 18/1 en 24/1. Nu had ik vorige week al dat iets geshipped op 02/1 er al was, en nu iets van 11/2
echt wtf???
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh ik lollerde
[ afbeelding ]
Ow en bb; mijn favoriet:
FTWquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef Lindytje het volgende:
De auto is niet meer helemaal heel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awwwww.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nopequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo dan?
http://static.fjcdn.com/gifs/Jenna_2c652f_2465514.gif
Auchhhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ftw?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
FTWblij dat alles goed is met je
en je hont
For the win?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
FTWblij dat alles goed is met je
en je hont
Dan moet je maar geloven dat hij grappig wasquote:
Fuck the whatquote:
Ik was me ook al aan het bedenken hoe dat precies paste in die zinquote:
Armen autoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fuck the whatvan je auto is aardig hard tegen aan gereden of lijkt dat maar zo?
Jup,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nooit afkortingen gebruiken als je ze niet begrijptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Take ALL their money!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
reed op den weg met een sukkelgangetje achter iemand anders en er kwam ineens vol gas iemand uit een parkeervak aan de rechterkant zetten
![]()
Ook altijd leuk als ze dat doen wanneer je langsfietst. En dan toeteren dat je daar fietst, met je lampen aan. Ehh, volgens mij reed jij mij net bijna dood?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
reed op den weg met een sukkelgangetje achter iemand anders en er kwam ineens vol gas iemand uit een parkeervak aan de rechterkant zetten
![]()
Klaag ze aan voor emotionele schade!quote:
Zeker ja!!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nooit afkortingen gebruiken als je ze niet begrijpt![]()
![]()
[..]
Take ALL their money!
Ja, sommige mensen moeten geen rijbewijs hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als ze dat doen wanneer je langsfietst. En dan toeteren dat je daar fietst, met je lampen aan. Ehh, volgens mij reed jij mij net bijna dood?!
In onze straat staan aan allebei de kanten auto's geparkeerd (terwijl er parkeerplekken zijn maar goed). Komt er zo'n wijf van de rechterkant aangereden waar ze stond, ik fietste daar net voorbij. Ze zag me goed en reed gewoon door en ik hoor dr keihard 'kutwijf' roepen. Ik had echt zin om mijn fiets keihard tegen dr auto aan te butsen, achterlijke snolquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen moeten geen rijbewijs hebben
Puckz is oma, oude mensen vinden internet nog moeilijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz haalde ftw en wtf ook altijd door elkaar eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ligt gewoon aan het noorden dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Fietsers mogen af en toe ook dood. Lijkt wel alsof het ze leuk lijkt om op mijn motorkap te liggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In onze straat staan aan allebei de kanten auto's geparkeerd (terwijl er parkeerplekken zijn maar goed). Komt er zo'n wijf van de rechterkant aangereden waar ze stond, ik fietste daar net voorbij. Ze zag me goed en reed gewoon door en ik hoor dr keihard 'kutwijf' roepen. Ik had echt zin om mijn fiets keihard tegen dr auto aan te butsen, achterlijke snol
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fietsers mogen af en toe ook dood. Lijkt wel alsof het ze leuk lijkt om op mijn motorkap te liggen.
Aan de andere kant: Iedereen die op de weg zit moet dood behalve ik! Jullie zitten me allemaal in de weg stelletjes ASO's!!!!![]()
Schelden op andere weggebruikers
LOL ik had hem nog niet eens gelinktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fietsers mogen af en toe ook dood. Lijkt wel alsof het ze leuk lijkt om op mijn motorkap te liggen.
Aan de andere kant: Iedereen die op de weg zit moet dood behalve ik! Jullie zitten me allemaal in de weg stelletjes ASO's!!!!![]()
Maar kom op als ik gewoon door mijn straat fiets en jij staat geparkeerd, dan moet jij op mij wachten toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja. Uitrijden uit een parkeervak is bijzondere manoeuvre. Al het andere verkeer heeft dan voorrang.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar kom op als ik gewoon door mijn straat fiets en jij staat geparkeerd, dan moet jij op mij wachten toch?
Dat dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Uitrijden uit een parkeervak is bijzondere manoeuvre. Al het andere verkeer heeft dan voorrang.
Dus mijn klacht was terecht. Verder vind ik het terecht dat ze fietsers omrijden zonder lampen, die zijn gewoon mongolquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Uitrijden uit een parkeervak is bijzondere manoeuvre. Al het andere verkeer heeft dan voorrang.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus mijn klacht was terecht. Verder vind ik het terecht dat ze fietsers omrijden zonder lampen, die zijn gewoon mongolen ik fiets heul niet gek ofzo. Netjes hand uitsteken endezo.
Doet me denken aan een x dat ik oudere mensen in ging halen op de fiets, willen jullie het verhaal horen?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar kom op als ik gewoon door mijn straat fiets en jij staat geparkeerd, dan moet jij op mij wachten toch?
Doe eens vertellenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus mijn klacht was terecht. Verder vind ik het terecht dat ze fietsers omrijden zonder lampen, die zijn gewoon mongolen ik fiets heul niet gek ofzo. Netjes hand uitsteken endezo.
Doet me denken aan een x dat ik oudere mensen in ging halen op de fiets, willen jullie het verhaal horen?![]()
![]()
![]()
True ! Alhoewel het ook bijna mijn dood wasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis (spannend he?quote:
Mensen die je uitschelden als ze zelf fout zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis (spannend he?) en ik wilde 2e oudere mensen inhalen omdat ze sloom fietsten. Was wel richting een kruispunt maar ze staken hun vinger niet uit dus niet erg toch? Ik ben netjes een stuk van ze links aan het inhalen, komt opeens die kerel naar links gezwalkt en roept 'WAT DENK JIJ DAT JE AAN HET DOEN BENT, DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG'
eh kerel als je links wil steek je goddamn vinger uitOuderen van tegenwoordig
Ja, echt, die oudere mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis (spannend he?) en ik wilde 2e oudere mensen inhalen omdat ze sloom fietsten. Was wel richting een kruispunt maar ze staken hun vinger niet uit dus niet erg toch? Ik ben netjes een stuk van ze links aan het inhalen, komt opeens die kerel naar links gezwalkt en roept 'WAT DENK JIJ DAT JE AAN HET DOEN BENT, DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG'
eh kerel als je links wil steek je goddamn vinger uitOuderen van tegenwoordig
Ja, dat deed iemand bij mij laatst ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mensen die zien dat je ze wilt inhalen die dan NAAR LINKS GAAN, zodat je RECHTS ERLANGS KAN. ja eh ik ga niet rechts inhalen![]()
![]()
![]()
Bij mij best vaak, vooral oudere mensen weerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat deed iemand bij mij laatst ook.
Dafuque???
Daar heb ik op de fiets al last vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb trouwens ook echt een grafhekel aan fietsers die door rood fietsen terwijl ik sta te wachten, zodat ik ze na elk stoplicht weer in kan halen met de scooter![]()
En dan het liefst met z'n tweeën naast elkaar
Ben toch benieuwd wat er gebeurd is voorafquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
achterlijke mongolen kinderen tegenwoordig
Het is een heel youtube kanaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat er gebeurd is vooraf
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een heel youtube kanaal![]()
![]()
![]()
![]()
Lieten ze porno zien ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lieten ze porno zien ofzo?
Die reacties zijn net zo verdrietig als het filmpje zelf.
Je bent geen middelbare scholier, komop zeg.
Slechte ontwikkeling dat iedere mongool dingen kan filmen en dit soort dingen op internet kan zetten...
Nyan cat!quote:
Fixedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
cyan cat?
ik ken wel nyan cat
(kan het plaatje overigens niet zien)
is het al 5 uur?
Mánnengrappen??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was je niet thuisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:34 schreef Incantrix het volgende:
Mijn hits kan ik morgen na 16.00 uur pas halen
Stomquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, hij was er echt precies om 9 uur, toen zat ik bij de anesthesist
Nou, echt he? Terwijl ik het grootste deel van de middag thuis ben, dus ik had er stiekem wel een beetje op gerekend dat ik ze vandaag al zou krijgen.. Ah well..quote:
Dat heb ik toen ie binnen kwam al gemeldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, echt he? Terwijl ik het grootste deel van de middag thuis ben, dus ik had er stiekem wel een beetje op gerekend dat ik ze vandaag al zou krijgen.. Ah well..
Ohja, dat meisje van die facebookgroep vroeg of je je fantasy fire al hebt ontvangen
Ow, dat zal ze wel over het hoofd hebben gezien danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ie binnen kwam al gemeld
Ze zal het wel vergeten zijn ze heeft er namelijk nog op gereageerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, dat zal ze wel over het hoofd hebben gezien dan
geen idee, hier zegt men nooit wat over elkanders uiterlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat kan ook
SQ, gezelligHoe vonden je collega's je jurk?
zo smerigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef Loqi het volgende:
zooo, even ritje stad gehad, me lekker kunnen ergeren aan van die kutjes bij het essence schap die 3 mascaras achter elkaar op hun wimpers flatsen![]()
ik kreeg wel een leuk compliment van de mevrouw in de stadswinkelik ging nieuw paspoort ophalen, en die zijn dus blauw dit moment, precies de kleur van mn nagels
vond ze heel leuk
Ben in Breda nog niet geweest, dus geen idee.. Welke zoek je precies?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben op zoek naar catrice discons en een oude LE, is er bij iemand het schap nog niet vernieuwd?
Ja bij mij staan nog hidden worldsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben op zoek naar catrice discons en een oude LE, is er bij iemand het schap nog niet vernieuwd?
nouja, de kaart erin dan hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo smerig![]()
![]()
Blauwe paspoorten ja? Ik voorzie problemen
Sir yes sir en jade is not my name. En van een of andere vegas collectie Alluring Night,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben in Breda nog niet geweest, dus geen idee.. Welke zoek je precies?
Oh gadverquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef Loqi het volgende:
zooo, even ritje stad gehad, me lekker kunnen ergeren aan van die kutjes bij het essence schap die 3 mascaras achter elkaar op hun wimpers flatsen![]()
ik kreeg wel een leuk compliment van de mevrouw in de stadswinkelik ging nieuw paspoort ophalen, en die zijn dus blauw dit moment, precies de kleur van mn nagels
vond ze heel leuk
Owquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, hier zegt men nooit wat over elkanders uiterlijk
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gadver![]()
Was dat het vernieuwde schap al?
Complimentjes zijn altijd leuk
Bij de DM hebben ze vaak wel oudere collecties naast de nieuwe nog, maar dan moet je daar maar net komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh en van essence vampire shizzle Into The Dark
Die ziet alleen $_$quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
Spees, je hebt het wel helemaal gevonden met de swaps he?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
De hont is op de bank gaan liggen en ik doe net of ik het niet zie omdat ik het zo sneu vind om hem er elke keer af te sturen...
*he found my weak spot*
Codyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
De hont is op de bank gaan liggen en ik doe net of ik het niet zie omdat ik het zo sneu vind om hem er elke keer af te sturen...
*he found my weak spot*
Daar ga jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
*he found my weak spot*
Ja dat gaat hem voorlopig niet wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij de DM hebben ze vaak wel oudere collecties naast de nieuwe nog, maar dan moet je daar maar net komen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
*he found my weak spot*
het zijn net mensenbabiesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Loqi het volgende:
[..]slimme hont
![]()
ik heb net een nieuw zakje speeltjes meegenomen, zaten dingen in waarvan ik weet dat de ene ze wel leuk vindt en de ander niet en andersom.. moeten ze perse allebei hetzelfde speeltje hebben
Ja, binnenkort ligt de hont op het bed en ik ernaastquote:
Die slimme hont van mij begrijpt speeltjes dus nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Loqi het volgende:
[..]slimme hont
![]()
ik heb net een nieuw zakje speeltjes meegenomen, zaten dingen in waarvan ik weet dat de ene ze wel leuk vindt en de ander niet en andersom.. moeten ze perse allebei hetzelfde speeltje hebben
selectief slim, die hontquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die slimme hont van mij begrijpt speeltjes dus nog steeds niet.
Met de bal kijkt hij me aan van "en nu?" en knuffeltjes kan je tegen z'n kop slaan.
Heeft hij eindelijk door wat hij met een knuffeltje moet (happen en schudden), gaat hij dat ook toepassen op m'n t-shirt en m'n sloffen
Wim is een beetje domquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met de bal kijkt hij me aan van "en nu?" en knuffeltjes kan je tegen z'n kop slaan.
Heeft hij eindelijk door wat hij met een knuffeltje moet (happen en schudden), gaat hij dat ook toepassen op m'n t-shirt en m'n sloffen
whehehe, ik denk dat ie het heel goed snaptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Noortje was van de week in gevecht met mijn fluffy thermosokquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
whehehe, ik denk dat ie het heel goed snaptsloffen
![]()
hier spelen ze ook zo trouwensdingen vastbijten en dan rukken en schudden...neptijgers
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
En Eny is verliefd op mijn nieuwe suedine pumps... hij heeft ze bijna kaal staan schuren
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
He's soooo fluffeh.
[ afbeelding ]
Bazenkadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
He's soooo fluffeh.
[ afbeelding ]
HOEVEEL haar???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
He's soooo fluffeh.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
He's soooo fluffeh.
[ afbeelding ]
Nee wattan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:26 schreef Incantrix het volgende:
Had ik trouwens al verteld van de benzinelucht die mijn auto verspreidde, terwijl hij niet leek te lekken?
Vertel??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:26 schreef Incantrix het volgende:
Had ik trouwens al verteld van de benzinelucht die mijn auto verspreidde, terwijl hij niet leek te lekken?
Slimmerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Nou, ik ging vandeweek tanken.. En toen was mijn tankdop dus weg
De keer ervoor weggereden met de tnkdop nog op het dak dus
mein gottquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Tz5XSGwmDOg.facebook
Ook heel grappig hoe hij kinderen goed advies meegeeft waar hij zich overduidelijk nog steeds niet aan houdt
Good busyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Bwhehe naja beter je tankdop dan boodschappen of je baby.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef Incantrix het volgende:
ohquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa
Vier dagen op rij friet bakken![]()
Oh, wait
Holy crap!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)bedolven-lawine.html
wow
Monehhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa
Vier dagen op rij friet bakken![]()
Oh, wait
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
wow
wow
ach doe normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJEE PRINS FRISO![]()
![]()
![]()
Als het Lindy was geweest dan was het niet eens nieuws geweest
Meestal wel hoor...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJEE PRINS FRISO![]()
![]()
![]()
Als het Lindy was geweest dan was het niet eens nieuws geweest
nee precies... daar word je niet gezonder van over het algemeenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
twintig minuten onder de sneeuw gelegen... klinkt niet goed
wow
Als alle drama dingen van iedereen in het nieuws kwam, is er toch niks meer nieuws?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg niet dat het niet erg voor hem is, maar ik kan een beetje slecht tegen zulk nieuws![]()
Ik bedoel, net alsof het erger is dat hem iets overkomt dan een ander random persoon.
typische fok-discussie op de FP altijd, maar dan ook echt altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg niet dat het niet erg voor hem is, maar ik kan een beetje slecht tegen zulk nieuws![]()
Ik bedoel, net alsof het erger is dat hem iets overkomt dan een ander random persoon.
De bus missen is wel iets anders dan onder een lawine komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als alle drama dingen van iedereen in het nieuws kwam, is er toch niks meer nieuws?
'Oh nee, Dwyn heeft de bus gemist!!!!!!!!!!!!'
Ik scoor niet, ik maak alleen eigen goalsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
typische fok-discussie op de FP altijd, maar dan ook echt altijd![]()
sommige mensen komen in het nieuws, anderen niet, c'est ca....
als Wesley Sneijer scoort krijgt hij een beker en heel Nederland juicht, als jij scoort is alleen Nick blij
Ook niet met snowballen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik scoor niet, ik maak alleen eigen goals
You're missing the point.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De bus missen is wel iets anders dan onder een lawine komen
nee, dat zegt ook niemand.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
De RVD laat nu weten dat prins Friso 'nog niet buiten levensgevaar' is
by Redactie NU.nl 3:45 PM
Spees, kom op zeg.... ga anders lekker je huiswerk maken ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even de vlag halfstok hangen, brb.
Ik ben altijd geneigd om te denken: 'Llalalalalala, hij is een prins, snel gevonden en nog niet dood dus dan overleefd hij het wel, beste zorg enzeauw.'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
De RVD laat nu weten dat prins Friso 'nog niet buiten levensgevaar' is
by Redactie NU.nl 3:45 PM
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een collega van mijn moeder heeft een man die heel actief altijd gaat skieen met 3 vrienden. Ze gaan altijd skieen in onbekende skigebieden. Nu waren ze een week geleden geweest. En 1 van de vrouwen (dus van een van de vrienden) was er altijd een beetje op tegen. Die was bang dat er iets fout zou gaan. En die had op Schiphol gezegd: 'Ohwee, als ik gebeld word dat er iets met je is. Als je dan nog niet dood bent maak ik je dood.'
En ze skieen altijd zo dat ze om de 100 meter na elkaar gaan. Dus 1 begint, de volgende gaat 100 meter verder, etc. En 3 keer raden wie er bedolven werd door een lawineZe hadden allemaal wel een gprs apparaatje bij dus ze konden hem heel snel vinden. Maar hij was zo hard tegen een rotswand gesmackt dat dat niet meer uitmaakte.
Dus die vrouw meteen naar Frankrijk gevlogen met zijn dochters. Maar het lichaam werd waarschijnlijk pas afgelopen maandag of dinsdag vrijgegeven. Dinsdag ---> valentijnsdag. Of maandag ---> zijn verjaardag
Moet even aan mijn moeder vragen eigenlijk hoe dat uiteindelijk is afgelopen.
Buh... naar verhaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een collega van mijn moeder heeft een man die heel actief altijd gaat skieen met 3 vrienden. Ze gaan altijd skieen in onbekende skigebieden. Nu waren ze een week geleden geweest. En 1 van de vrouwen (dus van een van de vrienden) was er altijd een beetje op tegen. Die was bang dat er iets fout zou gaan. En die had op Schiphol gezegd: 'Ohwee, als ik gebeld word dat er iets met je is. Als je dan nog niet dood bent maak ik je dood.'
En ze skieen altijd zo dat ze om de 100 meter na elkaar gaan. Dus 1 begint, de volgende gaat 100 meter verder, etc. En 3 keer raden wie er bedolven werd door een lawineZe hadden allemaal wel een gprs apparaatje bij dus ze konden hem heel snel vinden. Maar hij was zo hard tegen een rotswand gesmackt dat dat niet meer uitmaakte.
Dus die vrouw meteen naar Frankrijk gevlogen met zijn dochters. Maar het lichaam werd waarschijnlijk pas afgelopen maandag of dinsdag vrijgegeven. Dinsdag ---> valentijnsdag. Of maandag ---> zijn verjaardag
Moet even aan mijn moeder vragen eigenlijk hoe dat uiteindelijk is afgelopen.
Voor hetzelfde geld is ie al dood. RVD is nooit zo eager als het om snelle informatie gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben altijd geneigd om te denken: 'Llalalalalala, hij is een prins, snel gevonden en nog niet dood dus dan overleefd hij het wel, beste zorg enzeauw.'
Wil er niet aan denken dat ie echt in levensgevaar is
Jullie spelen nu de trouwe koningshuisaanhangersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees, kom op zeg.... ga anders lekker je huiswerk maken ofzo
Was je auto alweer in orde gemaakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien valt het mee bij wat ze naar buiten brengen, dat weet je natuurlijk nooit.
Maar bah zeg, dat soort dingen zijn echt fucking eng om over na te denken, laat staan om mee te maken.
Heeft ook kleine kindjes ook nog, bah.
Ik ben altijd bang om een keer de plomp in te rijden, lijkt me ook doodeng. Heb het al een paar keer zien gebeuren voor mijn neus (nee, dat ligt niet aan mijn rijstijl) en het lijkt me echt scary shit.
same, zo ben ik altijd blij dat ik te ongecoördineerd ben om überhaupt op skies te kunnen staanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soms ben ik wel blij dat ik een ontzettend mietje ben
Maakt niet zo heel veel uit bij dit soort dingen, enige wat kan helpen is dat hij misschien eerder gevonden wordt omdat er meer mensen bij in de buurt zijn (beveiliging etc).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben altijd geneigd om te denken: 'Llalalalalala, hij is een prins, snel gevonden en nog niet dood dus dan overleefd hij het wel, beste zorg enzeauw.'
Wil er niet aan denken dat ie echt in levensgevaar is
Het had mij niet echt uitgemaakt of het nou Prins Friso of Dries Roelvink wasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jullie spelen nu de trouwe koningshuisaanhangers![]()
Maar goed het zal er wel weer aan liggen dat ik een kutpuber ben
Emh nee, we vinden het erg dat deze jonge vader misschien wel dood gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog een prachtig verhaal overquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit bij dit soort dingen, enige wat kan helpen is dat hij misschien eerder gevonden wordt omdat er meer mensen bij in de buurt zijn (beveiliging etc).
Maar geld helpt je niet bij alles
Nee hoor, ik hou alleen niet zo van ellende van mensen op die manier en ja, ik vind dat ej er als een kutpuber mee om gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het had mij niet echt uitgemaakt of het nou Prins Friso of Dries Roelvink wasVind dit soort dingen gewoon naar. Ik was ook echt een beetje van slag toen met dat jongetje die onder het ijs was gekomen.
I know daarom is het zo stomquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit bij dit soort dingen, enige wat kan helpen is dat hij misschien eerder gevonden wordt omdat er meer mensen bij in de buurt zijn (beveiliging etc).
Maar geld helpt je niet bij alles
te laatquote:
Banden zijn wel opgepompt, de uitlaat reutelt nog wel, nog geen mogelijkheid gehad (op vandaag na) om naar de garage te gaan, next week maybequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was je auto alweer in orde gemaakt?
je bent vast al aen het typen, maar vertel verte!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog een prachtig verhaal over
Naja als je banden maar in orde zijn. Sneeuw is nu toch weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Banden zijn wel opgepompt, de uitlaat reutelt nog wel, nog geen mogelijkheid gehad (op vandaag na) om naar de garage te gaan, next week maybe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |