abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108177922
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:41 schreef Jarno het volgende:
Sinds wanneer neemt iedereen maar aan dat 14 jarige kinderen volwassen zijn en zelf beslissingen kunnen nemen? Kom op, ik snap dat de wereld veranderd is sinds ik 14 was maar 14 jaar is nog steeds kind, toch?
Op het moment dat ze niet meer luisteren naar anderen (probeer zo'n ducktale eens te corrigeren op straat) zijn ze verantwoordelijk voor hun eigen daden. Als ze dan besluiten om lekker stoer met hun gekleurde vriendjes in een appartementje in Rotterdam te gaan zitten moeten ze niet raar staan op te kijken als ze een kwartier later uit elkaar worden getrokken.

Immers hebben deze 'kijk ons eens geil zijn op ons 14e' wijven allemaal een mobiel met moderne snufjes en ook deze kutjes krijgen al die amber alerts en andere berichten over vermissingen onder ogen. Dus van naiviteit is geen sprake, eerder van bewust onverantwoord gedrag.
pi_108177963
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:13 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Een goede voorbeeld. Hij is breed. Ik heb hier niks op te zeggen, domwichten. :')
Dat jij mensen dom durft te noemen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_108177992
Ik begrijp die drang van geheel donker Afrika wel om hier te komen wonen, nergens zijn de vrouwen dommer en simpeler dan in Nederland.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 09:57:22 #204
137949 Disana
pi_108177993
Waarom zitten hier zoveel mensen te dumpen op deze twee meisjes alsof het volleerde hoeren zijn? Het zijn kinderen, en als ze niet naar jullie smaak zijn, bedenk dan wel dat zij hun eigen milieu ook niet hebben gekozen en misschien niet beter weten.
pi_108178027
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef Disana het volgende:
Waarom zitten hier zoveel mensen te dumpen op deze twee meisjes alsof het volleerde hoeren zijn? Het zijn kinderen, en als ze niet naar jullie smaak zijn, bedenk dan wel dat zij hun eigen milieu ook niet hebben gekozen en misschien niet beter weten.
Volleerd niet, maar in opleiding zeer zeker.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_108178030
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 07:21 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom dat een probleem zou moeten zijn, behalve natuurlijk als je kortzichtige mening bent toegedaan dat alle Surinamers en Antillianen criminelen zijn?
Je bent redelijk naief als je denkt dat ze op de studerende neger vallen die als hobby dungeons&dragons hebben.
Dat soort meiden valt vooral op de 'stoerdere' soort neger.

Dus nee, niet alle surinamers en antillianen zijn criminelen, diegene waar deze twee meiden voor vallen waarschijnlijk wel. Omdat dat toch een stuk stoerder is.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_108178081
Hopen dat deze meisjes geleerd hebben van hun avontuur en enigszins genezen zijn van het verheerlijken van de gangster cultuur.

Ze zijn nog jong, ze verdienen een kans om er vanaf nu weer wat van te maken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_108178100
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Je bent redelijk naief als je denkt dat ze op de studerende neger vallen die als hobby dungeons&dragons hebben.

Dus nee, niet alle surinamers en antillianen zijn criminelen, diegene waar deze twee meiden voor vallen waarschijnlijk wel. Omdat dat toch een stuk stoerder is.
Dus dan is het probleem dat ze zich aangetrokken voelen tot criminelen, niet dat ze zich aangetrokken voelen tot mensen met hun roots in onze voormalige koloniën.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_108178121
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Op het moment dat ze niet meer luisteren naar anderen (probeer zo'n ducktale eens te corrigeren op straat) zijn ze verantwoordelijk voor hun eigen daden.
Ik had ook niet geluisterd als iemand anders dan mijn ouders mij toen had willen corrigeren.
pi_108178167
quote:
Daarom worden ze ook gebruikt door die gasten, lekker goedkoop. En ik ben blij dat het mijn smaak niet is. Veel te jong.

quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik had ook niet geluisterd als iemand anders dan mijn ouders mij toen had willen corrigeren.
Maar wel naar je ouders? Dat doen deze ducktales ook niet :)
pi_108178291
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

De gemiddelde donkerhuidige Nederlander is zeker drie jaar eerder sexueel actief dan zijn blanke tegenpool, dit valt exact tezamen met de periode dat jonge meisjes seksueel ontluiken, vandaar zoveel masturberende blanke jongelingen en zoveel verkrachtende donkere jongelingen.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 10:17:19 #212
137949 Disana
pi_108178426
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Maar wel naar je ouders? Dat doen deze ducktales ook niet :)
Waarom noem jij de meisjes steeds ducktales?
pi_108178453
Dat pubers soms slecht of amper luisteren is natuurlijk geen reden om als ouder de handdoek in de ring te gooien en alles goed te vinden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108178489
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Vanwege de duckfaces fotos?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108178491
quote:

[..]

Vanwege hun snavelpose.
pi_108178567
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vanwege de duckfaces fotos?
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vanwege hun snavelpose.
pi_108178664
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopen dat deze meisjes geleerd hebben van hun avontuur en enigszins genezen zijn van het verheerlijken van de gangster cultuur.

Ze zijn nog jong, ze verdienen een kans om er vanaf nu weer wat van te maken.
Dit :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_108178687
quote:

[..]

:')
pi_108178719
quote:
Ze stopte met kind te zijn toen ze de trein richting Rotterdam CS pakten en besloten weg te lopen van huis. Eigen verantwoordelijkheid, je weetz.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 10:31:38 ]
pi_108178750
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze stopte met kind te zijn toen ze de trein richting Rotterdam CS pakten en weg te lopen van huis. Eigen verantwoordelijkheid, je weetz.
Nee natuurlijk niet. Ze stoppen met kind zijn als ze 18 zijn. Die grens is er met een reden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108178794
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze stopte met kind te zijn toen ze de trein richting Rotterdam CS pakten en besloten weg te lopen van huis. Eigen verantwoordelijkheid, je weetz.
Stond ergens dat ze met de trein gingen? Misschien zijn ze wel meegenomen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 februari 2012 @ 10:41:58 #222
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108178971
quote:
De twee meisjes uit Vleuten en De Meern, die gisteravond zijn gevonden in een woning in Rotterdam, waren blij met de komst van de politie. Dat heeft een woordvoerster van de politie vanochtend gezegd.

De politie was met man en macht op zoek naar de meisjes van 14 en 15 jaar, die sinds dinsdagavond werden vermist. 'Ze werden onder verdachte omstandigheden aangetroffen', aldus de zegsvrouw van de politie, die niet kan bevestigen dat er een verdachte is aangehouden. Onduidelijk is of de meisjes, vriendinnen van elkaar, bij vreemden of een bekende in huis waren.

Naar nu blijkt zijn ze vrijwillig van huis vertrokken, maar waarschijnlijk niet uit vrije wil dagenlang weggebleven. Volgens de moeder van één van de meisjes, die vanochtend op een politiebureau in Utrecht haar dochter weer in de armen kon sluiten, was het de bedoeling van de meisjes om weg te lopen. Ze hadden zelf hun spullen gepakt en werden voor het laatst gezien in een Utrechtse streekbus.

Tips
Nadat gisteravond een opsporingsbericht via televisie werd verspreid, kreeg de politie enkele tientallen tips binnen. De tips en recherchewerk leidden naar de woning in Rotterdam waar de meisjes werden gevonden. Ze verkeren in 'redelijke gezondheid'. De meisjes zijn vervolgens van Rotterdam overgebracht naar Utrecht en leggen later vandaag een verklaring af op het politiebureau. (ANP/Redactie)
20/02/12 10u04
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-komst-politie.dhtml
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_108178972
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Stond ergens dat ze met de trein gingen? Misschien zijn ze wel meegenomen.
Ze waren het laatst gespot toen ze met de bus naar het CS gingen.
pi_108179024
Die moeder is trouwens ook niet helemaal jofel in d'r eikel.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 februari 2012 @ 10:44:38 #225
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108179032
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:44 schreef Specularium het volgende:
Die moeder is trouwens ook niet helemaal jofel in d'r eikel.
Misschien waren ze daarom weggelopen :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')