Dat dus. In de 3e klas mavo ga je (zeker in februari) richting je examenjaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef YebCar het volgende:
[..]
Hallooo! wakker worden
14 jaar en 15 jaar
dat is middelbare school klasje 2 of 3
wat denk je dat ze op school doen? tekeningen inkleuren en kralen kettingen maken?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat dus. In de 3e klas mavo ga je (zeker in februari) richting je examenjaar.Laten we juist niet doen alsof mensen van 14/15 een stel achterlijke gladiolen zijn die net binnen de lijntjes kunnen kleuren.
Hoewel ik bij dit soort berichten daar wel aan twijfel.
Bewijst precies mijn punt. Gymnasium blijft uit de buurt. De dommere meiden vinden het geweldig.quote:
Oud, maar goudquote:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)oor-vermiste-meisjesquote:DE MEERN - Op station Utrecht Centraal wordt zaterdagmiddag een flyeractie gehouden voor de vermiste meisjes Jaimy en Lisa uit De Meern. Het is een actie van leerlingen van UniC in Utrecht, de school waar de 14-jarige Lisa op zit.
De leerlingen hopen dat de flyers tot tips zullen leiden. Vier dagen geleden zijn Lisa en haar vriendin Jaimy voor het laatst gezien. Ze namen dinsdag in De Meern een bus naar Utrecht en sindsdien zijn ze spoorloos.
De politie gaat niet uit van een misdrijf, maar de ouders van de meisjes zijn erg ongerust
Omdat blijkbaar alles erop wijst dat ze zelf zijn vertrokken. Anders neem je geen Samsonite met al je kleren mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tfoe nog steeds vermist. Waarom gaat de politie niet uit van een misdaad
Ze chillen 'm waarschijnlijk gewoon met en stel antilianenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar alles erop wijst dat ze zelf zijn vertrokken. Anders neem je geen Samsonite met al je kleren mee.
Ik snap niet helemaal waarom dat een probleem zou moeten zijn, behalve natuurlijk als je kortzichtige mening bent toegedaan dat alle Surinamers en Antillianen criminelen zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Buiten dat weet ik ook al genoeg als zo'n grietje 'op Antillianen en Suri's valt'
Een woning in Rotterdam.....quote:Op maandag 20 februari 2012 07:51 schreef DroogDok het volgende:
Weer terecht:
http://www.telegraaf.nl/b(...)isjes_terecht__.html
Hoop dat er niets vervelends is gebeurd met ze.
Daar staat mijn woning ook.....quote:Op maandag 20 februari 2012 07:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Een woning in Rotterdam.....
Die_Hofstadtgruppe en kortzichtige meningen zijn met elkaar getrouwd.quote:Op maandag 20 februari 2012 07:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom dat een probleem zou moeten zijn, behalve natuurlijk als je kortzichtige mening bent toegedaan dat alle Surinamers en Antillianen criminelen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |