Ik gok dat ze juist zo gefrustreerd zijn omdat ze de kans om te oefenen al niet eens hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, ik mag van een hoop users hier boven me hopen dat ze nevernooit kinderen krijgen.
Alsof jij denkt iets te zeggen te hebben over de hormoonspiegel van je toekomstige dochter?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zo haten, denk dat een hoop users iig geen breezahsletjes die als voer voor de chocotollies dienen zullen opvoeden.
Nee want die is 5 en in tegenstelling tot jou wél wijs genoeg voor haar leeftijd?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk OUD eens leeglopenben benieuwd of je ook zo tegen je dochter praat.
Toch mooi dat hier weer de 'frustratie' kaart gespeeld wordt.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat ze juist zo gefrustreerd zijn omdat ze de kans om te oefenen al niet eens hebben.
Blijkbaar vinden de ouders het normaal gedrag van die meiden, het zijn immers nog kinderen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk OUD eens leeglopenben benieuwd of je ook zo tegen je dochter praat.
Ja want je toekomstige dochters reageren precies zoals je ze opgevoed hebtquote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch mooi dat hier weer de 'frustratie' kaart gespeeld wordt.
Laten we het omdraaien: Jij hebt je dochters ook zo opgevoed?? Knap hoor, ik hoop voor je dat ze niet weglopen.
Nu niet gaan ontkennen he, want dat kunnen wij natuurlijk niet controleren..... net zoals jij aannames doet over de frustratie
Lezen. Probeer het eens! Er zal een wereld voor je opengaan, echt.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Blijkbaar vinden de ouders het normaal gedrag van die meiden, het zijn immers nog kinderen.
Als je ze goed heb opgevoed weten ze echt wel het verschil tussen kattenkwaad uithalen en met je loverboyvriendjes weggaan. Als je dat verschil niet hebt kunnen bijbrengen als ouder, je hebt er immers veertien jaar de tijd voor, dan ben je het ouderschap niet waard.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja want je toekomstige dochters reageren precies zoals je ze opgevoed hebt
Integendeel, ik heb regelmatig vastgezeten in mijn jeugd en weet je wat.....ik wist precies waar ik mee bezig was. Ik kreeg dan ook een ontzettend pak rammel als ik weer thuis kwam en er was geen hond die mij zielig vond. Immers, ik wist zelf ook wel dat bepaalde dingen niet mochten, ook als was ik nog jong. Jong wil niet zeggen dat je achterlijk bent hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:39 schreef DroogDok het volgende:
Veel brave fokkertjes hier die altijd precies deden wat hun ouders zeiden en nooit foute keuzes hebben gemaakt.
Denken dat het aan de hormoonspiegel van deze sletjes in kwestie lag is juist de aanleiding voor het probleem niet waar?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof jij denkt iets te zeggen te hebben over de hormoonspiegel van je toekomstige dochter?
Lezen. Probeer het eens! Er zit een wereld van verschil tussen doen wat je ouders zeggen, ongehoorzaamheid, en het likken aan meerdere chocotollies in het weekend dat je weggelopen bent van huis om met Mussouf de loverboy een nieuw leven op te bouwen als straathoer van Roffa.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:39 schreef DroogDok het volgende:
Veel brave fokkertjes hier die altijd precies deden wat hun ouders zeiden en nooit foute keuzes hebben gemaakt.
Geen idee, het afwachten is tot ze 14 is en Mustafa de Mocro bij pappa over de vloer komt. Gezien jouw opvoedkundige insteek in dit topic vind je dat meer dan prima.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee want die is 5 en in tegenstelling tot jou wél wijs genoeg voor haar leeftijd?
Maar wat is dan precies het probleem? Als die meiden die keuze maken moeten ze het toch zelf weten?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lezen. Probeer het eens! Er zit een wereld van verschil tussen doen wat je ouders zeggen, ongehoorzaamheid, en het likken aan meerdere chocotollies in het weekend dat je weggelopen bent van huis om met Mussouf de loverboy een nieuw leven op te bouwen als straathoer van Roffa.
Dit. Désnoods met GPS trackers of spy software op hun PC. Of nep Hyves accounts. Daarnáást (!) hoop ik dat ik een dusdanige opvoeding heb weten te bewerkstelligen dat ze zelf ook nog kan nadenken en beslissingen kan nemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee tuurlijk weet je dat niet, maar op hun 14e hou ik ze nog wel in de gaten, goedschiks of kwaadschiks.
Als Mustafa geen crimineel is, een opleiding volgt en haar niet wil dwingen een hoofddoek te dragen zie ik geen probleem eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, het afwachten is tot ze 14 is en Mustafa de Mocro bij pappa over de vloer komt. Gezien jouw opvoedkundige insteek in dit topic vind je dat meer dan prima.
Er is geen probleem, er zijn alleen mensen die denken dat die kinderen die keuze niet gemaakt hebben maar 'lief, onschuldig en een tikkeltje naief' waren. Daar moet ik en een aantal anderen hard om lachen, zeker als die mensen dan ook nog eens de frustratie-kaart willen spelen. Is gewoon grappig om te zien dat het de OUD-posters zijn die massaal een bord voor hun kop hebben en stiekem ook denken dat het hen vast niet zal overkomen dat hun kind als straatsletje zal worden ingezet door de lokale loverboy.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies het probleem? Als die meiden die keuze maken moeten ze het toch zelf weten?
Ach, ik héb iig nog een opvoedkundige insteek. Da's iig iets anders dan 'sletjes!' bleren en je er ongetwijfeld nog stiekem op afberen ook...quote:Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, het afwachten is tot ze 14 is en Mustafa de Mocro bij pappa over de vloer komt. Gezien jouw opvoedkundige insteek in dit topic vind je dat meer dan prima.
Hier moet ik toch wel om lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee tuurlijk weet je dat niet, maar op hun 14e hou ik ze nog wel in de gaten, goedschiks of kwaadschiks.
Ik probeer het gewoon nog eensquote:Op maandag 20 februari 2012 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zo haten, denk dat een hoop users iig geen breezahsletjes die als voer voor de chocotollies dienen zullen opvoeden.
Dan lees je dus echt wat je wil lezen. Maar dat kennen we van volk als jij.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is geen probleem, er zijn alleen mensen die denken dat die kinderen die keuze niet gemaakt hebben maar 'lief, onschuldig en een tikkeltje naief' waren.
He bah, nuance...quote:Op maandag 20 februari 2012 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon nog eens
Niet iedere 14/15 jarige is gelijk, net zoals iedere 18 jarige niet gelijk is noch iedere 40 jarige.
Er zijn keiharde onderzoeken die ons eindelijk wat meer inzicht verschaffen in het brein van een puber en dat is voor ouders die erin geinteresseerd zijn echt heel erg verhelderend.
Ik kan je garanderen dat een doorsnee ( dus niet die ene uitzondering) 14/15 jarige beinvloedbaar is en haar/zijn daden niet kan overzien.
Het zijn vrij momentane dingen die ze uithalen.
'wij' met z'n allen hebben op FOK! al jaren geleden besloten dat 14/15 jarigen breezersletjes zijn..
En ondanks alle excessen die je in het nieuws ziet, hé misschien zijn ze daar wel juist naar op zoek de programmamakers, of kun je de protesten van kinderen en ouders niet meer herinneren hoe ze gemanipuleerd zijn om maar lekker goor in een docu uitvergroot worden?)
Ik heb hier meer dan genoeg 14/15 jarigen over de vloer gehad, en met al hun bravoure, uitspraken, kleedstijl, alles en alles viel het zó enorm op hoeveel kind ze eigenlijk nog waren.
Het zijn een soort wisselfiguurtjes, ene minuut zie je de volwassen vrouw die daar ergens moet zitten en een seconde later het kind dat daar nog sterk aanwezig is.
14/15 jarigen doen domme dingen en ik ben heel erg blij dat ze weer thuis zijn.
Ik was al over de zeik als ze maar een uurtje te laat was
Oh: nog.
Je gaat dan wel weer voorbij aan het feit dat er mogelijk sprake was van enige dwang.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is geen probleem, er zijn alleen mensen die denken dat die kinderen die keuze niet gemaakt hebben maar 'lief, onschuldig en een tikkeltje naief' waren. Daar moet ik en een aantal anderen hard om lachen, zeker als die mensen dan ook nog eens de frustratie-kaart willen spelen. Is gewoon grappig om te zien dat het de OUD-posters zijn die massaal een bord voor hun kop hebben en stiekem ook denken dat het hen vast niet zal overkomen dat hun kind als straatsletje zal worden ingezet door de lokale loverboy.
Mêh, spijbelen van school, liftend naar amsterdam om in de melkweg te hangen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:39 schreef DroogDok het volgende:
Dat is het belangrijkste natuurlijk. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dat bij deze dames toch niet helemaal goed gegaan is.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit. Désnoods met GPS trackers of spy software op hun PC. Of nep Hyves accounts. Daarnáást (!) hoop ik dat ik een dusdanige opvoeding heb weten te bewerkstelligen dat ze zelf ook nog kan nadenken en beslissingen kan nemen.
Oeh classy hoor, het 'kijk mij beter zijn dan jou' argument. Sterk. Zal je dochter vast trots op haar pappie om zijn later. Laat me raden, volksbuurtje uit een grote stad zeker?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik héb iig nog een opvoedkundige insteek. Da's iig iets anders dan 'sletjes!' bleren en je er ongetwijfeld nog stiekem op afberen ook....
Om te beginnen heb ik geen dochters, en die ga ik ook niet meer krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch mooi dat hier weer de 'frustratie' kaart gespeeld wordt.
Laten we het omdraaien: Jij hebt je dochters ook zo opgevoed?? Knap hoor, ik hoop voor je dat ze niet weglopen.
Nu niet gaan ontkennen he, want dat kunnen wij natuurlijk niet controleren..... net zoals jij aannames doet over de frustratie
Blijkbaar vinden de ouders het normaal gedrag van die meiden, het zijn immers nog kinderen.
Wat een zieke aannames....... breng dit denkgedrag maar niet over op je kinderen.........quote:Op maandag 20 februari 2012 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik héb iig nog een opvoedkundige insteek. Da's iig iets anders dan 'sletjes!' bleren en je er ongetwijfeld nog stiekem op afberen ook....
Welk volk?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan lees je dus echt wat je wil lezen. Maar dat kennen we van volk als jij.
En weer blijkt dat het fout gaat als jij gaat nadenken. Doe maar niet meer dus! En die semi-persoonlijke aanvallen van je zijn ook om te janken... (net als die faalhaas van een Ronnie_bravoquote:Op maandag 20 februari 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeh classy hoor, het 'kijk mij beter zijn dan jou' argument. Sterk. Zal je dochter vast trots op haar pappie om zijn later. Laat me raden, volksbuurtje uit een grote stad zeker?
Ach, ik snap dat je als je een dochtertje hebt je wereld wat beperkter wordt in visie, dat ze niks kwaads kan doen, dat het nooit aan haar ligt, dat ze het woord verantwoordelijkheid niet hoeft te kennen omdat Paps er altijd is. I get it, I totally get it. Het maakt het discussieren met zulke pappies alleen zo onmogelijk; die plaat voor hun harses is zo groot als de kluisdeur van een bank.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan lees je dus echt wat je wil lezen. Maar dat kennen we van volk als jij.
Volgens ben jij degene die persoonlijke aanvallen maakt maar dat terzijde. Je ziet jezelf nu blijkbaar ook als slachtoffer..... dat zullen die meisjes ook wel van zichzelf vinden. Ik zie nu de link.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
En weer blijkt dat het fout gaat als jij gaat nadenken. Doe maar niet meer dus! En die semi-persoonlijke aanvallen van je zijn ook om te janken... (net als die faalhaas van een Ronnie_bravo).
Even,quote:Op maandag 20 februari 2012 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit. Désnoods met GPS trackers of spy software op hun PC. Of nep Hyves accounts. Daarnáást (!) hoop ik dat ik een dusdanige opvoeding heb weten te bewerkstelligen dat ze zelf ook nog kan nadenken en beslissingen kan nemen.
En het goede voorbeeld blijft zich etalerenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
En weer blijkt dat het fout gaat als jij gaat nadenken. Doe maar niet meer dus! En die semi-persoonlijke aanvallen van je zijn ook om te janken... (net als die faalhaas van een Ronnie_bravo).
Ik wacht even tot jouw mening over mijn privé leven me boeit, ok?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik snap dat je als je een dochtertje hebt je wereld wat beperkter wordt in visie, dat ze niks kwaads kan doen, dat het nooit aan haar ligt, dat ze het woord verantwoordelijkheid niet hoeft te kennen omdat Paps er altijd is. I get it, I totally get it. Het maakt het discussieren met zulke pappies alleen zo onmogelijk; die plaat voor hun harses is zo groot als de kluisdeur van een bank.
Maar het zij je vergeven, hopelijk hoef je zelf nooit achter je dochter aan te gaan of de politie in te schakelen omdat jij je kind wel het principe 'eigen verantwoordelijkheid' kan bijbrengen. Alhoewel ik dat betwijfel, eerlijk gezegd
Heb jij eik een relatie/kinderen Scorp?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En het goede voorbeeld blijft zich etaleren![]()
Arm kind
Maar ondertussen te naief zijn om loverboys cq overige problemen te herkennen?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Én een 14/15/16 jarige kan jou als ouder al heel goed duidelijk maken hoe zij over hun eigen privacy denken
Dat mag je me in PM vragen, ik ga Jarno geen munitie geven voor zijn persoonlijke aanvallen op mijquote:Op maandag 20 februari 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij eik een relatie/kinderen Scorp?
Sure. Maar er is een verschil tussen kinderen zelf fouten laten maken en het zo uit de hand laten lopen dat ze de trein naar R'dam CS pakken. Ze zijn natuurlijk niet van de 1 of de andere ochtend wakker geworden met dit idee... En wmb mag je als ouders álles in het werk stellen om te voorkomen dat het zover komt.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even,
hoe goed je ook alles af wilt kunnen vangen, nep hyves, als ze je geen access geven weet je nog niks, tegenwoordig zijn er ook slimme vriendjes die hetgeen jij geinstalleerd hebt weer weg kunnen halen, dan heb je nog de computers op school waar ze een halve dag ophangen en je hebt nog de vriendjes en vriendinnetjes waar ook pjoeters staan.
Én een 14/15/16 jarige kan jou als ouder al heel goed duidelijk maken hoe zij over hun eigen privacy denken
Haha godver wat sneu.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag je me in PM vragen, ik ga Jarno geen munitie geven voor zijn persoonlijke aanvallen op mij
Doe nou niet, zometeen beklaagt hij zich weer dat hij gediskwalificeerd wordt in de discussie omdat hij (nog) geen kinderen heeft.... alsof hij daarom niet zou weten hoe het wel zou moetenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij eik een relatie/kinderen Scorp?
Dus je mag alleen meepraten als je kinderen hebt? Oke, weten we dat ook weer. Vul je ook zo alles in voor je kinderen? Hopelijk nietquote:Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe nou niet, zometeen beklaagt hij zich weer dat hij gediskwalificeerd wordt in de discussie omdat hij (nog) geen kinderen heeft.... alsof hij daarom niet zou weten hoe het wel zou moeten
Omdat OUD.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom worden jullie zo persoonlijk naar Scorpie?
Hypocriet ook nog, zelf een grote bek tot en met maar krijg je een keer tegengas dan gelijk op die tour? Jammer he als je grootmuilenmening niet gelijk gepikt wordt en als je niet de toffe tegengas gever blijkt te zijn zoals het in je hoofd klonk...quote:
Omdat het gewoon een naar persoon is. Sorry (nouja, niet), het ís gewoon persoonlijk. Sommige mensen moeten er gewoon niet zijn. Da's beter voor iedereen. Maarja.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom worden jullie zo persoonlijk naar Scorpie?
Maar OUD staat toch niet gelijk aan kinderachtig?? Ik vind het wel grappig hoor, begrijp me niet verkeerd. Niets leukers dan ouders pissed of te zien omdat ze er niet tegen kunnen dat mensen op hun daden woorden beoordeeld in plaats van leeftijd.quote:
Serieus? Zwak,...mensen met een andere mening niet willen. Ik zeg borduur een ster op zijn jas dan kun je hem op straat herkennen. Wie weet ruimt het op.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een naar persoon is. Sorry (nouja, niet), het ís gewoon persoonlijk. Sommige mensen moeten er gewoon niet zijn. Da's beter voor iedereen. Maarja.
Zeg ik dat? Nee, dat lees jij er graag in.....quote:Op maandag 20 februari 2012 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je mag alleen meepraten als je kinderen hebt? Oke, weten we dat ook weer. Vul je ook zo alles in voor je kinderen? Hopelijk niet![]()
Het leuke is dat jij degene bent die laat zien dat er totaal geen ruimte is voor andersdenkenden in jouw optiek. Zodra iemand iets post wat je niet aanstaat wordt je gelijk persoonlijk, begin je te schelden en ga je alles proberen om een discussie uit de weg te gaan en op de persoonlijke toer te beginnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hypocriet ook nog, zelf een grote bek tot en met maar krijg je een keer tegengas dan gelijk op die tour? Jammer he als je grootmuilenmening niet gelijk gepikt wordt en als je niet de toffe tegengas gever blijkt te zijn zoals het in je hoofd klonk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |