Op het moment dat ze niet meer luisteren naar anderen (probeer zo'n ducktale eens te corrigeren op straat) zijn ze verantwoordelijk voor hun eigen daden. Als ze dan besluiten om lekker stoer met hun gekleurde vriendjes in een appartementje in Rotterdam te gaan zitten moeten ze niet raar staan op te kijken als ze een kwartier later uit elkaar worden getrokken.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:41 schreef Jarno het volgende:
Sinds wanneer neemt iedereen maar aan dat 14 jarige kinderen volwassen zijn en zelf beslissingen kunnen nemen? Kom op, ik snap dat de wereld veranderd is sinds ik 14 was maar 14 jaar is nog steeds kind, toch?
Dat jij mensen dom durft te noemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een goede voorbeeld. Hij is breed. Ik heb hier niks op te zeggen, domwichten.
Volleerd niet, maar in opleiding zeer zeker.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef Disana het volgende:
Waarom zitten hier zoveel mensen te dumpen op deze twee meisjes alsof het volleerde hoeren zijn? Het zijn kinderen, en als ze niet naar jullie smaak zijn, bedenk dan wel dat zij hun eigen milieu ook niet hebben gekozen en misschien niet beter weten.
Je bent redelijk naief als je denkt dat ze op de studerende neger vallen die als hobby dungeons&dragons hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 07:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom dat een probleem zou moeten zijn, behalve natuurlijk als je kortzichtige mening bent toegedaan dat alle Surinamers en Antillianen criminelen zijn?
Dus dan is het probleem dat ze zich aangetrokken voelen tot criminelen, niet dat ze zich aangetrokken voelen tot mensen met hun roots in onze voormalige koloniën.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Je bent redelijk naief als je denkt dat ze op de studerende neger vallen die als hobby dungeons&dragons hebben.
Dat soort meiden valt vooral op de 'stoerdere' soort neger.
Dus nee, niet alle surinamers en antillianen zijn criminelen, diegene waar deze twee meiden voor vallen waarschijnlijk wel. Omdat dat toch een stuk stoerder is.
Ik had ook niet geluisterd als iemand anders dan mijn ouders mij toen had willen corrigeren.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Op het moment dat ze niet meer luisteren naar anderen (probeer zo'n ducktale eens te corrigeren op straat) zijn ze verantwoordelijk voor hun eigen daden.
Daarom worden ze ook gebruikt door die gasten, lekker goedkoop. En ik ben blij dat het mijn smaak niet is. Veel te jong.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef Disana het volgende:
Waarom zitten hier zoveel mensen te dumpen op deze twee meisjes alsof het volleerde hoeren zijn? Het zijn kinderen, en als ze niet naar jullie smaak zijn, bedenk dan wel dat zij hun eigen milieu ook niet hebben gekozen en misschien niet beter weten.
Maar wel naar je ouders? Dat doen deze ducktales ook nietquote:Op maandag 20 februari 2012 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had ook niet geluisterd als iemand anders dan mijn ouders mij toen had willen corrigeren.
De gemiddelde donkerhuidige Nederlander is zeker drie jaar eerder sexueel actief dan zijn blanke tegenpool, dit valt exact tezamen met de periode dat jonge meisjes seksueel ontluiken, vandaar zoveel masturberende blanke jongelingen en zoveel verkrachtende donkere jongelingen.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Je bent redelijk naief als je denkt dat ze op de studerende neger vallen die als hobby dungeons&dragons hebben.
Dat soort meiden valt vooral op de 'stoerdere' soort neger.
Dus nee, niet alle surinamers en antillianen zijn criminelen, diegene waar deze twee meiden voor vallen waarschijnlijk wel. Omdat dat toch een stuk stoerder is.
Waarom noem jij de meisjes steeds ducktales?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Maar wel naar je ouders? Dat doen deze ducktales ook niet
Vanwege de duckfaces fotos?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom noem jij de meisjes steeds ducktales?
Vanwege hun snavelpose.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vanwege de duckfaces fotos?
quote:
Ditquote:Op maandag 20 februari 2012 10:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopen dat deze meisjes geleerd hebben van hun avontuur en enigszins genezen zijn van het verheerlijken van de gangster cultuur.
Ze zijn nog jong, ze verdienen een kans om er vanaf nu weer wat van te maken.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze stopte met kind te zijn toen ze de trein richting Rotterdam CS pakten en besloten weg te lopen van huis. Eigen verantwoordelijkheid, je weetz.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef Disana het volgende:
Nee natuurlijk niet. Ze stoppen met kind zijn als ze 18 zijn. Die grens is er met een reden.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze stopte met kind te zijn toen ze de trein richting Rotterdam CS pakten en weg te lopen van huis. Eigen verantwoordelijkheid, je weetz.
Stond ergens dat ze met de trein gingen? Misschien zijn ze wel meegenomen.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze stopte met kind te zijn toen ze de trein richting Rotterdam CS pakten en besloten weg te lopen van huis. Eigen verantwoordelijkheid, je weetz.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-komst-politie.dhtmlquote:De twee meisjes uit Vleuten en De Meern, die gisteravond zijn gevonden in een woning in Rotterdam, waren blij met de komst van de politie. Dat heeft een woordvoerster van de politie vanochtend gezegd.
De politie was met man en macht op zoek naar de meisjes van 14 en 15 jaar, die sinds dinsdagavond werden vermist. 'Ze werden onder verdachte omstandigheden aangetroffen', aldus de zegsvrouw van de politie, die niet kan bevestigen dat er een verdachte is aangehouden. Onduidelijk is of de meisjes, vriendinnen van elkaar, bij vreemden of een bekende in huis waren.
Naar nu blijkt zijn ze vrijwillig van huis vertrokken, maar waarschijnlijk niet uit vrije wil dagenlang weggebleven. Volgens de moeder van één van de meisjes, die vanochtend op een politiebureau in Utrecht haar dochter weer in de armen kon sluiten, was het de bedoeling van de meisjes om weg te lopen. Ze hadden zelf hun spullen gepakt en werden voor het laatst gezien in een Utrechtse streekbus.
Tips
Nadat gisteravond een opsporingsbericht via televisie werd verspreid, kreeg de politie enkele tientallen tips binnen. De tips en recherchewerk leidden naar de woning in Rotterdam waar de meisjes werden gevonden. Ze verkeren in 'redelijke gezondheid'. De meisjes zijn vervolgens van Rotterdam overgebracht naar Utrecht en leggen later vandaag een verklaring af op het politiebureau. (ANP/Redactie)
20/02/12 10u04
Ze waren het laatst gespot toen ze met de bus naar het CS gingen.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Stond ergens dat ze met de trein gingen? Misschien zijn ze wel meegenomen.
Misschien waren ze daarom weggelopenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:44 schreef Specularium het volgende:
Die moeder is trouwens ook niet helemaal jofel in d'r eikel.
Ja en?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze waren het laatst gespot toen ze met de bus naar het CS gingen.
Kijk eens naar de foto's van die meisjes?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja en?
Het kan natuurlijk dat ze de trein gepakt hebben, het kan ook dat ze een auto ingesleurd zijn.
Ik ken kinderen van 14 die volwassener zijn dan kinderen van 18. Die grens is dan ook een beetje onzinnig.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ze stoppen met kind zijn als ze 18 zijn. Die grens is er met een reden.
Nu zal de zielig en onwetendheid kaart wel gespeeld worden. heel veel mensen hebben donders goed door dat als je maar zo dom en onwetend overkomt je altijd redelijk ongeschonden uit dit soort situaties komtquote:Op maandag 20 februari 2012 10:41 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-komst-politie.dhtml
Exact, ik trap daar niet in. Als je een week weg blijft nadat je bewust bent weggelopen met je vriendin en bij je gangsta vriendjes gaat slapen ben je volwassen hoor. Ik hoop dat ze het veilig hebben gedaan, straks worden ze nog moeder Duck ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nu zal de zielig en onwetendheid kaart wel gespeeld worden. heel veel mensen hebben donders goed door dat als je maar zo dom en onwetend overkomt je altijd redelijk ongeschonden uit dit soort situaties komt
"Ongeschonden" ? Wat zou je anders willen doen, ze een boete geven wegens domheid?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nu zal de zielig en onwetendheid kaart wel gespeeld worden. heel veel mensen hebben donders goed door dat als je maar zo dom en onwetend overkomt je altijd redelijk ongeschonden uit dit soort situaties komt
Maar geldt dat eerste ook voor deze meisjes?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken kinderen van 14 die volwassener zijn dan kinderen van 18. Die grens is dan ook een beetje onzinnig.
Dus zeggen dat ze "volwassen werden toen ze op de trein stapten" is de reinste kolder.quote:Anticiperen is lastig voor pubers
In de vroege (10-15) en late (16-22) puberteit vinden de grootste veranderingen in de hersenen plaats. Dat gebeurt vooral in de voorste hersendelen, de zogeheten prefrontale cortex. In dit gebied bevinden zich de plannings- en controlefuncties. Deze functies stellen je in staat om te plannen, te anticiperen en de gevolgen voor de lange termijn te overzien. Pas in de late puberteit worden deze plannings- en controlefuncties rijp. Er vindt dus een verfijning van de organisatie in het brein plaats. Deze rijping kan nog doorgaan tot iemands 22ste jaar. Het is daarom begrijpelijk dat een 14-jarige moeite heeft met langetermijnplanning, waar ze bijvoorbeeld in het studiehuis mee werken. De hersens zijn hier nog niet op toegerust.
Pubers en verliefdheid
Smalend over kalverliefde praten, dat kan bij een puber de nodige woede opwekken. En misschien wel terecht. Pubers ervaren verliefdheid namelijk veel intenser dan volwassenen. Ook dit heeft te maken met de hersenontwikkeling. Bij verliefdheid worden bij mensen bepaalde emotionele beloningsgebieden in de hersenen actief. Deze beloningsgebieden zijn in de puberteit extreem gevoelig, als gevolg van de invloed van hormonen. De hersengebieden die hevige gevoelens van verliefdheid enigszins kunnen indammen, zijn bij pubers nog niet volledig ontwikkeld . Er zit bij deze leeftijdsgroep dus nog geen enkele rem op hun gevoelens van verliefdheid. Tegelijkertijd beschikken ze nog niet over het vermogen om hun verliefdheid te relativeren.
Bron
De kosten van de zoektocht op hen verhalen. Ze hebben immers genoeg verdient met hun hoerenloperij.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Ongeschonden" ? Wat zou je anders willen doen, ze een boete geven wegens domheid?.
Ahja. Die had ik aan kunnen zien komen ja...quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De kosten van de zoektocht op hen verhalen. Ze hebben immers genoeg verdient met hun hoerenloperij.
Dit soort reacties komen meestal voort uit een diepe frustratie, waarom neuken die negers wel en ik nooit.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De kosten van de zoektocht op hen verhalen. Ze hebben immers genoeg verdient met hun hoerenloperij.
Wat is de grens voor die definitie?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze stopte met kind te zijn toen ze de trein richting Rotterdam CS pakten en besloten weg te lopen van huis. Eigen verantwoordelijkheid, je weetz.
De negers in kwestie zijn van bedenkelijk allooi natuurlijk. Een beetje hun lichtbruine chocolakleurige tollie in een strakzittend, vers geschoren tienerkutje stoppen om zo meer mocca-babies op de wereld te kunnen zetten beschouw ik niet als het hoogste goed, maar misschien denk jij er anders over?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dit soort reacties komen meestal voort uit een diepe frustratie, waarom neuken die negers wel en ik nooit.
Het zal je misschien verrassen, maar er wonen niet louter donkergekleurden mensen in Rotterdam. Of was je erbij toen de meisjes gevonden werden?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef Scorpie het volgende:
De negers in kwestie zijn van bedenkelijk allooi natuurlijk. Een beetje hun lichtbruine chocolakleurige tollie in een strakzittend, vers geschoren tienerkutje stoppen om zo meer mocca-babies op de wereld te kunnen zetten beschouw ik niet als het hoogste goed, maar misschien denk jij er anders over?
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dit soort reacties komen meestal voort uit een diepe frustratie, waarom neuken die negers wel en ik nooit.
Zullen we wedden dat het chocobeertjes waren? Niet geheel ontoevallig HET type jongen waar deze sletjes uit Duckstad op vallen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zal je misschien verrassen, maar er wonen niet louter donkergekleurden mensen in Rotterdam. Of was je erbij toen de meisjes gevonden werden?
Die verlies je dan, ik ben niet donker en woon in Rotterdamquote:
Joh, mochten ze ooit een vrouw zover krijgen dan piepen ze wel anders.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, ik mag van een hoop users hier boven me hopen dat ze nevernooit kinderen krijgen.
Wedje leggen?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zal je misschien verrassen, maar er wonen niet louter donkergekleurden mensen in Rotterdam. Of was je erbij toen de meisjes gevonden werden?
Niet zo haten, denk dat een hoop users iig geen breezahsletjes die als voer voor de chocotollies dienen zullen opvoeden.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, ik mag van een hoop users hier boven me hopen dat ze nevernooit kinderen krijgen.
Omdat ze vinden dat sletjes als sletjes gezien mogen worden?? Omdat ze vinden dat deze meisjes wel verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden??quote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef yvonne het volgende:
Dit dus,...liever hopen op geen kinderen dan ouders die dit soort sletjes opvoeden.......quote:Op maandag 20 februari 2012 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet zo haten, denk dat een hoop users iig geen breezahsletjes die als voer voor de chocotollies dienen zullen opvoeden.
Kijk OUD eens leeglopenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Joh, mochten ze ooit een vrouw zover krijgen dan piepen ze wel anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |