En dan? Dan houden ze op? Dit is gewoon een -niet zo slimme soort jongedame- die hebben er gewoon 5 jaar langer voor nodig..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Af en toe de history doorklikken, een telefoon pakken en doorlezen, gewoon een gesprek aan gaan over wat er gebeurt, dat zijn toch geen hele gekke dingen als bezorgde ouder van een tienermeisje anno 2012? Dat zijn toch niet direct stasi praktijken?
Of juist niets en gewoon spullen van de ander lenenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat om meisjes van 14, 15. Als er mensen zijn op deze wereld die nutteloze onzinnige dingen met zich mee sjouwen voor een kort verblijf ergens anders, dan zijn het wel meisjes van 14,15.
je mag niets meer op Fok! tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey respecteer elkaars mening
Oh zeur niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef YebCar het volgende:
[..]
je mag niets meer op Fok! tegenwoordig
meningen al helemaal niet zonder dat er een admin boos wordt
triest
Het zijn gvd kinderen van 14 en 15!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:20 schreef RAVW het volgende:
geen medelijden mee ...
sorry maar er zijn zat waarschuwingen dat vele van dat soort mannen niet te vertrouwen zijn ...
maar ja ze blijven er in trappen.
heb er ook diverse zien gaan waar ik gewoon nu liever niets meer mee te maken wil hebben , dan bedoel ik de dames die dat soort problemen opzoeken.
14 en 15 ja. Geen 7 en 8.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zijn gvd kinderen van 14 en 15!
Kneus.
Dat vind je een verrassing begrijp ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jezus, als het tokkies zijn is het niet goed, als het zweefteven zijn is het niet goed....
Perfect zou wel erg arrogant klinken, ik zit er dicht tegenaan.quote:Laat me raden, jij bent perfect en de wereld is gek, right?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind je een verrassing begrijp ik.
[..]
Perfect zou wel erg arrogant klinken, ik zit er dicht tegenaan.
Als je hersenen dan nóg niet werken...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zijn gvd kinderen van 14 en 15!
Kneus.
Weet je überhaupt wel hoe die term is ontstaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Jellereppe het volgende:
Hoop dat ze niks erg is overkomen. Snap sowieso niet dat er in de wereld mensen zijn die jonge kinderen iets willen aandoen. Daarnaast is de term loverboy wel heel zachtjes uitgedrukt. Het dekt de lading niet. Deze mensen zijn gewoon keiharde pooiers die onzekere, jonge meisjes helemaal kapot maken. En ze daarna laten onder dwang laten prostitueren.
Waarschijnlijk geven ze de meiden eerst liefde, overstelpen ze de meisjes met lieve woorden en dure spullen. Daarna vragen ze deze meisjes om een zogenaamde gunst. Als de meisjes hun pooier vertrouwen dan kan hij ze gaan inzetten. Iets in die richting, toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel hoe die term is ontstaan?
Correctquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geven ze de meiden eerst liefde, overstelpen ze de meisjes met lieve woorden en dure spullen. Daarna vragen ze deze meisjes om een zogenaamde gunst. Als de meisjes hun pooier vertrouwen dan kan hij ze gaan inzetten. Iets in die richting, toch?
Vergeet ook niet dat zo'n gast nooit alleen staat. Meestal staat er een team van pooiers klaar om het meisje zo te bewerken, zodat ze geen kant op kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geven ze de meiden eerst liefde, overstelpen ze de meisjes met lieve woorden en dure spullen. Daarna vragen ze deze meisjes om een zogenaamde gunst. Als de meisjes hun pooier vertrouwen dan kan hij ze gaan inzetten. Iets in die richting, toch?
Het is en blijft triest. Wat zullen de ouders wanhopig zijn. Heb een zusje van 14 en moet er niet aan denken. Waarschijnlijk zou ik de desbetreffende persoon helemaal de vernieling in slaan als ik het zag gebeuren. Ook al zou ik daarvoor de gevangenis in moeten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat zo'n gast nooit alleen staat. Meestal staat er een team van pooiers klaar om het meisje zo te bewerken, zodat ze geen kant op kunnen.
Dat je er na al die voorlichtingscampagnes, docu's en films nóg zo dom bent erin te trappen, verdien je het eigenlijk om misbruikt te worden. Maar dat is mijn mening.
Dat gebeurt toch vrij weinig in de praktijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is en blijft triest. Wat zullen de ouders wanhopig zijn. Heb een zusje van 14 en moet er niet aan denken. Waarschijnlijk zou ik de desbetreffende persoon helemaal de vernieling in slaan als ik het zag gebeuren. Ook al zou ik daarvoor de gevangenis in moeten.
Arme Friso...bedolven onder een bontkraagje..quote:
'N heel klein beetje ja. Het risico Loverboys overzien ze op die leeftijd écht nog niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
14 en 15 ja. Geen 7 en 8.
Op je 14/15e weet je echt wel een beetje hoe de wereld in elkaar steekt. Genoeg om niet in de handen van loverboys te vallen.
Inderdaad. Ik verbaas me er oprecht over hoe men hier lijkt te denken dat je op je 14de wel weet hoe de wereld in elkaar zit. En als je dan toch in verkeerde handen valt, heb je het verdiend ook, blijkbaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
'N heel klein beetje ja. Het risico Loverboys overzien ze op die leeftijd écht nog niet.
Nu kan de maatschappij wel willen dat 14/15 jarigen al hele volwassen meiden zijn, maar dat zijn ze absoluut niet.
Hallooo! wakker wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
'N heel klein beetje ja. Het risico Loverboys overzien ze op die leeftijd écht nog niet.
Nu kan de maatschappij wel willen dat 14/15 jarigen al hele volwassen meiden zijn, maar dat zijn ze absoluut niet.
je kan naar huis hoor... het is gewoon GTST...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef SpermaDonor het volgende:
Volgens mij heb ik die tut net nog in de Bart Smit gezien...
Maar al die 14-jarige lijken op elkaar joh tegenwoordig met die bontkraagjes en hun slettige kleding.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef SpermaDonor het volgende:
Volgens mij heb ik die tut net nog in de Bart Smit gezien...
Maar al die 14-jarige lijken op elkaar joh tegenwoordig met die bontkraagjes en hun slettige kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |