abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:29:44 #101
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_108078885
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Goed bezig jonguhhhh :')
Ik had achteraf wel mijn excuses aangeboden !!
  Boks-Chick vrijdag 17 februari 2012 @ 14:29:46 #102
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_108078890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is er triest aan mijn reacties?
Noem ik jou persoonlijk? Ik zeg sommigen. Dat jij je nou aangesproken voelt kan ik niets aan doen...
lolwut
pi_108078988
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

Noem ik jou persoonlijk? Ik zeg sommigen. Dat jij je nou aangesproken voelt kan ik niets aan doen...
Wat vind je triest dan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108078990
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

De moeder van Lisa ziet er vrij normaal uit, en zeker niet wat je verwacht van een tiener die moeilijk onderscheid kan maken tussen goed en fout.
Vind je?
Ik vind die moeder nogal zweverig overkomen. Dat levert juist naiëve kinderen op imo.
pi_108079012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

De moeder van Lisa ziet er vrij normaal uit, en zeker niet wat je verwacht van een tiener die moeilijk onderscheid kan maken tussen goed en fout.
Die foto daaronder is van Lisa van Twitter... niet bepaald wat je verwacht van een kind van 14.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-hel-op-aarde.dhtml

Jaimy staat in het artikel in het AD alleen helemaal onderaan als inzet bij het politiebureau.
dat bedoel ik juist
met lisa is niets raars aan de hand. gewoon een tienermeisje in haar puberteit.
beetje opgetut ...normale kleding

maar met jaimy...dat is gewoon een slet

dus 3x raden wie de schuldige is in dit hele akkefietje
en ook dat jaimy een koffer met kleding bij zich heeft en lisa slechts een witte tas van BB zegt ook genoeg. Zij had niet de intentie om we te gaan.
pi_108079015
Oeh er zijn meisjes weggelopen / verdwaald / hard aan het feesten / of heel misschien ontvoerd. Nieuws!

:')

Er zijn echte ontvoeringen die nog minder media-aandacht krijgen. En allemaal maar vanaf de zijlijn oordelen over de persoonlijke levenssfeer van de betrokkenen. Triest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_108079040
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:32 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Vind je?
Ik vind die moeder nogal zweverig overkomen. Dat levert juist naiëve kinderen op imo.
Jezus, als het tokkies zijn is het niet goed, als het zweefteven zijn is het niet goed... :') . Laat me raden, jij bent perfect en de wereld is gek, right?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108079128
Respect hier op fok is ver te zoeken.. ik hoop dat dit met jullie dochter later gebeurd.. en dan zullen we even terug posten wat je jaren ervoor zei..

Als het loverboys is en ik kom ze ooit tegen leven ze niet lang meer!
Heb echt zo'n hekel aan dit soort mensen, ben zelf donker maar als ik ergens een gruwelijke tering hekel aan heb zijn het jongens (of meiden) die meiden in een hoerenzaak proberen te krijgen.
pi_108079132
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef YebCar het volgende:

[..]

dat bedoel ik juist

en ook dat jaimy een koffer met kleding bij zich heeft en lisa slechts een witte tas van BB zegt ook genoeg. Zij had niet de intentie om we te gaan.
Leuk he conclusies trekken gebaseerd op niets.
de twee meiden die vroeger bij ons op school als de sletten golden hadden meer weg van Lisa. Ze zagen er heel onschuldig uit, maar ondertussen :X
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:38:05 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108079190
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef YebCar het volgende:

[..]

dat bedoel ik juist

Dus aan die ene kleine pasfoto foto op het AD kun jij al zien dat Jaimy een slet is?? :?

Geen flauw idee hoe groot die BB-tas is, maar als ik een paar dagen wegga dan heb ik voldoende aan 1 tas voor de kleren van mezelf en m'n kind....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108079302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Leuk he conclusies trekken gebaseerd op niets.
de twee meiden die vroeger bij ons op school als de sletten golden hadden meer weg van Lisa. Ze zagen er heel onschuldig uit, maar ondertussen :X
daarom zei ik ook...noem me kortzichtig :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus aan die ene kleine pasfoto foto op het AD kun jij al zien dat Jaimy een slet is?? :?

Geen flauw idee hoe groot die BB-tas is, maar als ik een paar dagen wegga dan heb ik voldoende aan 1 tas voor de kleren van mezelf en m'n kind....
ja.. eigenlijk wel. tenmiinste.. eerst indruk. laten we het zo zeggen
en na het googlen op haar naam en op haar hyves terecht kwam bevestigd mijn vermoedens des te meer.

ik weet niet of je al op haar hyves geweest bent? maar misschien moet je toch maar even gaan gluren
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:40:49 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108079308
Overigens wel vreemd dat Jaimy een koffer moest inpakken om een paar dagen naar haar moeder te gaan, en dan ga ik er even vanuit dat ze regelmatig bij beide ouders verblijft, dan lijkt het inpakken van een koffer me redelijk overdreven, dan heb je toch een hoop basics in beide huizen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:42:48 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108079392
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef YebCar het volgende:

ik weet niet of je al op haar hyves geweest bent? maar misschien moet je toch maar even gaan gluren
Ik was degene die zich afvroeg of die man rechts op die foto waar ze met al die jongens staat toevallig haar vader was, dus ja, ik ben op haar hyves geweest en heb de foto's gezien.

Maar daar ging het niet om, jij kon aan de foto op het AD al zien dat Lisa een onschuldig kind was (net als haar moeder), en dat Jaimy het slijk der aarde zou zijn... en dat allemaal gebaseerd op 1 pasfoto?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108079455
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel vreemd dat Jaimy een koffer moest inpakken om een paar dagen naar haar moeder te gaan, en dan ga ik er even vanuit dat ze regelmatig bij beide ouders verblijft, dan lijkt het inpakken van een koffer me redelijk overdreven, dan heb je toch een hoop basics in beide huizen?
nou, als ik zo eens ff naar de vriendin van mijn broer terugdenk die toen 15 was en wel eens een nachtje of 2 mocht blijven slapen, dan kan dat wel kloppen hoor. die had voor 2 dagen weg ook een koffer nodig
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:49:12 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108079632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:44 schreef simmu het volgende:

[..]

nou, als ik zo eens ff naar de vriendin van mijn broer terugdenk die toen 15 was en wel eens een nachtje of 2 mocht blijven slapen, dan kan dat wel kloppen hoor. die had voor 2 dagen weg ook een koffer nodig
Ja, maar je verwacht toch dat ze bij d'r moeder ook gewoon spullen heeft?

Als ik van het ene naar het andere huis ga dan is er geen volksverhuizing voor nodig, en volgens mij heeft de vriendin van de oudste ook geen hutkoffer bij zich als ze het weekend bij ons thuis slaapt, maar gewoon zo'n wit BB-tasje :X
Maar goed, die is 21, misschien dat ze dan wat minder nutteloos slepen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108079674
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik was degene die zich afvroeg of die man rechts op die foto waar ze met al die jongens staat toevallig haar vader was, dus ja, ik ben op haar hyves geweest en heb de foto's gezien.

Maar daar ging het niet om, jij kon aan de foto op het AD al zien dat Lisa een onschuldig kind was (net als haar moeder), en dat Jaimy het slijk der aarde zou zijn... en dat allemaal gebaseerd op 1 pasfoto?
jup zeker.
dat vermoeden had ik 2 dagen geleden? toen het artikel voor het eerst verscheen in het ad.nl al
toen waren er alleen 2 foto van de 2 meiden.
mensen geven nou eenmaal een impressie af. goed of slecht....een foto verteld je meer dan je denkt.

mijn analyse is gewoon zo:
pasfoto 1 jaimy: 15 jaar....kijk naar haar gezicht. Alcohol/rook misbruik in tienerjaren " kan" je zien, haar wenkbrauwen zijn getrokken, veel te veel make up.
duidelijk heeft ze teveel van het nachtleven gezien. Ze lijkt totaal niet op 15. aangezien ze dat wel is probeert ze dus duidelijk ouder te zijn dan dat ze is. En dat is als je 15 bent geen goed teken.

pasfoto 2 lisa: 14 jaar. normaal weinig makeup. standaard 14 jarig meisje. looks passen bij de leeftijd. naief

dat zijn mijn eerst impressies dan
pi_108079748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik van het ene naar het andere huis ga dan is er geen volksverhuizing voor nodig, en volgens mij heeft de vriendin van de oudste ook geen hutkoffer bij zich als ze het weekend bij ons thuis slaapt, maar gewoon zo'n wit BB-tasje :X
die had onze dame toen ook gewoon bij ons in huis liggen hoor :P het ligt denk ik een beetje aan de dame in kwestie. ik ging zelf gerust een week op pad met enkel een rugzakje bij
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108079752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat om meisjes van 14, 15. Als er mensen zijn op deze wereld die nutteloze onzinnige dingen met zich mee sjouwen voor een kort verblijf ergens anders, dan zijn het wel meisjes van 14,15.
  Admin vrijdag 17 februari 2012 @ 15:28:15 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108080865
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef YebCar het volgende:
noem me kortzichtig maar volgens mij kan je enkel door te kijken naar fotos al genoeg conclusies trekken.

kijk naar de foto van lisa's moeder op het ad.nl
kijk dan naar de foto van jaimy (op het ad.nl ...niet op haar hyves)

3 fotos vertellen je meer dan genoeg
ga je haar hyves (jaimy) checken dan is het huilen met de pet op.
Zeg schei es ff uit daarmee :(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:30:28 #120
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_108080958
Nederlands is het ook niet het sterkste punt van die vader
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:41:21 #121
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108081389
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Af en toe de history doorklikken, een telefoon pakken en doorlezen, gewoon een gesprek aan gaan over wat er gebeurt, dat zijn toch geen hele gekke dingen als bezorgde ouder van een tienermeisje anno 2012? Dat zijn toch niet direct stasi praktijken?
En dan? Dan houden ze op? Dit is gewoon een -niet zo slimme soort jongedame- die hebben er gewoon 5 jaar langer voor nodig..
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2012 @ 15:42:30 #122
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_108081438
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg schei es ff uit daarmee :(
Hey respecteer elkaars mening :(
:')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:43:14 #123
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108081472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Het gaat om meisjes van 14, 15. Als er mensen zijn op deze wereld die nutteloze onzinnige dingen met zich mee sjouwen voor een kort verblijf ergens anders, dan zijn het wel meisjes van 14,15.
Of juist niets en gewoon spullen van de ander lenen
pi_108081861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hey respecteer elkaars mening :(
je mag niets meer op Fok! tegenwoordig :')
meningen al helemaal niet zonder dat er een admin boos wordt
triest
  Admin vrijdag 17 februari 2012 @ 15:52:41 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108081958
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef YebCar het volgende:

[..]

je mag niets meer op Fok! tegenwoordig :')
meningen al helemaal niet zonder dat er een admin boos wordt
triest
Oh zeur niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')