Noem ik jou persoonlijk? Ik zeg sommigen. Dat jij je nou aangesproken voelt kan ik niets aan doen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is er triest aan mijn reacties?
Wat vind je triest dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Noem ik jou persoonlijk? Ik zeg sommigen. Dat jij je nou aangesproken voelt kan ik niets aan doen...
Vind je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
De moeder van Lisa ziet er vrij normaal uit, en zeker niet wat je verwacht van een tiener die moeilijk onderscheid kan maken tussen goed en fout.
dat bedoel ik juistquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
De moeder van Lisa ziet er vrij normaal uit, en zeker niet wat je verwacht van een tiener die moeilijk onderscheid kan maken tussen goed en fout.
Die foto daaronder is van Lisa van Twitter... niet bepaald wat je verwacht van een kind van 14.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-hel-op-aarde.dhtml
Jaimy staat in het artikel in het AD alleen helemaal onderaan als inzet bij het politiebureau.
Jezus, als het tokkies zijn is het niet goed, als het zweefteven zijn is het niet goed...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind die moeder nogal zweverig overkomen. Dat levert juist naiëve kinderen op imo.
Leuk he conclusies trekken gebaseerd op niets.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef YebCar het volgende:
[..]
dat bedoel ik juist
met lisa is niets raars aan de hand. gewoon een tienermeisje in haar puberteit.
beetje opgetut ...normale kleding
maar met jaimy...dat is gewoon een slet
dus 3x raden wie de schuldige is in dit hele akkefietje
en ook dat jaimy een koffer met kleding bij zich heeft en lisa slechts een witte tas van BB zegt ook genoeg. Zij had niet de intentie om we te gaan.
Dus aan die ene kleine pasfoto foto op het AD kun jij al zien dat Jaimy een slet is??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef YebCar het volgende:
[..]
dat bedoel ik juist
met lisa is niets raars aan de hand. gewoon een tienermeisje in haar puberteit.
beetje opgetut ...normale kleding
maar met jaimy...dat is gewoon een slet
dus 3x raden wie de schuldige is in dit hele akkefietje
en ook dat jaimy een koffer met kleding bij zich heeft en lisa slechts een witte tas van BB zegt ook genoeg. Zij had niet de intentie om we te gaan.
daarom zei ik ook...noem me kortzichtigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Leuk he conclusies trekken gebaseerd op niets.
de twee meiden die vroeger bij ons op school als de sletten golden hadden meer weg van Lisa. Ze zagen er heel onschuldig uit, maar ondertussen
ja.. eigenlijk wel. tenmiinste.. eerst indruk. laten we het zo zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus aan die ene kleine pasfoto foto op het AD kun jij al zien dat Jaimy een slet is??
Geen flauw idee hoe groot die BB-tas is, maar als ik een paar dagen wegga dan heb ik voldoende aan 1 tas voor de kleren van mezelf en m'n kind....
Ik was degene die zich afvroeg of die man rechts op die foto waar ze met al die jongens staat toevallig haar vader was, dus ja, ik ben op haar hyves geweest en heb de foto's gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef YebCar het volgende:
ik weet niet of je al op haar hyves geweest bent? maar misschien moet je toch maar even gaan gluren
nou, als ik zo eens ff naar de vriendin van mijn broer terugdenk die toen 15 was en wel eens een nachtje of 2 mocht blijven slapen, dan kan dat wel kloppen hoor. die had voor 2 dagen weg ook een koffer nodigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel vreemd dat Jaimy een koffer moest inpakken om een paar dagen naar haar moeder te gaan, en dan ga ik er even vanuit dat ze regelmatig bij beide ouders verblijft, dan lijkt het inpakken van een koffer me redelijk overdreven, dan heb je toch een hoop basics in beide huizen?
Ja, maar je verwacht toch dat ze bij d'r moeder ook gewoon spullen heeft?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:44 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, als ik zo eens ff naar de vriendin van mijn broer terugdenk die toen 15 was en wel eens een nachtje of 2 mocht blijven slapen, dan kan dat wel kloppen hoor. die had voor 2 dagen weg ook een koffer nodig
jup zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was degene die zich afvroeg of die man rechts op die foto waar ze met al die jongens staat toevallig haar vader was, dus ja, ik ben op haar hyves geweest en heb de foto's gezien.
Maar daar ging het niet om, jij kon aan de foto op het AD al zien dat Lisa een onschuldig kind was (net als haar moeder), en dat Jaimy het slijk der aarde zou zijn... en dat allemaal gebaseerd op 1 pasfoto?
die had onze dame toen ook gewoon bij ons in huis liggen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je verwacht toch dat ze bij d'r moeder ook gewoon spullen heeft?
Als ik van het ene naar het andere huis ga dan is er geen volksverhuizing voor nodig, en volgens mij heeft de vriendin van de oudste ook geen hutkoffer bij zich als ze het weekend bij ons thuis slaapt, maar gewoon zo'n wit BB-tasje
Maar goed, die is 21, misschien dat ze dan wat minder nutteloos slepen.
Het gaat om meisjes van 14, 15. Als er mensen zijn op deze wereld die nutteloze onzinnige dingen met zich mee sjouwen voor een kort verblijf ergens anders, dan zijn het wel meisjes van 14,15.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je verwacht toch dat ze bij d'r moeder ook gewoon spullen heeft?
Als ik van het ene naar het andere huis ga dan is er geen volksverhuizing voor nodig, en volgens mij heeft de vriendin van de oudste ook geen hutkoffer bij zich als ze het weekend bij ons thuis slaapt, maar gewoon zo'n wit BB-tasje
Maar goed, die is 21, misschien dat ze dan wat minder nutteloos slepen.
Zeg schei es ff uit daarmeequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef YebCar het volgende:
noem me kortzichtig maar volgens mij kan je enkel door te kijken naar fotos al genoeg conclusies trekken.
kijk naar de foto van lisa's moeder op het ad.nl
kijk dan naar de foto van jaimy (op het ad.nl ...niet op haar hyves)
3 fotos vertellen je meer dan genoeg
ga je haar hyves (jaimy) checken dan is het huilen met de pet op.
En dan? Dan houden ze op? Dit is gewoon een -niet zo slimme soort jongedame- die hebben er gewoon 5 jaar langer voor nodig..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Af en toe de history doorklikken, een telefoon pakken en doorlezen, gewoon een gesprek aan gaan over wat er gebeurt, dat zijn toch geen hele gekke dingen als bezorgde ouder van een tienermeisje anno 2012? Dat zijn toch niet direct stasi praktijken?
Of juist niets en gewoon spullen van de ander lenenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat om meisjes van 14, 15. Als er mensen zijn op deze wereld die nutteloze onzinnige dingen met zich mee sjouwen voor een kort verblijf ergens anders, dan zijn het wel meisjes van 14,15.
je mag niets meer op Fok! tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey respecteer elkaars mening
Oh zeur niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef YebCar het volgende:
[..]
je mag niets meer op Fok! tegenwoordig
meningen al helemaal niet zonder dat er een admin boos wordt
triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |