Vergis je er niet in dat kids van tegenwoordig slimmer zijn met computers ed dan hun ouders. Ik zou het ook allemaal willen monitoren en dat is ook meer dan terecht. Maar of dat ook mogelijk is vraag ik me af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Af en toe de history doorklikken, een telefoon pakken en doorlezen, gewoon een gesprek aan gaan over wat er gebeurt, dat zijn toch geen hele gekke dingen als bezorgde ouder van een tienermeisje anno 2012? Dat zijn toch niet direct stasi praktijken?
Idd.... dat was ook mijn eerste gedachte na het weer opnieuw ontmoeten en zo fantastisch zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:02 schreef Axia het volgende:
Zou best ook kunnen dat die Jaimy een lovergirl is.
Natuurlijk totale onzin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef babipangang het volgende:
Domme wijven dus..
[..]
[..]
Tsjah dat is problemen opzoeken hé
Praten kan altijd, daar hoef je geen knop voor in te drukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vergis je er niet in dat kids van tegenwoordig slimmer zijn met computers ed dan hun ouders.
En 10 jaar geleden hoefde een 14-jarige nog niet verplicht met een reisdocument rond te lopen, weglopen naar Milaan of Parijs was daarmee een stuk lastiger.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:11 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Ach, dit gebeurde 10, 20 en 30 jaar geleden ook allemaal. Alleen wist niet heel de wereld het meteen. Dat is het enige verschil. Kan fout aflopen met die meiden maar ook goed. Van alle tijden.
Omdat de moeder daar in de OP al van overtuigd is....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom gaat iedereen toch meteen van het slechtste uit? Dat ramp denken begint de laatste tijd wel een trend te worden. En ach, dat het op de foto van die wanna-be- gangsters willen lijken betekent niet meteen dat het de slechtste mensen zijn.
Ik heb in het verleden nog wel wat ervaring gehad met "foute" groepen. Maar als je ze eenmaal leerde kennen viel het allemaal wel mee en voor elkaar staken ze de hand in het vuur. Dat ze allemaal het slechtste voor zouden hebben met deze meiden is gewoon voorbarig.
precies, die meiden zag je dan wel op hun 20 ste alleen achter een kinderwagen lopen met een gekleurd kindje terwijl ze in de bijstand zaten. Als dat je toekomstdroom is, wie ben ik dan om daarover te oordelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:11 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Ach, dit gebeurde 10, 20 en 30 jaar geleden ook allemaal. Alleen wist niet heel de wereld het meteen. Dat is het enige verschil. Kan fout aflopen met die meiden maar ook goed. Van alle tijden.
Huh? Sinds wanneer moet iedereen een passpoort bij zich dragenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En 10 jaar geleden hoefde een 14-jarige nog niet verplicht met een reisdocument rond te lopen, weglopen naar Milaan of Parijs was daarmee een stuk lastiger.
Tegenwoordig moeten ze allemaal een ID-kaart hebben die ook een reisdocument is
Vanaf je twaalfde moet je een id-kaart hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer moet iedereen een passpoort bij zich dragen
En wie zegt mij dat het kind thuis niet misbruikt of mishandeld werd. In verhouding vindt er meer mishandeling en misbruik thuis in de relationele sfeer plaats dan dat het door onbekenden of vrienden wordt gedaan, misschien zijn ze wel met reden weg gelopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat de moeder daar in de OP al van overtuigd is....
Ze maakt zich niet alleen zorgen, ze weet ook al wat er aan de hand is en dat het de schuld van Jaimy is.
De grootste kans is dan ook dat ze ergens zitten te chillen voor een paar dagen. Die komen wel weer boven drijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom gaat iedereen toch meteen van het slechtste uit? Dat ramp denken begint de laatste tijd wel een trend te worden. En ach, dat het op de foto van die wanna-be- gangsters willen lijken betekent niet meteen dat het de slechtste mensen zijn.
Ik heb in het verleden nog wel wat ervaring gehad met "foute" groepen. Maar als je ze eenmaal leerde kennen viel het allemaal wel mee en voor elkaar staken ze de hand in het vuur. Dat ze allemaal het slechtste voor zouden hebben met deze meiden is gewoon voorbarig.
Ach in het verleden maakten wij ook zulk soort foto's, kun je over 10-20 jaar nog smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De grootste kans is dan ook dat ze ergens zitten te chillen voor een paar dagen. Die komen wel weer boven drijven.
Maar die foto met haar (vermoedelijk) vader deed me werkelijk rollen over de grond van het lachen.
ID-kaart geen paspoort. ID-kaart is genoeg om te reizen naar bijna heel Europa.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet een ID bij je hebben, en dat mag ook je rijbewijs zijn maar als je 14 bent heb je per definitie geen rijbewijs, dus zul je je 14-jarige haar ID-kaart mee moeten geven, en dat is ook gelijk een reisdocument.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er triest aan mijn reacties?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:21 schreef BrandX het volgende:
Wat een ubertrieste reacties van sommige lui hier.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanaf je twaalfde moet je een id-kaart hebben.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
ID-kaart geen paspoort. ID-kaart is genoeg om te reizen naar bijna heel Europa.
natuurlijk, niet over nagedachtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet een ID bij je hebben, en dat mag ook je rijbewijs zijn maar als je 14 bent heb je per definitie geen rijbewijs, dus zul je je 14-jarige haar ID-kaart mee moeten geven, en dat is ook gelijk een reisdocument.
Gevalletje rechtsongelijkheid dus, want een 16-jarige met een rijbewijs voor de brommer kun je dus zonder reisdocument de straat op sturen.
Zo is dat. De hele mensheid is nu eenmaal niet te redden, Er zijn altijd uitvallers, doe je helemaal niks aan. En zal ook altijd zo blijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
precies, die meiden zag je dan wel op hun 20 ste alleen achter een kinderwagen lopen met een gekleurd kindje terwijl ze in de bijstand zaten. Als dat je toekomstdroom is, wie ben ik dan om daarover te oordelen.
Oh ok. En wat zeggen we dan? Sorry folks, uw dochter is een sletje, had u maar beter op moeten letten, eigenschuld dikke piemel, wij gaan cavia´s vangen? Leuk dit soort cynisme maar wat moeten we er mee?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:25 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Zo is dat. De hele mensheid is nu eenmaal niet te redden, Er zijn altijd uitvallers, doe je helemaal niks aan. En zal ook altijd zo blijven.
De moeder van Lisa ziet er vrij normaal uit, en zeker niet wat je verwacht van een tiener die moeilijk onderscheid kan maken tussen goed en fout.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef YebCar het volgende:
noem me kortzichtig maar volgens mij kan je enkel door te kijken naar fotos al genoeg conclusies trekken.
kijk naar de foto van lisa's moeder op het ad.nl
kijk dan naar de foto van jaimy (op het ad.nl ...niet op haar hyves)
3 fotos vertellen je meer dan genoeg
ga je haar hyves (jaimy) checken dan is het huilen met de pet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |