Dat is die ene moeder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Had ik Karin neergezet? Hoe kom ik daar dan bij
Geen idee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Had ik Karin neergezet? Hoe kom ik daar dan bij
Waar zouden we zijn zonder vrouwelijke intuitie.quote:'Ze ligt ergens gedrogeerd. Ze is in handen van een loverboy,' zegt de vrouw in het AD/Utrechts Nieuwsblad. 'Mijn intuïtie zegt dat ze ergens zijn waar mensenhandel bedreven wordt, dat ze in een kamertje zitten op een plek met meerdere kamertjes en meisjes. Dat ze gereden worden naar plekken waar ze misbruikt worden.'
Als ik mensen handelaar zou zijn zou ik mijn vingers niet branden aan 14/ 15 jarige meisjes uit het westen, dat trekt veel te veel aandacht. Maar echte mensen handelaren schijnen een stuk dommer te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder vrouwelijke intuitie.
Maar ik hoop natuurlijk dat de meisjes weer veilig thuiskomen en het met een sisser afloopt.
Verkapt-ik-ben-zelf-neger-postquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:05 schreef o.us het volgende:
Dus als jouw dochter op negers valt heb je gefaald als ouder ja? Jezus, stelletje xenofoben hier.
niet gefaald, wel erg jammer en teleurgesteld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:05 schreef o.us het volgende:
Dus als jouw dochter op negers valt heb je gefaald als ouder ja? Jezus, stelletje xenofoben hier.
Nee, ben ik niet.quote:
Als het een keurig persoon is (kan zich netjes gedragen, goede baan/educatie, leuk karakter) zie ik het probleem écht niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
niet gefaald, wel erg jammer en teleurgesteld.
Neger wordt hier als synoniem voor crimineel gebruikt, dus trek er niet te zwaar aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:05 schreef o.us het volgende:
Maar die zijn juist het meeste geld waard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik mensen handelaar zou zijn zou ik mijn vingers niet branden aan 14/ 15 jarige meisjes uit het westen, dat trekt veel te veel aandacht. Maar echte mensen handelaren schijnen een stuk dommer te zijn.
Mijn vader wist niet eens dat ik een vriendje had, wat voor opleiding ik deed en hoe mijn slaapkamer eruit zag... Ik bedoel... Ze kunnen er niet altijd iets aan doen. Sommige vaders hebben nu eenmaal een baan waardoor ze 6 dagen van huis zijn en de 7e dag de administratie moeten doen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je als vader niet eens weet met wat voor gasten je dochter ligt te ketsen, dan weet ik genoeg.
Buiten dat weet ik ook al genoeg als zo'n grietje 'op Antillianen en Suri's valt'
Daarom komen ook veel mensenhandelaren uit het Oostblok, die zitten dicht bij de bron van hun inkomsten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:16 schreef Droomert het volgende:
[..]
Maar die zijn juist het meeste geld waard.
Ik rekenen niemand af op zijn/haar daden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef simmu het volgende:
wat erg dat iedereen jonge mensen zo vreselijk afrekent op hun daden terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is. jullie hebben natuurlijk allemaal nooit iets stoms gedaan op die leeftijd heen die familie komt me ook niet bepaald kosher over.
tuurlijk deden wij met zijn allen domme dingen op die leeftijd maar we gingen niet op duistere tijden met duistere types om en al helemaal niet met "vrienden" om als je weet dat ze in verkeerde kringen zitten. Dat gezegd te hebben vind ik het een dikke faal van die moeder.... als je verdomme weet dat je dochter verkeerde vrienden heeft dan doe je er toch wat aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef simmu het volgende:
wat erg dat iedereen jonge mensen zo vreselijk afrekent op hun daden terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is. jullie hebben natuurlijk allemaal nooit iets stoms gedaan op die leeftijd heen die familie komt me ook niet bepaald kosher over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |