SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Optocht komt hier dadelijk voorbij, nja basisschool optocht
KK is er gelukkig nietquote:
Hij probeerde in het broekje van zijn juf te komen, en die wou dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mocht ie voor straf niet mee van z'n juf
hehequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij probeerde in het broekje van zijn juf te komen, en die wou dat natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:56 schreef PierreTT het volgende:
McFondue in de OP brengt de eerste lach op mijn gezicht: Goedemorgen!
Ouwe, lekker door de tunnel geblazen? (Las ik net nog in het andere topic)quote:
straks pas, kom alleen op de terug weg door de tunnel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe, lekker door de tunnel geblazen? (Las ik net nog in het andere topic)
Waar staat die nieuwe tunnel dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
straks pas, kom alleen op de terug weg door de tunnel.
Maar dat wordt wel episch.
laag-weide de A2 op en dan vlak voor de afrit naar de A12 toequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar staat die nieuwe tunnel dan?
Jij bent toch een pc gamer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Xblister het volgende:
Zo in de trant van carnaval even een muziekje :
Tja NL hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Die reacties onder die video. Wat een mongolen
Als ze erachter komt wie dit doet kan ze wel meer dan alleen diegene van school sturen lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |