Hoe kom je uberhaupt aan die fotoquote:
Wat boeit het?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt aan die foto
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat boeit het?
Kunnen er nu weer foto's komen?
Beter post jij ook eens wat foto'squote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter maken we hier een reeks van
Ik zit mobiel. Als ik weer op een PC zit komen er wel wat plaatjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Beter post jij ook eens wat foto's
Dus als het een professioneel genomen foto is, is het meteen een shop?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:34 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of mogen t alleen geshopte "bekenden" zijn?
uhm neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus als het een professioneel genomen foto is, is het meteen een shop?
[ afbeelding ]
Kniesoor die daarop let. Willekeurige foto's kunnen plaatsen van pin-ups, op vrijdag in aanloop naar het weekend. Zonder onderling gestechel over wat mooi is en wat niet. Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
uhm neemaar sommigen waren overduidelijk getoucheerd of "geschminkt"
het doel bvan dit topic ontgaat me wel eigenlijk.
Random lekker ofzo?
over het algemeen zijn dit soort topics gewoon leuk en leerzaam ( in zoverre dan hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kniesoor die daarop let. Willekeurige foto's kunnen plaatsen van pin-ups, op vrijdag in aanloop naar het weekend. Zonder onderling gestechel over wat mooi is en wat niet. Zo ongeveer.
'gewoon leuk' inderdaad, dat is wel het uitgangspunt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over het algemeen zijn dit soort topics gewoon leuk en leerzaam ( in zoverre dan he)
je leert ook de namen van die meiden kennen dus leerzaamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'gewoon leuk' inderdaad, dat is wel het uitgangspunt.
Dat kuthaarquote:
Ik had het niet gezien maar dan weet je wel dat je met een echte Aziaat te maken hebtquote:
Waarom doen wij het wel? Kwestie van cultuur verschil. Daarnaast brengt het geluk of iets dergelijks volgens hunquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom scheren die aziaatjes niet eigenlijk
Dat gaat om hygiëne geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom scheren die aziaatjes niet eigenlijk
Inderdaad. Vroeger was dat de normaalste zaak van de wereld. Nu dat het anders is, is het ineens raar als andere landen het niet doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waarom doen wij het wel? Kwestie van cultuur verschil. Daarnaast brengt het geluk of iets dergelijks volgens hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |