Schrik me doodquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Schrik me doodDat gezicht lijkt sprekend op dat van een vriendin van me! Lichaam zit er trouwens ook niet ver vanaf
Goed bezig eerdwaarde medefokker! Ik voel een reeks aankomen op de vrijdag om het weekend in de luiden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geef haar nummer eens?![]()
[ afbeelding ]
06-1565...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geef haar nummer eens?![]()
[ afbeelding ]
Goed plan eigenlijk wel, dit valt altijd zo goed net voor het weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Goed bezig eerdwaarde medefokker! Ik voel een reeks aankomen op de vrijdag om het weekend in de luiden?
neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh zij._!
Ik dacht die blonde. Dit is Tori Lane.
[ afbeelding ]
Klopt, dat was gewoon de volgende foto, het ging nog over de Saar-lookalike.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nee
Dat is Eva Wyrwal...(ook wel Iga)
Welke? Ik heb dat programma ook gekeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zij lijkt wel op die ene van.. dames in de dop? Met haar slome kop.
Of is zij dat ook?!
Ja, je hebt altijd het vrijdagmiddag (avond) biertje en dan ook ff een degelijk topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed plan eigenlijk wel, dit valt altijd zo goed net voor het weekend.![]()
[ afbeelding ]
Dat dus ja, gulden combinatie wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, je hebt altijd het vrijdagmiddag (avond) biertje en dan ook ff een degelijk topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die jenna..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke? Ik heb dat programma ook gekeken.
Dat zou dan toch zoiets zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dus ja, gulden combinatie wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |