Ah, dit is weer een van de twee keer per jaar dat je gaat.quote:
3de zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, dit is weer een van de twee keer per jaar dat je gaat.
Trabzonspor zet ook slechte resultaten tegen laag geklasseerde ploegen in de competitie neer de afgelopen maand. Dus het is eerder een slechte vorm dan een offday.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb een scc wie wil me aanraken?
Maar ik kijk vnv lekker bij vrienden thuis of in de kroeg. Hopelijk spelen die Turken net zo bagger als vorige week, ben bang dat ze 'n collectieve off-day hadden en toch sterker zijn dan we allemaal denken.
We zullen zien.
Oké, mooi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trabzonspor zet ook slechte resultaten tegen laag geklasseerde ploegen in de competitie neer de afgelopen maand. Dus het is eerder een slechte vorm dan een offday.
Boeit dat wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom open je al dit soort topics al een week (of langer) van tevoren?
Heb je afgelopen zondag gekeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat PSV een totale offday heeft
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je afgelopen zondag gekeken?Die hebben we al gehad..
Mag toch hopen dat het dalijk beter gaatquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef TLC het volgende:
Ik weet dat het zondag ook niet je van het was, misschien zijn ze nog niet wakker.
Gelukkig maan hierdoor is Ajax om 21:05quote:
Dat zeg ik toch nergens. Uiteraard wens ik ook jou veel succes. Enkel mensen die tijdens het kijken een wedstrijd lang in het Livetopic rondhangen neem ik iets minder serieus (Zereneus aldus Derksen)quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die vanaf de bank kijken krijgen geen succesje gewenst?
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 15:32:36als mijn bronnen gelijk hebben zit #willems dus op de bank en #lens ook. reageer retweet
Pieters wordt dus direct al gebracht. Dan hoop ik voor PSV dat dit beter dan bij Boilesen wordt gedaan. Anders houd je wel heel weinig backs over tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 15:32:36als mijn bronnen gelijk hebben zit #willems dus op de bank en #lens ook. reageer retweet
Lijkt me dat Bouma speeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters wordt dus direct al gebracht. Dan hoop ik voor PSV dat dit beter dan bij Boilesen wordt gedaan. Anders houd je wel heel weinig backs over tegen Feyenoord.
Ruttentwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 23-02-2012 om 16:59:58opstelling van #PSV is uiteraard dan Isaksson; Manolev, Derijck, Marcelo, Bouma; Wijnaldum, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Mertens reageer retweet
Straks weer 15.000 man, waarvan 10.000 Turken. Net zoals tegen die Polen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Die Turken in de stadAllemaal even ontspannen en normaal doen, jongens.
Grote kans van ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks weer 15.000 man, waarvan 10.000 Turken. Net zoals tegen die Polen?
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 18:06:33#Rutten heeft nog een surprise in huis: #Derijck bank, #Bouma centrum en dus #Willems gewoon back reageer retweet
Does... not... compute...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Die Turken in de stadAllemaal even ontspannen en normaal doen, jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Muto het volgende:
Zondag 5.000 Feijenoorders in dat stadion
1800 toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Muto het volgende:
Zondag 5.000 Feijenoorders in dat stadion
Stoke heeft vandaag maar 4 wissels meegenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vervolgen ze hun campagne tegen Stoke City of Valencia
Lijkt me een tikkeltje ongeloofwaardig hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Speelt daar een een of andere amateur club ofzo, zelfs bij de IJssermeervogels is het drukker..
Europa League trekt zelden kijks bij PSV.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Speelt daar een een of andere amateur club ofzo, zelfs bij de IJssermeervogels is het drukker..
Bij wijze van spreken....quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt me een tikkeltje ongeloofwaardig hoor.
In het uitvak. En daar buiten ook wel een hoop. Maar geen 5.000 hoor, was een Ajax-Arena-telling van mijn kant.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef Muto het volgende:
[..]
In het uitvak. En daar buiten ook wel een hoop. Maar geen 5.000 hoor, was een Ajax-Arena-telling van mijn kant.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef Muto het volgende:
[..]
In het uitvak. En daar buiten ook wel een hoop. Maar geen 5.000 hoor, was een Ajax-Arena-telling van mijn kant.
Oke turkquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef inZanity het volgende:
Waarom is het zo leeg?Belangrijke Europese wedstrijd, mooie affiche en dan zit geen hond..
Europa League is geen publiekstrekkertje bij PSV. Die komen alleen voor de CL als ze Europees spelen denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef inZanity het volgende:
Waarom is het zo leeg?Belangrijke Europese wedstrijd, mooie affiche en dan zit geen hond..
Gloryhunters.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Europa League is geen publiekstrekkertje bij PSV. Die komen alleen voor de CL als ze Europees spelen denk ik.
Een wedstrijd om zeven uur tegen een d ploeg na je werk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een wedstrijd om zeven uur tegen een d ploeg na je werk.
Waarom zat de ArenA dan bomvol vorige week tegen Man U?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen ManU ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zat de ArenA dan bomvol vorige week tegen Man U?En Alkmaar ook?
Verklaar dat eens.
Kijk hier maak je dus een fout, in Alkmaar zat het lang niet volquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zat de ArenA dan bomvol vorige week tegen Man U?En Alkmaar ook?
Verklaar dat eens.
Trouwens, Als Strootman en Wijnaldum bij PSV geblesseerd zijn kan je PSV ook een D-Ploeg noemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met hun erbij ook een D ploeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens, Als Strootman en Wijnaldum bij PSV geblesseerd zijn kan je PSV ook een D-Ploeg noemen
Vorig jaar was Ajax - Anderlecht ook gewoon druk bezocht, Ook tegen Spartak Moskou. Bij Twente - Kazan, Twente - Zenit, Twente - Villareal zat het ook gewoon vol hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Muto het volgende:
PSV - Manchester was ook uitverkocht geweest. En Ajax - Trabzonspor was ook helemaal niet drukbezocht geweest.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met hun erbij ook een D ploeg.
Real is A
Spurs is B
Schalke is C
Nederland - Turkije, November 2010. Ik weet het nog goed. Dat was echt erg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:09 schreef Hierro het volgende:
Volgens mij zijn er meer Turkse supporters dan psv supporters
?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland - Turkije, November 2010. Ik weet het nog goed. Dat was echt erg.
Toen was verhouding Turkse en Nederlandse supporters ook 50-50quote:
Als NL aan de bal was, dan was de ArenA een bijennestquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen was verhouding Turkse en Nederlandse supporters ook 50-50
Ach ja, liever 100 turken dan 20 Nederland supporters...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen was verhouding Turkse en Nederlandse supporters ook 50-50
Beter turken dan Marokkanen , want dat tuig gaat gerust op het veld rennen als het ze uitkomtquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als NL aan de bal was, dan was de ArenA een bijennest
Nederlandse supporters zijn soms wel leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ach ja, liever 100 turken dan 20 Nederland supporters...
PSVers doen voetbal kijken ook thuis...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:16 schreef Muto het volgende:
Zittend bekijken hoe jouw ploeg een penalty gaat nemen.
ZITTEN DOE JE THUIS.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Maakte me alleen wat zorgen over Psv. Gewoon 4 clubs door in Europa nu?
Ajaxquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Valencia of Stoke Cityquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Friesz het volgende:
Wie wordt de volgende tegenstander voor PSV?
Valencia.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Friesz het volgende:
Wie wordt de volgende tegenstander voor PSV?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stel me altijd voor hoe 't zou zijn als het echte leven ook zo was. Per ongeluk tegen iemand oplopen in de supermarkt, je stoten aan een paaltje, een stevige windvlaag die wat bladeren tegen je aan woeit. Dan brullend ten aarde storten, stiekem om je heen kijken, afwisselend naar je been en je gezicht grijpen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef The_Avatar het volgende:
Ze moesten zich schamen als ze zich zelf terug zagen. (overdreven vallen)
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik stel me altijd voor hoe 't zou zijn als het echte leven ook zo was. Per ongeluk tegen iemand oplopen in de supermarkt, je stoten aan een paaltje, een stevige windvlaag die wat bladeren tegen je aan woeit. Dan brullend ten aarde storten, stiekem om je heen kijken, afwisselend naar je been en je gezicht grijpen.
[..]
Ik stel me altijd voor hoe 't zou zijn als het echte leven ook zo was. Per ongeluk tegen iemand oplopen in de supermarkt, je stoten aan een paaltje, een stevige windvlaag die wat bladeren tegen je aan woeit. Dan brullend ten aarde storten, stiekem om je heen kijken, afwisselend naar je been en je gezicht grijpen.
Buiten kom ik niet maar me aanstellen en overdreven opstellen doe ik al op het internet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
Blijft een geweldige 4-4-2 spits. Jammer voor hem dat de top in Nederland dat niet speelt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef mrstylo het volgende:
Je ziet wel dat Labyad altijd met een idee speelt, terwijl Lens altijd zo maar gaat.
Overhyped. Snap dat danquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Kom op Strootman, wat is er aan de hand met je.
Ja behalve dat dan, voorheen speelde hij toch niet zo belabberd.quote:
Ik vind hem wel iets voor een Heerenveen/Vitesse.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft een geweldige 4-4-2 spits. Jammer voor hem dat de top in Nederland dat niet speelt.
Nogmaals. Dit is zijn werkelijke niveau.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja behalve dat dan, voorheen speelde hij toch niet zo belabberd.
en toch nog steeds beter dan ajaxquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een hopeloos team heeft psv toch ook,ondanks al die investeringen
Niemand in de top 6 is beter dan elkaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Elusive het volgende:
[..]
en toch nog steeds beter dan ajaxwat doet het zeer heh ? anders kijk je toch gewoon niet
Ambtenaren staan nu eenmaal niet bekent om het harde werken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een hopeloos team heeft psv toch ook,ondanks al die investeringen
Twente - Schalkequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef TheFastOne het volgende:
Wat zijn de mogelijke tegenstanders van de Nederlandse clubs?
alle clubs in de EL behalve Ajax en Portoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef TheFastOne het volgende:
Wat zijn de mogelijke tegenstanders van de Nederlandse clubs?
Jij bent duidelijk niet op de hoogte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:31 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
alle clubs in de EL behalve Ajax en Porto
en Ajax?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
T
[..]
Twente - Schalke
PSV - Valencia
AZ - PAOK/Udinese.
Jawelquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte.
Dan heeft hij toch heel wat wedstrijden boven zijn niveau gespeeld. Knap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals. Dit is zijn werkelijke niveau.
Waar heb ik het hier over Ajax?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Elusive het volgende:
[..]
en toch nog steeds beter dan ajaxwat doet het zeer heh ? anders kijk je toch gewoon niet
geeft niet joh, ik snap ook wel dat je jaloers bent op het machtige PSVquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar heb ik het hier over Ajax?
Kan je toch van het gemeentegeld kopen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef Elusive het volgende:
[..]
geeft niet joh, pm me je adres en dan koop ik een PSV vaantje voor je
Moeten we eerst loting voor volgend jaar afwachten.quote:
Lekker geloofwaardigquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moeten we eerst loting voor volgend jaar afwachten.
leuk he? bevolkingsgroepen met de islam als geloofquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef mrstylo het volgende:
Turken gaan RELLEN!!
Flashback van Gaylastary supporters
Waar naar tu?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardigmaar we zullen zien. Ik ben iig weg.
Ook voor mij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef Elusive het volgende:
[..]
geeft niet joh, ik snap ook wel dat je jaloers bent op het machtige PSV
pm me je adres en dan koop ik een PSV vaantje voor je
Turken en Islam in 1 zin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
leuk he? bevolkingsgroepen met de islam als geloof
Keeper?quote:
zag hij je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef aight1 het volgende:
ik zag manolev nog bij de kartbaan dinsdag, cool he.
Hezemans?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef aight1 het volgende:
Heel PSV was daar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef aight1 het volgende:
De eerste kans van de Turken hield hij anders wel mooi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keeper?
Ik zie eerder een mislukte aanvaller die vaak bij de doel staat.
ja duhquote:
siquote:
echt? ik was 's avonds, mano was met zn chick en een vriend. zat in de heat na mijquote:
Tsja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Mooie aanval! Wel niveautje Spakenburg hoor, die Turken.
Ik zag een keer foto van PSV bij de kart op twitter van Sinou.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
echt? ik was 's avonds, mano was met zn chick en een vriend. zat in de heat na mij
Ik zag dat mano, richting t einde van zn race, als snelste tijd iets van 42,4 hadquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb je rondetijden?
Ben stiekem wel benieuwd wat die jongens kwa tijd doen. [ afbeelding ]
Je hebt 0-10 verkeerd geschreven. Maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
dit wordt een opwarming voor de 10-0 van komend weekend
Daar doe je ado mee tekortquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
Die Turken hebben een verdediging van het niveau Den Haag
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Deze was ik dus ook al aan 't zoeken, bedankt.
Je vergeet de dubbele punt.quote:
Dan hoop ik maar voor 'm dat ie geen overstap naar het circuit overweegt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zag dat mano, richting t einde van zn race, als snelste tijd iets van 42,4 had
Bedoel je Wilders Nederlanders of gewoon normaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Type-R het volgende:
zouden dat Nederlanders zijn in dat uitvak?
whehequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar voor 'm dat ie geen overstap naar het circuit overweegt.
Psv speelt thuis gekkiequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je hebt 0-10 verkeerd geschreven. Maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens een foutje.
QFTquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Traditionele tegendoelpunt. Netjes weer.
truequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Scheidsrechter had voordeel moeten geven...
Waarom troll je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Rutten breng nu eens Ritz, Depay of een ander..
Op z'n minst die 2 jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef 3M1N3M het volgende:
jeugd en psvquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Nou doe je het weerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Psv speelt thuis gekkieje zie het al, iedereen maakt wel eens foutjes
Hé, daar hebben we er één.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Stoer hoor. Straks weer rennen in je eigen stad
Feijenoorders ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lekker krachten sparen voor zondag. Daar kopen de supporters tenslotte kaartjes voor.
nee hoor. Dan hebben ze weer toegang met hun seizoenskaartquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lekker krachten sparen voor zondag. Daar kopen de supporters tenslotte kaartjes voor.
Misschien tikken ze de 25.000 dan wel aan.quote:
Ben benieuwd of het in De Kuip wel vol zou zetten. Jammer dat ze nooit Europees voetbal spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien tikken ze de 25.000 dan wel aan.
Oh kut, Spanjaarden zijn niet zo van het meereizen.
Tegen Twente was het anders uitverkocht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het in De Kuip wel vol zou zetten. Jammer dat ze nooit Europees voetbal spelen.
Kun je nagaan hoe slecht Inter was toen ze in eigen stadion verloren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat deze club 3e werd in zijn CL Poule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |