Ah, dit is weer een van de twee keer per jaar dat je gaat.quote:
3de zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, dit is weer een van de twee keer per jaar dat je gaat.
Trabzonspor zet ook slechte resultaten tegen laag geklasseerde ploegen in de competitie neer de afgelopen maand. Dus het is eerder een slechte vorm dan een offday.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb een scc wie wil me aanraken?
Maar ik kijk vnv lekker bij vrienden thuis of in de kroeg. Hopelijk spelen die Turken net zo bagger als vorige week, ben bang dat ze 'n collectieve off-day hadden en toch sterker zijn dan we allemaal denken.
We zullen zien.
Oké, mooi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trabzonspor zet ook slechte resultaten tegen laag geklasseerde ploegen in de competitie neer de afgelopen maand. Dus het is eerder een slechte vorm dan een offday.
Boeit dat wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom open je al dit soort topics al een week (of langer) van tevoren?
Heb je afgelopen zondag gekeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat PSV een totale offday heeft
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je afgelopen zondag gekeken?Die hebben we al gehad..
Mag toch hopen dat het dalijk beter gaatquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef TLC het volgende:
Ik weet dat het zondag ook niet je van het was, misschien zijn ze nog niet wakker.
Gelukkig maan hierdoor is Ajax om 21:05quote:
Dat zeg ik toch nergens. Uiteraard wens ik ook jou veel succes. Enkel mensen die tijdens het kijken een wedstrijd lang in het Livetopic rondhangen neem ik iets minder serieus (Zereneus aldus Derksen)quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die vanaf de bank kijken krijgen geen succesje gewenst?
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 15:32:36als mijn bronnen gelijk hebben zit #willems dus op de bank en #lens ook. reageer retweet
Pieters wordt dus direct al gebracht. Dan hoop ik voor PSV dat dit beter dan bij Boilesen wordt gedaan. Anders houd je wel heel weinig backs over tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 15:32:36als mijn bronnen gelijk hebben zit #willems dus op de bank en #lens ook. reageer retweet
Lijkt me dat Bouma speeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters wordt dus direct al gebracht. Dan hoop ik voor PSV dat dit beter dan bij Boilesen wordt gedaan. Anders houd je wel heel weinig backs over tegen Feyenoord.
Ruttentwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 23-02-2012 om 16:59:58opstelling van #PSV is uiteraard dan Isaksson; Manolev, Derijck, Marcelo, Bouma; Wijnaldum, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Mertens reageer retweet
Straks weer 15.000 man, waarvan 10.000 Turken. Net zoals tegen die Polen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Die Turken in de stadAllemaal even ontspannen en normaal doen, jongens.
Grote kans van ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks weer 15.000 man, waarvan 10.000 Turken. Net zoals tegen die Polen?
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 18:06:33#Rutten heeft nog een surprise in huis: #Derijck bank, #Bouma centrum en dus #Willems gewoon back reageer retweet
Does... not... compute...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Die Turken in de stadAllemaal even ontspannen en normaal doen, jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Muto het volgende:
Zondag 5.000 Feijenoorders in dat stadion
1800 toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Muto het volgende:
Zondag 5.000 Feijenoorders in dat stadion
Stoke heeft vandaag maar 4 wissels meegenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vervolgen ze hun campagne tegen Stoke City of Valencia
Lijkt me een tikkeltje ongeloofwaardig hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Speelt daar een een of andere amateur club ofzo, zelfs bij de IJssermeervogels is het drukker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |