Ah, dit is weer een van de twee keer per jaar dat je gaat.quote:
3de zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, dit is weer een van de twee keer per jaar dat je gaat.
Trabzonspor zet ook slechte resultaten tegen laag geklasseerde ploegen in de competitie neer de afgelopen maand. Dus het is eerder een slechte vorm dan een offday.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb een scc wie wil me aanraken?
Maar ik kijk vnv lekker bij vrienden thuis of in de kroeg. Hopelijk spelen die Turken net zo bagger als vorige week, ben bang dat ze 'n collectieve off-day hadden en toch sterker zijn dan we allemaal denken.
We zullen zien.
Oké, mooi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trabzonspor zet ook slechte resultaten tegen laag geklasseerde ploegen in de competitie neer de afgelopen maand. Dus het is eerder een slechte vorm dan een offday.
Boeit dat wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom open je al dit soort topics al een week (of langer) van tevoren?
Heb je afgelopen zondag gekeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat PSV een totale offday heeft
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je afgelopen zondag gekeken?Die hebben we al gehad..
Mag toch hopen dat het dalijk beter gaatquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef TLC het volgende:
Ik weet dat het zondag ook niet je van het was, misschien zijn ze nog niet wakker.
Gelukkig maan hierdoor is Ajax om 21:05quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |