Geeft toch niks mag best!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Loqi het volgende:
Sorry, ik ben wel mooi het topic aan het vergallen![]()
Terug naar de schimmelnagels
Waarom? Lieve schattig beestjes!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Kips UI wel best vind, want ik ben als de dood voor vogels
Teringkip, ik schrok me echt de pleuris, kutwievquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarom? Lieve schattig beestjes!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(<----- zie je het kuikentje, da's ook een vogel, EINZZZ!111!!!!)
THEY ALL FLOOT DOWN THERE!!!!!! hehehehehehhehehehehequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
IT vond ik alleen eng toen hij in die put zat, met dat bootjeEn op de kamer van dat jongetje
you're welcomequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Teringkip, ik schrok me echt de pleuris, kutwiev
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarom? Lieve schattig beestjes!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(<----- zie je het kuikentje, da's ook een vogel, EINZZZ!111!!!!)
Want a balloon, Georgie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
THEY ALL FLOOT DOWN THERE!!!!!! hehehehehehhehehehehe
Het plaatje moest nog even laden, nog ergerquote:
joh, dat hoort bij je opvoedingquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef Loqi het volgende:
Jullie zijn liev![]()
ik heb It nog noot gezien
bwehehehehehe!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het plaatje moest nog even laden, nog erger
Ja, dat vind ik ook hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, dat hoort bij je opvoeding
Zelfs ik heb m gezienquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, dat hoort bij je opvoeding
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga naar huis fietsen. Tot straks!
weltrustenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn lamme poten maar es naar boven hijsen
Tot morgen schattekens
weltrustenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn lamme poten maar es naar boven hijsen
Tot morgen schattekens
Whuttes, heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Schlafen sie gut!
Ik zit trouwens terug te lezen van gisteravond, jullie zijn echt cute ook af en toe
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kip is klein ende rond met blonde fijne krullies en pretoogjes
Ik moest daar zo om lachen toen ik het lasquote:
Ohhquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Ik moest daar zo om lachen toen ik het las
(met pretoogjes ja)
hoezo ook?quote:
Ja so spricht man immer Deutsch ja!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een lelijk woord, Schlafen. In mijn hoofd kan ik het ook alleen maar keihard horen, SCHLAFEN!!
Reclame op TLC met dikke kindertjesquote:
Rammstein-stylequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een lelijk woord, Schlafen. In mijn hoofd kan ik het ook alleen maar keihard horen, SCHLAFEN!!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Loqi![]()
ik ga ook slapen mopjensI haz a tired..
Tukse!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Loqi![]()
ik ga ook slapen mopjensI haz a tired..
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja so spricht man immer Deutsch ja!!!!
Whut swap je dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Swap geregeld met een nail tech in usa, CHEAP POLISHES EINZ
Oe showeren ik ga ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga SCHLAFEN!!! ohnee.. SCHEISSEN!! ohnee.. SHOWEREN!!!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind het ook zo mooi in hotelkamers soms, staat er in het Engels iets van "please leave your towels at the bla bla bla, thank you", in het Frans "Cher client, vous s'il vous plaît vos serviettes dans le dépôt Bladiebla. Merci" en in het Duits: "Handdoeken niet in de Bladiebla deponeren is VERBOTEN!!! "
Bwehehehee
(met dank aan google translate overigens....)
zie edit voor een nog beter google translate verhaalquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja dat viel mij laatst ook op. In het Engels en Frans is het altijd zo lief. In het Nederlands staat er vaak ook niet toegestaan of verboden
I saw itquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie edit voor een nog beter google translate verhaal
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie edit voor een nog beter google translate verhaal
welke film?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I saw it
(Ik moet altijd aan de film denken)
Ja maar ik bedoel wat voor wil jijquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ze heeft een lijst gestuurd, ze wil nieuwe lakjes meer
lame ass film is dat zegquote:
Oh ik pleur nu een wishlist in elkaar en zij kijkt wat ze kan halonquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wat voor wil jij
Viez! En overigens de enige horrorfilms diequote:
Kan ze ook MAC en Stila halen voor mij?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik pleur nu een wishlist in elkaar en zij kijkt wat ze kan halon
Binnenkort vet veel downloaden hier hoop ik, hoop dat ze eindelijk eens dat glasvezel aanleggen, draadje steekt al tijden hier uit vlakbij de gevel.... Moet nog 15 cm verder gelegd worden en aangesloten wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Viez! En overigens de enige horrorfilms diekijkt en i love horrorrrr and thriller. Dus heb die wel bijna allemaal gezien
Doe eens zelf swappen danquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan ze ook MAC en Stila halen voor mij?
Ik ben nu al verliefd op mijn Convertible Color ding van Stila die ik vandaag binnen kreeg en wil er meeeeeer![]()
![]()
![]()
![]()
Sow das kleautequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Binnenkort vet veel downloaden hier hoop ik, hoop dat ze eindelijk eens dat glasvezel aanleggen, draadje steekt al tijden hier uit vlakbij de gevel.... Moet nog 15 cm verder gelegd worden en aangesloten worden![]()
![]()
![]()
So close..... but also soooooo far![]()
![]()
Wat moet ik swappen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe eens zelf swappen dan
Was het maar kleaute, dan was het nog watquote:
Goh wat jammer nou.... de kaneel bus is precies net leegquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zin in de cinnamon challengedoen jullie mee spees en kip?
HAHAHA DAT GEEFT NIKS WANT DICO HEEFT EN WE DOEN HET OP DE MEET.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goh wat jammer nou.... de kaneel bus is precies net leeg
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HAHAHA DAT GEEFT NIKS WANT DICO HEEFT EN WE DOEN HET OP DE MEET.
Was ik ook wel benieuwd naar ja...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Met een theelepel kaneel, wat moet je dan daarna doen? Filmpje van Jenna heb ik nog niet gekeken.
Zijn dat van die eeuwige handkartrekkers die bij mama wonen op hun 45e?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
die mannen in dat hakkentopic zijn echt naar
Oh daar was ik nog nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat dus om die nober. Die is het ergst
Proberen als eerst weg te krijgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Met een theelepel kaneel, wat moet je dan daarna doen? Filmpje van Jenna heb ik nog niet gekeken.
Wil je niet wetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nu een stuk pandan spekkoek te eten, hmmm
Maar vanmiddag wel 2 uur gelopen waarvan een half uur achter een man aangerend (part of the job) dus dat heft elkaar wellicht ietsjes op.
(ok niet echt, ik weet stiekem wel hoe vet en calorierijk spekkoek is, maar 't is lekker)
Update.... wat een kutkneus zegquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat doe je wel goed maar ik moet het waarschijnlijk aanzien.
en dan fluiten, zingen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Proberen als eerst weg te krijgen
Ga jij zondigdag houden tijdens de meet? Anders houd ik er beetje rekening mee met hapjens makenquote:
Dat wilde ik ook vragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga jij zondigdag houden tijdens de meet? Anders houd ik er beetje rekening mee met hapjens maken
Gisteren weer eens de tropische supermarkt afgestruind, samen met een collega, was gezellig, maar dan kom ik weer met van aaaaaalles thuisquote:
aha.... maar een theelepeltje dus, niet een eetlepelquote:
best lastig, typen met alleen je linkerhandquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Update.... wat een kutkneus zeg![]()
Dit ook echt:
[..]
Gezonden snackies mogen wel? Doen jullie trouwens samen avondeten of gewoon de hele dag door happies? Op de meet bedoel ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
best lastig, typen met alleen je linkerhand
en ik zondig niet tijdens de miet!
Mjaquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aha.... maar een theelepeltje dus, niet een eetlepel![]()
Dat laatste is echt onmogelijk
Vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gezonden snackies mogen wel? Doen jullie trouwens samen avondeten of gewoon de hele dag door happies?
Ik zat net al het topic door te lezen om te kijken of er al een tijd afgesproken was om daarachter te komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gezonden snackies mogen wel? Doen jullie trouwens samen avondeten of gewoon de hele dag door happies?
Vis genoeg in dat Dolfinariumquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
En moet ook nog even bedenken wat ik ga maken/meenemen.
Flippersushi!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vis genoeg in dat Dolfinarium
Maak jij sushi? Fresh from the tank![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vis genoeg in dat Dolfinarium
Maak jij sushi? Fresh from the tank![]()
omnomnomnom!quote:
Boerencake-mix maken, da's behoorlijk retard-proof toch? En altijd lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]nope... houd er zelf niet zo van
Zat te denken aan brownies en iets gezonds... Maar ja... Ben niet zo heel creatief in de keuken...
Ah nee, voor brownies heb ik een lekker recept uit een Asterix & Obelix kookboek (incl. plaatjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boerencake-mix maken, da's behoorlijk retard-proof toch? En altijd lekker
Gezonde variant is moeilijker
Epi-pen bij de hand houden, opgelost ktxbye slotjequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
Belangrijker vind ik eigenlijk hoe het zit met allergieen...
kewl!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah nee, voor brownies heb ik een lekker recept uit een Asterix & Obelix kookboek (incl. plaatjes)
En avocado en ananas, daar was jij toch ook fan van?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
brintabonbons met kokoscremevulling, kip?
wou je het gaan uitproberen bij haar?quote:
Wat een goed ideeeeeeeeeee!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Zolang er maar niemand aan komt zetten met bleekselderij of dipsaus gemaakt van zure room met soeppoeder uit ene pakje er doorheen geroerd![]()
![]()
* BBQ-kip heeft trauma's van verjaardagen bij pauperfamilieleden
* Unfckingtitled weet wat voor gezonden snack ze gaat makonquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Zolang er maar niemand aan komt zetten met bleekselderij of dipsaus gemaakt van zure room met soeppoeder uit ene pakje er doorheen geroerd![]()
![]()
* BBQ-kip heeft trauma's van verjaardagen bij pauperfamilieleden
Nee, maar vind het wel apart om te horen dat iemand specifiek daarvoor allergisch is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wou je het gaan uitproberen bij haar?
GMTAquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
* Unfckingtitled weet wat voor gezonden snack ze gaat makon
dan moeten jullie allemaal heel lang je plas ophoudenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wou je het gaan uitproberen bij haar?
Oh, dan heb ik dat verkeerd opgeslagenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
avocado en ananas vind ik heerlijk, dat was iemand anders denk ik
bah: kokos, brinta, vet varkensvlees, slakken, schelpdieren wegens allergie, en jell-o (psychisch)
ik mot rijdenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh dus geen Jello shots Skjoe?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
GMTA
Wordt een dubbele dosis speciaal voor Kip dus
Ik maak ook virginsquote:
Dan ga ik gezellig met je mee naar huis, met mijn gezonden snacksquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik ben gelukkig in 10 min weer thuis als ik wil![]()
Nietes! *is aan het teruglezen*quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
dan dump ik je bij mijn burenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan ga ik gezellig met je mee naar huis, met mijn gezonden snacks
Goeden idee, maak jij dat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een keer een virgin pina colada gehad (versch), was me toch lekker
Moet je wel van kokos en ananas houden natuurlijk
Vers ananassap, vers kokosnootsap met kokosroom en andere shizzle erdoorheen, hmmmm
terwijl ik dat normaal echt goor vind, pina colada.
waar blijft mijn mega chocoladebol?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nietes! *is aan het teruglezen*
Sijnn ofzo is nog veel erger.
Oh hai, trouwens.
Heb ik in een cocktailbar gedronken, ik weet daar het recept niet van en da's zeker niet gezondquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goeden idee, maak jij dat?![]()
JOAH! Hartig, alleen geen visquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik in een cocktailbar gedronken, ik weet daar het recept niet van en da's zeker niet gezond
En ik en zoberzo slecht in cocktails (ik lees trouwens steeds automagisch piemelstaarten als ik cocktails schrijf......)
Ik maak wel iets anders, ben nog even aan het denken.
Iets hartigs in ieder geval, denk dat de jonkies meer zoetige happen maken (6 mensen die oreo-bonbons maken ofzo whehehehehehe)
Dat zijn dan een boel oreobonbonsquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik in een cocktailbar gedronken, ik weet daar het recept niet van en da's zeker niet gezond
En ik en zoberzo slecht in cocktails (ik lees trouwens steeds automagisch piemelstaarten als ik cocktails schrijf......)
Ik maak wel iets anders, ben nog even aan het denken.
Iets hartigs in ieder geval, denk dat de jonkies meer zoetige happen maken (6 mensen die oreo-bonbons maken ofzo whehehehehehe)
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waar blijft mijn mega chocoladebol?
Dan laat ik mijn tetters zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan ik lekker naar je gluren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BBQ-kip op 16-02-2012 23:44:24 (gefixt :P) ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn tetters zienImageshack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou ook niet van vis, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JOAH! Hartig, alleen geen vis![]()
Heb wel hoge verwachtingen van jou, dat begrijp je wel he
HOERENDING!!!!quote:
Gefixt, hopelijk voor UNF kliktquote:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck you!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gefixt, hopelijk voor UNF klikt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck you!
Net voordat ik ga slapen ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kende je The Dark Crystal niet?![]()
THE ESSENCCCCCCCCEEEEEEEE
Uit-elkaar-trek-brood ??quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit te denken aan broodhapjes (als in uit-elkaar-trek-brood of salade)
Breekbroodquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit te denken aan broodhapjes (als in uit-elkaar-trek-brood of salade)
Phihihihi, sorry, kon het niet latenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net voordat ik ga slapen ookdamn you!
D'aaaaw. Kusje!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net voordat ik ga slapen ookdamn you!
een soort van dit-achtig-ietsquote:
Spuit elf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een soort van dit-achtig-iets
[ afbeelding ]
soort breekbrood, maar dan gevuld ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een soort van dit-achtig-iets
[ afbeelding ]
Yep, of als een slang opgerold i.p.v. allemaal losse stukjes. Maar dit ziet er wat gezelliger uit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
soort breekbrood, maar dan gevuld ofzo?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, lekker naar bed. Morgen lekker spelen met nieuwe make-upjes
He gets.. Hopen dat het morgen over isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef Diconnected het volgende:
Zo en anders lig je al sinda 3u vanmiddag met koppijn in bed of op de bankheb echt het idee alsof m'n kop uit elkaar barst
dus ik ga maar weer verder slapen, moest even medicijnen innemen en spuiten dus ik had een wekker gezet
![]()
Trusten
Nou, dan kom ik wel niet hospiteren.quote:Beste kandidaat,
Het spijt ons om jou hierbij te berichten dat de kamer is vergeven. Uit de lijst bleek dat er een bekende van ons bij zat, die we er heel graag bij willen hebben!
We wensen je nog heel veel succes met het zoeken van een andere kamer!
Groetjes,
Bladiebla
Hoe lang ben je nu al niet bezig?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, kreeg vandaag dit mailtje:
[..]
Nou, dan kom ik wel niet hospiteren.
Pffff flauw weer....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, kreeg vandaag dit mailtje:
[..]
Nou, dan kom ik wel niet hospiteren.
Ben in december echt actief begonnen, heb nu zo'n 15 hospiteeravonden gehad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al niet bezig?
Nouja, liever zo dan dat je voor niks moet komen terwijl ze het eigenlijk al weten. Scheelt me weer een hospiteeravond.quote:
Ben ik blij dat ik lekker in Tilburg zit waar je zo een kamer hebt als je wilquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben in december echt actief begonnen, heb nu zo'n 15 hospiteeravonden gehad.
Dat is ook wel weer zo ja..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, liever zo dan dat je voor niks moet komen terwijl ze het eigenlijk al weten. Scheelt me weer een hospiteeravond.
Dat is idd een voordeel. Hier is het erg lastig, vooral als je het betaalbaar wil houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik lekker in Tilburg zit waar je zo een kamer hebt als je wil
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en lakjes voor zus zijn compleet! Waarschijnlijk niet op tij voor d'r verjaardag, maar wel compleet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Vandaag een heus jurkje aanben benieuwd of ik spijt krijg
Leuk! Qua weer enzo kan het best en volgens mij kan dat op jouw werk ook prima dus geen reden om geen jurkje aan te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Vandaag een heus jurkje aanben benieuwd of ik spijt krijg
Klinkt leuk op die opvangquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:08 schreef Incantrix het volgende:
Mornings! Het kindertje heeft carnaval op de opvang.. Waarom hebben we dat op mijn werk nooit?lijkt me te gek, allemaal verplicht verkleed komen
Ik dacht misschien een maillot of leggingquote:
Wij vieren het de eerste dag van de voorjaarsvakantie, volgende week. En ik heb wat moeilijk moeten doen, maar heb het voor elkaar gekregen dat het op maandag wordt gedaan, als ik er niet benquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:08 schreef Incantrix het volgende:
Mornings! Het kindertje heeft carnaval op de opvang.. Waarom hebben we dat op mijn werk nooit?lijkt me te gek, allemaal verplicht verkleed komen
Je moet er zo een hebben die tot precies onder je tetten komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:35 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg er altijd een ribbel halverwege mijn buik vanof heb ik dan de verkeerde gepast?
Wat bij mij goed werkt tegen buik: een rijgcorsetook meteen geen rugpijn meer want je rug wordt ook gesteund.. Alleen wat too much voor dagelijks gebruik (en met fysieke inspanning, zoals naar je werk fietsen, ook de hel op aarde want ademruimte beperkt
)..
Ah so!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een maillot of legging
+1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
hier een Brabo die niet van carnaval houd, maar wel olifantenpoten heeft
En waarom zit je op je werk????quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn pak ligt klaar thuis maar.... ik denk niet dat ik carnaval ga vieren
Beterschap! Maar kun je niet beter alsnog naar huis gaan dan? Als je je zo ellendig voelt op je werk heb je er ook niks aan om daar te blijven zitten tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn pak ligt klaar thuis maar.... ik denk niet dat ik carnaval ga vieren
Misschien dat ik ook eens zo'n onderbroek moet halen... Als ik een panty of maillot draag wordt mijn buik altijd in tweeën gesplitst lijkt het, ziet er dan vervolgens niet uit...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet er zo een hebben die tot precies onder je tetten komt
[..]
Ah so!
Nee geen legging, c'est ne pas porum met mijn korte pootjes, die draag ik alleen met hogere laarzen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En waarom zit je op je werk????
Potdikkie!Je moet verder uitzieken en dan zondag gaan carnavallen!
Auwww dat is vervelendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteren mijn duim geraspt met zo'n eeltrasp. Precies op zo'n knokkel van mn duim, dat is fucked
En thuiswerken? Of lukt dat niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]3 dagen thuis zitten was lang zat..
Ik was het nogal beu en werk stapelt zich ook op
Maar als het echt niet meer gaat; ga ik ook naar huis.... denk ik
Of ze dat ook echt doen dan is een tweedequote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:44 schreef BGTes het volgende:
Dat MijnPakket lijkt tot nu toe best handig. Ik kan nu dus ook bepalen dat ik het pakket bij het Postkantoor wil laten afleveren. Best chill als ik de hele dag weg ben
Ja, ik vertrouw ze na gisteren echt niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of ze dat ook echt doen dan is een tweede
Ik heb 1x zo'n briefje gehad van 'niet thuis kies zelf op internet welke dag we terugkomen'. Dus ik dinsdag genomen want maandag niemand thuis (was op zaterdag). Komen ze alsnog op maandagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw ze na gisteren echt niet meerMaar als het zou werken zou dat fijn zijn
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 1x zo'n briefje gehad van 'niet thuis kies zelf op internet welke dag we terugkomen'. Dus ik dinsdag genomen want maandag niemand thuis (was op zaterdag). Komen ze alsnog op maandag
Lekker handig ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 1x zo'n briefje gehad van 'niet thuis kies zelf op internet welke dag we terugkomen'. Dus ik dinsdag genomen want maandag niemand thuis (was op zaterdag). Komen ze alsnog op maandag
Jah, net als DHLquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DHLquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, net als DHL
Had ik maandag een briefje in de bus. Dan moet je BELLEN, dat lijkt dan wel betrouwbaar. Met die dame afgesproken dat ze vrijdag opnieuw zouden komen, want dan is bb thuis.
Enfin, ik kom dinsdag thuis... briefje in de bus, met in koeienletters erbij geschreven:
NIET THUIS OP AFGESPROKEN MOMENT!!!
Had die muts tòch gewoon dinsdag in het systeem gezet
DHL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spieren zijn zwaarder toch? Mijn kuiten voelen echt strak en spierpijn en ik heb geen zooi meer gegeten maar ben wel aangekomen
over hoeveel dagen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spieren zijn zwaarder toch? Mijn kuiten voelen echt strak en spierpijn en ik heb geen zooi meer gegeten maar ben wel aangekomen
dan doe je het nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:55 schreef BGTes het volgende:
Ik heb echt geen zin om mijn benen te gaan scheren zo
Thuis alleen maar een netbookje.. Valt niet op te werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En thuiswerken? Of lukt dat niet?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook heel vaak een pizzabanner. Fakking enablersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whuuut !!!!
Restecp !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh ja echt 4 dagen ofzo, ik weeg me ook obsessief elke dagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over hoeveel dagen?
En in het begin gaat je lichaam vocht stacken
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja echt 4 dagen ofzo, ik weeg me ook obsessief elke dag
ik kon zes weken geleden ook nog geen 12 km lopen, dat moet je opbouwenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja echt 4 dagen ofzo, ik weeg me ook obsessief elke dag
Maar mijn kuiten voelen echt hard aan na woensdag lopen en gisteren door tilburg gehobbelt dus![]()
Vanavond maybe maar weer eens lopen hier![]()
Het is geen 10 km, maar beter dan niks
Maar 12 km lopen is hier zo MWEH, dan loop je doelloos door stomme wijken heenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kon zes weken geleden ook nog geen 12 km lopen, dat moet je opbouwen
ik vind het wel leuk om een beetje door wijkjes heen te banjerenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar 12 km lopen is hier zo MWEH, dan loop je doelloos door stomme wijken heen.
In de zomer denk ik dat dat ook wel leuker is want licht 's avonds.![]()
En ik 'moet' meeslepen want Nick die gaat toch niet lopenIn je eentje is helemaal mweh
Eindhoven lijkt mij ook want interessanter dan waar ik woonquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om een beetje door wijkjes heen te banjerenIk gluur ook graag bij mensen binnen
Maar wij doen het ook samen, dan klets je veel, dat scheelt wel.
ja, da's waar, en je hebt wat meer opties qua routequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eindhoven lijkt mij ook want interessanter dan waar ik woon
omnomnomnomquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
en voor spees:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Gewichts-austistquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar
Obsessies
https://docs.google.com/s(...)VmdpUU5kdmxfc3JYQ2c#
nou, ben ik niet helemaal met je eens. Zoals je ziet gaat het elke week omlaag. Van dag tot dag schommelt het wel, maar daarom documenteer ik ook alleen de vrijdagenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewicht is zo'n slecht punt om autistisch in te zijn.
Er zit geen logica in, het is compleet onvoorspelbaar en zelden wat je verwacht.
Van wat ik heb bijgehouden is er weinig peil op te trekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ben ik niet helemaal met je eens. Zoals je ziet gaat het elke week omlaag. Van dag tot dag schommelt het wel, maar daarom documenteer ik ook alleen de vrijdagen
True, ik kan het beter handelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van wat ik heb bijgehouden is er weinig peil op te trekken. Vreet je je een week rond, val je af. Doe je rustig aan, kom je weer aan
.
Zal ermee te maken hebben dat het wat vertraagd gaat.
Over het algemeen is het wel logisch, maar schommelingen endezo, weinig van te begrijpen.
(jij hebt ook een lage autistenscore he, jij kan dat wel aan)
Okee, mijn volgende pousse wordt een wittenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
( http://loodieloodieloodie(...)swatch-lipstick.html )
Niet leuk?quote:
Oeh, mooi!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, mijn volgende pousse wordt een witten
zoeen:
[ afbeelding ]
Cola = goede oppepper dus wie weetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoouuuuuuohouuuououuoouu van carnaval![]()
Misschien als ik vanavond cola drink; dat ik het toch een paar uurtjes kan meemaken
Ik wil mijn toreador pak aan nonde !!!![]()
Ja da's het nadeel van witte poussen, die hebben veel erfelijke defecten over het algemeenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, mooi!
Ik heb twee witten poussen gehad.Kwart en een achtste pers (vader&zoon). Prachtige beesten! Die vader had nog wel het formaat en de luiheid van een pers en een prachtige dikke staart, de zoon had eigenlijk alleen de kleur wit nog en die mooie staart
![]()
Alleen allebei ook een erfelijke nierziekte dus ze zijn niet heel oud geworden
Eny blonderenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's het nadeel van witte poussen, die hebben veel erfelijke defecten over het algemeen
Misschien dat ik gewoon mijn blauwe brit wit ga verven![]()
![]()
ja, alleen lijkt het me wel lastig om 'm echt wit te krijgen.quote:
Witte britquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's het nadeel van witte poussen, die hebben veel erfelijke defecten over het algemeen
Misschien dat ik gewoon mijn blauwe brit wit ga verven![]()
![]()
Douanekosten; here we comequote:
Alle witte katten zijn gelig als je ze in de sneeuw ziet baggerenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, alleen lijkt het me wel lastig om 'm echt wit te krijgen.
Met glorix of waterstofperoxide wordt ie waarschijnlijk toch wat gelig
insmeren met factor 50quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
het is misschien beter om z'n pigmentgen operatief te laten verwijderen, maar dan kan ie niet meer tegen zonlicht... Dillema's...
Spoeling eroverquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, alleen lijkt het me wel lastig om 'm echt wit te krijgen.
Met glorix of waterstofperoxide wordt ie waarschijnlijk toch wat gelig
net als ijsberenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alle witte katten zijn gelig als je ze in de sneeuw ziet baggeren
ik weet niet, deze kijkt alsof ie je in je slaap gaat doodbijtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, mijn volgende pousse wordt een witten
zoeen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |