Hij wordt gesponsord door 3M schuurpapierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is die verschrikkelijke stem van de zanger die me nog nooit heeft kunnen bekoren, al vanaf dag 1 niet.
Haha dat dus, met zn Dinand stem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ''geef me maar een touw'' nummer, beter stond die helemaal niet in de lijst.
Mja, ik momenteel ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij wordt gesponsord door 3M schuurpapier
Tipje: ik heb laatst dat spul van Garnier gehaald, met cacaoboter. Zijdezacht velletjequote:
Ik mag vanmiddag werken, een en al gesprekken zonder radio in de buurtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Nog zo'n baggeplaat
Hoe hoger we komen in de top 100, hoe meer bagger er voorbij komt zag ik al
M'n stem bedoelde ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Tipje: ik heb laatst dat spul van Garnier gehaald, met cacaoboter. Zijdezacht velletje
Oh, ik zou het niet opdrinken neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n stem bedoelde ikEn voor mij nooit Garnier weer, ik had ooit een nachtcrème daarvan. Dat heeft m'n huid geweten
![]()
Voor m'n gezicht heb ik nu ook beter spul, jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik zou het niet opdrinken nee![]()
Voor m'n gezicht heb ik betere prut, nergens last van. De rest doet het gelukkig prima met Garnier![]()
Shampoo en andere haarprut gebruik ik er niet meer van, vond ik bagger
Herstartende telefoon midden in m'n berichtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:46 schreef CindieY het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat nóg een nummer van mij de top 100 heeft gehaald.
[..]
Voor m'n gezicht heb ik nu ook beter spul, jaEcht, wat een ramp was dat, ik ben best 'ijdel' als het op m'n gezicht aankomt
![]()
Moby
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker om zacht te zijn![]()
![]()
Heel dit album was best wel minder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
MUSE
Wel een mindere plaat overigens...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof dat al je persoonlijkheden mee kwijlen
Vrijdag is hij er sowieso nooit, was hij de rest van de week er ook niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoe lang heeft Gerard Ekdom nou vakantie?
Woensdag had ie een snipperdag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vrijdag is hij er sowieso nooit, was hij de rest van de week er ook niet?
Gisteren en eergisteren niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vrijdag is hij er sowieso nooit, was hij de rest van de week er ook niet?
Gisteren was ie er gewoonquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren niet.
quote:@benjiderooij En dan ook nog Claudia de Breij op #3fm. Moet dat nou? De dag was al #kut genoeg! 12:01
Droogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Where is the lof?
Gewoon, tussen de andere groenten!
Verbazingwekkend hoe wij op een lijn liggen qua muziekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
En dan te bedenken dat bon jovi hiervoor best wel goede nummers heeft gemaakt
Alhoewel dat nieuwe nummer (ondertussen ook al weer een jaar of 5 oud) met Jennifer Nettles best leuk was
Werk zequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
Blof...
Die ga ik verder luisteren in de auto, op weg naar m'n werk!
Fijne middag allemaal en tot Stenders vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |