Jonge check die rotkopquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef spierbal het volgende:
Waar heeft iedereen zo'n haat op deze man.
kijk dat filmpjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef spierbal het volgende:
Waar heeft iedereen zo'n haat op deze man.
Jezus. Ik kan wel een aantal andere dingen bedenken voor ¤1200...quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik dach iets van ¤1200,00 per uur, nog steeds. Maar ik zou het wel vragen als ik mn ma weer spreek.
Gr.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jezus. Ik kan wel een aantal andere dingen bedenken voor ¤1200...
inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jezus. Ik kan wel een aantal andere dingen bedenken voor ¤1200...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker pas geleden weer een homo-erotische droom over hem gehad?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef krokdown het volgende:
[..]
inderdaad.Henk, waarvoor die DM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die er gewoon een heeft, maar dat zegt die niet natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:42 schreef Crimyclown het volgende:
Jordy van Loon, de enigste autist uit Nederland zonder account op FOK!.
Be his Mark Davidquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je hem daar daadwerkelijk afknalt ben je mijn held.
Als het de eerste keer is, nee, maar uitgaande van mijn verwachtingspatroon zou ik het gewoon weer doen, en dan zijn vriendjes en vriendinnetjes....quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar iemand nog wat leuks te melden wat ik kan doen op die dag? Het feest is gewoon in zoeen zaaltje met kankerveel drank, zou ik hem dronken voeren en verkrachten (?)?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als het de eerste keer is, nee, maar uitgaande van mijn verwachtingspatroon zou ik het gewoon weer doen, en dan zijn vriendjes en vriendinnetjes....
Dat zal ze leren tenslotte...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |