Z'n wenkbrauwen moeten nodig geharst.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor de liefhebbers trouwens:
[ afbeelding ]
Wat? Dat is echt ziekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik dach iets van ¤1200,00 per uur, nog steeds. Maar ik zou het wel vragen als ik mn ma weer spreek.
Gr.
Wow, zaken gaan goed schijnbaar. Kolere.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft anders al wel een dikke harses gekregen.
Dafuq?quote:
Je hebt gelijk, ik had die presentator ook een flinke klap gegevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dafuq?![]()
![]()
Snap sowieso niet dat die pauper bn'ers zich verlagen tot een kind. En als ik zijn vader was had die een paar klappen op zijn bolle kop gehad.
wat een dikke plofkop heeft ze, zeker teveel gelikquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft anders al wel een dikke harses gekregen.
Kloon van GeenWijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:14 schreef CSSO het volgende:
[..]
nee jij ziet er natuurlijk beter uit.
Watquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had die presentator ook een flinke klap gegeven
Ik ben geen kloon, imbeciel. Vind jou gewoon een vervelend vies wijf zonder bovenlip.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kloon van GeenWijnIn beide accounts ben jij wel een slappe bitch.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:17 schreef spierbal het volgende:
Stilte opeens, opzekers dat iedereen de comeback aan het bekijken is.
vanzelfsprekendquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:17 schreef spierbal het volgende:
Stilte opeens, opzekers dat iedereen de comeback aan het bekijken is.
die is er qua uiterlijk ook niet bepaald op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef Shispeed het volgende:
huur Gewoon Rutger dan in, veel betere kwaliteit en maar 125 eurotjes per uur, geen geld![]()
Keer seks hebben dikkerd, dan ben je niet meer zo gefrustreerd tegen vreemden die je niet eens kent.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:17 schreef CSSO het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, imbeciel. Vind jou gewoon een vervelend vies wijf zonder bovenlip.
lol... smerig stinkwijf. 'vreemden die je niet eens kent' achterlijke belg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Keer seks hebben dikkerd, dan ben je niet meer zo gefrustreerd tegen vreemden die je niet eens kent.
Ik pleeg liever zelfmoord dan hem 125 euro te gevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef Shispeed het volgende:
huur Gewoon Rutger dan in, veel betere kwaliteit en maar 125 eurotjes per uur, geen geld![]()
ook al die pauperscholiertjes erom heen!!quote:
studenten van zijn opleiding denk ik?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ook al die pauperscholiertjes erom heen!!
doe ff normaal in mn topic, dankjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef CSSO het volgende:
[..]
lol... smerig stinkwijf. 'vreemden die je niet eens kent' achterlijke belg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
dikzakquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef Arcadia het volgende:
Ruzie maken op het internet, doe eens lief voor elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |