quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef wonderer het volgende:
Heb je nog spannende eisen voor de onderhandeling? Zijn er dingen waarop het stuk kan lopen, wat jou betreft?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:43 schreef Sokz het volgende:
Iets gemist, waarom weg bij het Chinese bedrijf?
Ze denken dat je gaat onderhandelen met Orange over je eigen contract, vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist hoor, werk er gewoon voor.
Dat had ik inderdaad begrepen, naar aanleiding van de discussie een maand of zo geleden. Ik meen me te herinneren dat static een paar voorwaarden had om daarheen te gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ze denken dat je gaat onderhandelen met Orange over je eigen contract, vermoed ik.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:24 schreef static het volgende:
Het zonnetje schijnt, dus meteen trekken de dames en masse de parapluutjes uit de kast om maar géén kleurtje te krijgen.
Het is soms wat 'moeilijk', maar goed, hoort erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef komrad het volgende:
maar blijft de vraag: ben jij nog blij met de chinezen en vv?
Lijkt op het Sofitel Luxembourg (de nieuwe), en die heeft dan in de douche ook rode en blauwe ledjes...quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:10 schreef static het volgende:
Ik zit weer in die typische kamer.
[ afbeelding ]
Ik 652 uur voor 31 decemberquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef static het volgende:
Fuck, moet nog 8 vakantiedagen die ik over heb van vorig jaar opmaken voor juni.
'Wij' houden van een lekker bruin kleurtje, de meeste Aziaten willen zo blank/wit mogelijk blijven. Er is zelfs creme voor te koop.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zijn Chinezen bang voor een kleurtje dan?
Ingang van het winkelcentrum gezien van mijn hotelkamer:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Waar zit ik naar te kijken?
Trampoline op het dak met 4 klapstoeltjes op de rand?
Is eigenlijk nog een ding van heel lang geleden. Een witte huidskleur duidt op een aristocratische levenswijze, waar een kleurtje duidt op een baan ergens buiten (boer oid). Een witte huid is dus chiquer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zijn Chinezen bang voor een kleurtje dan?
quote:
Klinkt alsof je inderdaad de 'stalking horse' bent. Altijd proberen te vermijden, in mijn werk dan.quote:
Kom, hij heeft FOK! toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:50 schreef Wootism het volgende:
Misschien een rare vraag, maar vereenzaam je niet een beetje af en toe? Je legt contacten, je werkt mensen in, bouwt een soort van 'relatie' op en moet daarna weer meteen vertrekken. Lijkt me soms best lastig.
En Heidi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef computergirl het volgende:
Ik mis alleen de lederhosen en edelweiss :-)
Die staat achter de receptie van het hotel.quote:
Vandaar ook het speciale naamtopic hier.quote:
Het reizen is niet zo erg, maar ik word krankjorem van het in- en uitpakken van koffers.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Cool leven. Ik kan me voorstellen dat al dat reizen na een tijdje gewoon niet leuk meer is, maar het is in elk geval stukken leuker dan een suf kantoorbaantje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |