Als je je tenen ook doet en layert zelfs veertig, lijken wassenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als je layert zelfs 20 trouwens.
Overmorgen van m'n untrieds af en weer falen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je je tenen ook doet en layert zelfs veertig, lijken wassen
Zou wel opruimen, van 60 naar 20.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schimmelskjoequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
eerst wachten tot m'n teenschimmel dood is
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb er echt al 4 volle druppelaars seche restore ingemikt, maar het blijft dikke stroopquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
Ik gebruik ook altijd OPI ridgefiller, hij wordt idd redelijk snel dik, maar hij laat zich prima verdunnen![]()
Ik moet trouwens wel weer nieuwe bestellen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb er echt al 4 volle druppelaars seche restore ingemikt, maar het blijft dikke stroop![]()
En Skjoe, komt door die tomaten!
Oh, dank! Daar vandeweek maar eens naar kijken danquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:01 schreef Loqi het volgende:
[..]ik heb verdunner van de douglas (mavala ofzo?) die werkt wel prima erop
Douglas in Amersfoort heeft dat ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dank! Daar vandeweek maar eens naar kijken danwas alweer vergeten dat de Douglas ook verdunner heeft
Hoewel ik ook gewoon ff kan wachten tot Berlijn en dan een paar potjes P2-ridgefiller in kan slaan, deze is toch niet veel meer waard, ik moet het dopje zelfs dichtschroeven om weer nieuw spul op mijn kwastje te krijgen
Oh haha, dat had ik niet door. OPI ridgefiller of een andere?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
neen komt door 1 keer vergeten mijn slippers aan te doen in de campingdouche 17 jaar terug
ik ben er aan gewend, heb twee keer per jaar zo'n aanval.
Ik heb dus een ridgefiller voor een geinteresseerde, als dat niet duidelijk was
Gebeurt mij best vaak bij de vriend van m'n moeder, die zo'n stomme lamp heeft die op beweging reageert. En die sensor zit net te hoog, dus dan krijg ik het licht ook niet meer aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
en fail, zo lang op de wc zitten wegens je obstipatie dat het licht uit gaat
Ja, de OPI, Trix en Loqi hadden er nood aan volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh haha, dat had ik niet door. OPI ridgefiller of een andere?
Mars, Venus en Neptune indien mogelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix, welke wil je dan? Voor de volgende keermisschien morgen al.
Oh ja, ik niet hoor. Ik doe niet aan ridgefiller. Maar was even nieuwsgierig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, de OPI, Trix en Loqi hadden er nood aan volgens mij
Oh, nee joh, jij bent nu eerst toch? Ik had het ook niet door trouwens, haha! Neem jij 'm maar, ik check die P2 wel ffquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:17 schreef Loqi het volgende:
Als Trix hem niet wil dan wil ik hem graag, maar zij was eerst dus aan haar de keus
nee hoor, valt wel mee, het verstopt gewoon af en toe een beetje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Niet teveel last van je darmen trouwens? Want het klinkt wel vervelend zo.
Lijkt me wel irri ja! Maar fijn dat je iig geen pijn hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, valt wel mee, het verstopt gewoon af en toe een beetje.
Mijn lichaam is nog niet volledig gewend aan deze voedselinname denk ik
Doet ook geen pijn verder, maar je voelt dat het vol zit en je hebt geen aandrang, heel irri
quote:
Ooooh, zo dom vind ik dat. Had ik op mijn werk ook, en dat was in een bejaardentehuis.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
oh en de sensor bij onze kantoortoiletten zit dus in het voorportaal, bij de wastafel!!
Gelukkig kon ik de zaklampfunctie van mijn telefoon nog gebruiken om de pleerol te vinden
Ohh okee, Venus heb ik sowieso al. Mars en neptune stonden er ook wel. Ik WA je als ik er weer sta. Of ik ze dan mee moet nemen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mars, Venus en Neptune indien mogelijk
had ook Mirjam een PM gestuurd, maar die dame moest ze volgens mij eerst bestellen..
Ik ben lui. Jij hebt niet toevallig nog swatches bij de hand?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh okee, Venus heb ik sowieso al. Mars en neptune stonden er ook wel. Ik WA je als ik er weer sta. Of ik ze dan mee moet nemen.
Oh sorry overheen gelezen! Ik zal van de week ook nog even in Almere kijken voor de liefhebber.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:17 schreef Loqi het volgende:
Als Trix hem niet wil dan wil ik hem graag, maar zij was eerst dus aan haar de keus
oh maar dat ging over die OPI ridgefiller van SQquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh sorry overheen gelezen! Ik zal van de week ook nog even in Almere kijken voor de liefhebber.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
First world problems, ik wilde Whimsical over een Models Own lakje layeren. Maar die heb ik al gebruikt
Thnx dearquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh okee, Venus heb ik sowieso al. Mars en neptune stonden er ook wel. Ik WA je als ik er weer sta. Of ik ze dan mee moet nemen.
Klopt! Dus als die er nog isquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx dear
Mss wilde volgens mij ook nog heel graag een Venus
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens naar stage. Daag!
Welke wil je nog? Ik ga namelijk zo naar de AH.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Meh de Muppets popen zijn hier op
Miss Piggy, Fozzie, Animal of de Chef.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Welke wil je nog? Ik ga namelijk zo naar de AH.
Ja, die waren hier ook op. Ik wilde graag Waldorf & Statler, maar ik heb niet genoeg punten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Miss Piggy, Fozzie, Animal of de Chef.
Maar ik geloof dat ze overal op zijn.
Animal ligt hier nog maar ik heb geen punten voor jequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Miss Piggy, Fozzie, Animal of de Chef.
Maar ik geloof dat ze overal op zijn.
Ben niet thuisquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben lui. Jij hebt niet toevallig nog swatches bij de hand?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh maar dat ging over die OPI ridgefiller van SQ
Anne-Marie komt eraanquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan toch niet jonguh.... ik moet zo naar marjolijn!
Van engels is zijquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ken ik die??
Sterkte daar![]()
Zie je over een uurtje!
waarom verdedig je jezelf nou?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik doe normaal ook niet mee... en hier heb je niets anders
ik heb laatst nog een doos vol smurfen weggetieft. Leuk, alle smurfen sparen, en vervolgens doe je er niks meer mee want je hebt er geen zak aanquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dingen sparen is leuk. Wij kopen er niks extras voor dus
Boeiend, k ben een hoarderquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een doos vol smurfen weggetieft. Leuk, alle smurfen sparen, en vervolgens doe je er niks meer mee want je hebt er geen zak aan
De enige spaaracties die ooit nuttig voor me zijn geweest zijn de Tefalpannen en de messenacties van de SdB toen
Messenactie van de BP.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hadden messenactie van de plusHierdoor heb ik nu een santokumes
Klinkt chic !
Stelletje vieze vuile.. ik was gewoon thuis :/quote:De 1e bezorgpoging is niet geslaagd.
Sukkol.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:27 schreef Lindytje het volgende:
Correctie: ik moet echt eens gaan leren...
Ja eindelijk gewoon weer eens vakken halen zonder herkansingquote:
Die van mij ligt al meer dan een jaar thuisquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vergeet altijd mijn pasje te geven om punten te sparen als ik heb getankt
Een schuld heb ik toch alquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ja Lin, studeren mot je!
Denk aan de schuld die je overhoudt als je geen diploma haalt
Die van mij zit gewoon in mijn clipjequote:Op donderdag 16 februari 2012 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij ligt al meer dan een jaar thuis
ik tank altijd benzinequote:Op donderdag 16 februari 2012 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij zit gewoon in mijn clipjeDat is nog dommer. Vorige keer kwam ik er echt 3 seconden na het betalen achter.
En dat stomme mens: 'Helaas
volgende keer even opletten he. '
En dan heb je 50 euries getankt
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
Toreador pakje uitgehaald voor carnaval10 minuten bezig geweest; lig al een half uur bij te komen
Als ik me morgen zo voel; ga ik maar weinig carnaval vieren vrees ik
Yepquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHUT?! Krijg je nu een setje ansichkaarten voor je muppetzegels?
smeer het op je oogleden, dat is pas feestelijk!quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
Ik wil sowieso iets doen met Rainbow Connection/Gems/Circus Confetti (ja, ik heb ze alle drie). Iemand een idee?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, wij zitten klaar voor college met fok
Goeden tip!quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
smeer het op je oogleden, dat is pas feestelijk!
Nou zit dat weer in mn hoofdquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:49 schreef Lindytje het volgende:
Kermieworm is a makeup artist, makeup artist, kermie will you do my makeup for meeee???????
deborah lippmann happy birthday dan ook falenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
Ik wil sowieso iets doen met Rainbow Connection/Gems/Circus Confetti (ja, ik heb ze alle drie). Iemand een idee?
Alstuquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou zit dat weer in mn hoofd
Nog geen suedes bij jou?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Hallooo halloooo nen kieken op nen velooo....
Ik moet ophouden met buiten de zone te kijken
Othanks!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denkbeeldige emoslinger voor jou
Goeden faalquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word gek als we bij moeten betalen, dan is het meer dan 100 ekkies en dan zijn ze18 euro per flesje ofzo
Mweeehhquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik dat straks bij mijn opi's moet word ik gek
+1quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik dat straks bij mijn opi's moet word ik gek
Als het echt achterlijk veel is neig ik daar wel naar jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mweeehh
Ik kan ze ook niet accepteren en dan een paypal claim indienen!
Als ie dat niet gedaan heeft hunt ik hem echt downquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Hopelijk heeft ie echt een waarde van 30 dollar op die doos gezet....
Mensen die dat doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mweeehh
Ik kan ze ook niet accepteren en dan een paypal claim indienen!
Komen je ninjaskills mooi van pasquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ie dat niet gedaan heeft hunt ik hem echt downBastard
En terechtquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ie dat niet gedaan heeft hunt ik hem echt downBastard
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komen je ninjaskills mooi van pas
Maar volgens mij doet ie het wel.quote:
Precies, dus dat gaat vast goedkomenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar volgens mij doet ie het wel.Anders had ie denk ik net zo goed niet kunnen antwoorden. Anders krijgt ie straks sleckten feedback
En iemand hier zei dat de kans dat ie eruit gepikt werd redelijk klein was toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies, dus dat gaat vast goedkomen![]()
*optimistisch is*
Daar zou je vast beter van wordenquote:
Ik negeer het ook gewoonquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En iemand hier zei dat de kans dat ie eruit gepikt werd redelijk klein was toch?Dus ik negeer het idee van douanekosten
Die is idealquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jij hebt een ideal self, kijk eens goed naar je actual self
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die is ideal
Ik heb Ideal namelijk
Ik vind het nog te vroeg om daar voor te bellenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je daarvoor bellen? Of gaan ze dan op je pakketje wachten en die expres eruit halen?
Ja zoiets had ik geloof ik ook gelezenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klein maar het kan gebeuren natuurlijk bij Sjaan was er toch al eens een TD pakketje onderschept?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik negeer het ook gewoon
Ze komen gewoon met den lieven pakketman en dan zegt ie van: alsjeblieft!! En dan zeg ik van: dankjewel!! En dan is iedereen weer gelukkig![]()
Om die heb ik ook zo hard gelollerdquote:
Ik vind haar zo leukquote:
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een vriendin van me heeft net de opi holland miniset gekocht
I wannnnnnnnnnt. Nu stuurt ze me foto'squote:
Jij hebt de hele collectie toch al gefaaltquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I wannnnnnnnnnt. Nu stuurt ze me foto's
FTFYquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt de hele collectie toch al gefaald
Ja maar ik wil ze in mijn handonnnnnnnquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt de hele collectie toch al gefaalt
IK OOKquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze in mijn handonnnnnnn
Voelt echt als VEUL langerquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK OOK
Maar ze zijn pas 6 dagen geleden besteld
Whut? Vreemde zaak!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut, ik drink cola en ik word duizelig
Ja, dat wel!! De tiende was het toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voelt echt als VEUL langer
Ja, en vervolgens ze als laatste krijgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
En dan zegt ze: 'Oh ja, ik heb ze al!'
En dan denk ik: 'Ik had ze besteld toen ze nog niet eens in NL te koop waren'
Dat dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens ze als laatste krijgen![]()
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, eerder al besteld
Processed through USPS Sort Facility, February 09, 2012, 11:41 pm, CHICAGO, IL 60666
Depart USPS Sort Facility, February 09, 2012, LOUISVILLE, KY 40231
Processed at USPS Origin Sort Facility, February 09, 2012, 1:42 am, LOUISVILLE, KY 40231
Acceptance, February 08, 2012, 8:20 pm, LOUISVILLE, KY 40231
Ja, klopt iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wist nog dat we voor je verjaardag besteld hadden
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef Lindytje het volgende:
'wie heeft er nog Habbohotel gespeeld?'
Man, wat stak spees enthousiast haar hand op!!![]()
![]()
Jazeker!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
Habbohotel, ik zeg generatiekloof!
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin het is vast heul erg om uit eten te moeten voor je blog
De ex van mijn stiefvader is vreemdgegaan met iemand die ze op habbo heeft leren kennenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
Habbohotel, ik zeg generatiekloof!
Zitten daar kinderhosselaars?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De ex van mijn stiefvader is vreemdgegaan met iemand die ze op habbo heeft leren kennen![]()
![]()
Overdag is het voor kindjes, 's avonds zitten er voornamelijk volwassenenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zitten daar kinderhosselaars?
wat anders, het is habbohotelquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zitten daar kinderhosselaars?
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh dat is die van die ondefinieerbare komkommer
Nickquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat anders, het is habbohotel
Is het gratis ofzo? Mensen die lexa te duur vinden en op habbo gaan hosselenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Overdag is het voor kindjes, 's avonds zitten er voornamelijk volwassenenAlthans, 5 jaar geleden.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
En ik voel me echt slank, ik moet vaker te grote kleren dragen
Heb je spees daar ook gehosseld?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat anders, het is habbohotel
Hahahhahahahahaaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik weeeeeeeeeeeer langs die kutmensen straks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, maar eens op mijn gemakje administratie doen en afronden hier en dan naar huis toe![]()
Maar wie weet is meneer Kip tegen die tijd al thuis en haalt hij het wel op
Moehahahahahahahahahahaaaaaa![]()
Volgens mij niet, want ik zag laatst in de AH giftcards hangen van Habboquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het gratis ofzo? Mensen die lexa te duur vinden en op habbo gaan hosselen
Goeden trollquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, maar eens op mijn gemakje administratie doen en afronden hier en dan naar huis toe![]()
Neem een vies koekje mee op een bordje!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schudden en snuffelen nu vast aan je pakketquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Palace, klinkt als een swingersclub voor veertigplussersquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
Watdefuk is Habbo nou weer?
is dat een soort Palace?
Nou.... nee...quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je spees daar ook gehosseld?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
Watdefuk is Habbo nou weer?
is dat een soort Palace?
Datquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Palace, klinkt als een swingersclub voor veertigplussers
Ohnee jullie wonen in hetzelfde dorp, je hebt haar natuurlijk met een lollie uit de speeltuin geloktquote:
Ook al niet.. nextquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee jullie wonen in hetzelfde dorp, je hebt haar natuurlijk met een lollie uit de speeltuin gelokt
Goeden naam voor leernichtenclubquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In eindhoven hebben we een leernichtenclub die Pallaz heet
In Groningen eentje die The Golden Arm heetquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In eindhoven hebben we een leernichtenclub die Pallaz heet
Golden brownquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In Groningen eentje die The Golden Arm heet
God wat hebben we gelachen tijdens die Fok!meet
Da's heroīne jonguh...quote:
Nog welquote:
Pehehehhequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vorige week een nieuwe naam voor een snack met saus geleerd...
Een Jos Brinkie; frikandel met satésaus![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Mag ik die ff op Fb zetten Lin? I tagz youquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik die ff op Fb zetten Lin? I tagz you
Ghihi donequote:
Had ik al gezegd dat dat vlak naast mijn huis is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In Groningen eentje die The Golden Arm heet
God wat hebben we gelachen tijdens die Fok!meet
Ik moet dan altijd keihard lachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef Debsterr het volgende:
Whehehe er zat ineens een kat hier voor het raam (1 hoog, plat dak voor het raam zeg maar) en die katten van ons kwaad jongen! Keihard blazen enzo. Door het raam
. Heb 'm maar ff weggejaagd
.
Fixed that for youquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef Debsterr het volgende:
Whehehe er zat ineens een kad hier voor het raam (1 hoog, plat dak voor het raam zeg maar) en die kadden van ons kwaad jongen! Keihard blazen enzo. Door het raam
. Heb 'm maar ff weggejaagd
.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, naar huis
Tot later vanavond denk ik, eerst naar huis kachelen, eten en meneer knuffelen (heb gewhatsappt dat hij het pakje moet halen en het bordje naar de buren moet brengen (die had ik nog steeds niet terug gebracht hehehe), nadat hij mij een berichtje stuurde dat hij mijn laptop heeft laten kletteren![]()
![]()
)
Ja ik moest wel lachen, maar die van ons zijn geen andere kadden gewend haha. En Sjoerd liep gewoon wegquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd keihard lachen
Ja dat bedacht ik me laterquote:
http://www.speedtest.net/result/1777311892.pngquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:59 schreef BGTes het volgende:
http://www.speedtest.net/result/1777278713.png
Netjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
http://www.speedtest.net/result/1777311892.png
Nog steeds niet gek. Heb belachelijke hoge upload hier! (Glasvezel)
Whut?quote:
Oh dan mag het.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut?Als in: aardappels he
Geen friet
Op zijn vlaams (zit al hele dag vlaamsen humor te kijken... allez amai !
)
quote:
Whut? hoe doe je dat dan? is ie gewoon met z'n auto er tegen aan gereden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik sta nog steeds op de parkeerplaats te wachten want een of andere mongol heeft net de slagboom aan gort gereden![]()
![]()
Hendig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik sta nog steeds op de parkeerplaats te wachten want een of andere mongol heeft net de slagboom aan gort gereden![]()
![]()
Alweerquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:34 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb neue Essence gehaald vandaag.
awwwwquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Die speedtest, wtf? Ik heb upload-snelheid van 0,46emoslinger.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |