Als je je tenen ook doet en layert zelfs veertig, lijken wassenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als je layert zelfs 20 trouwens.
Overmorgen van m'n untrieds af en weer falen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je je tenen ook doet en layert zelfs veertig, lijken wassen
Zou wel opruimen, van 60 naar 20.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schimmelskjoequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
eerst wachten tot m'n teenschimmel dood is
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb er echt al 4 volle druppelaars seche restore ingemikt, maar het blijft dikke stroopquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
Ik gebruik ook altijd OPI ridgefiller, hij wordt idd redelijk snel dik, maar hij laat zich prima verdunnen![]()
Ik moet trouwens wel weer nieuwe bestellen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb er echt al 4 volle druppelaars seche restore ingemikt, maar het blijft dikke stroop![]()
En Skjoe, komt door die tomaten!
Oh, dank! Daar vandeweek maar eens naar kijken danquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:01 schreef Loqi het volgende:
[..]ik heb verdunner van de douglas (mavala ofzo?) die werkt wel prima erop
Douglas in Amersfoort heeft dat ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dank! Daar vandeweek maar eens naar kijken danwas alweer vergeten dat de Douglas ook verdunner heeft
Hoewel ik ook gewoon ff kan wachten tot Berlijn en dan een paar potjes P2-ridgefiller in kan slaan, deze is toch niet veel meer waard, ik moet het dopje zelfs dichtschroeven om weer nieuw spul op mijn kwastje te krijgen
Oh haha, dat had ik niet door. OPI ridgefiller of een andere?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
neen komt door 1 keer vergeten mijn slippers aan te doen in de campingdouche 17 jaar terug
ik ben er aan gewend, heb twee keer per jaar zo'n aanval.
Ik heb dus een ridgefiller voor een geinteresseerde, als dat niet duidelijk was
Gebeurt mij best vaak bij de vriend van m'n moeder, die zo'n stomme lamp heeft die op beweging reageert. En die sensor zit net te hoog, dus dan krijg ik het licht ook niet meer aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
en fail, zo lang op de wc zitten wegens je obstipatie dat het licht uit gaat
Ja, de OPI, Trix en Loqi hadden er nood aan volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh haha, dat had ik niet door. OPI ridgefiller of een andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |