quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:39 schreef Piplodokie het volgende:
Mijn werkgever geeft als reactie: ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt, zoek het zelf maar uit, wees blij dat je een auto hebt
Meestal wel hoor, maar hij 'houdt zich niet bezig met futiliteiten'.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:49 schreef CutCake het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij over het algemeen wat normalere antwoorden produceert?
Nee.quote:
Ik rijd er dus dagelijks in, ga er mee op vakantie, etc. Tankkosten draag ik niet af, die betaal ik gewoon met mijn eigen bankpas en daarvoor is verder ook niets geregeld...quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:46 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe jouw werkgever het aan de belastingdienst gaat uitleggen als ze er achterkomen.
Als de auto gewoon op de zaak zou staan en voor zakelijk ritten (buiten woon-werk verkeer) dan kan ik er nog inkomen dat je als werknemer qua vergoeding er niets mee te maken hebt. Ik zit dan wel vraagtekens bij de tankkosten die je af moet dragen aan je werkgever.
TS kán het niet eens in z'n aangifte opnemen.quote:
Neuh. Hij heeft gewoon een auto in bruikleen. Hij betaalt zelf z'n brandstof. Daarnaast is er geen leasecontract.quote:
Dat geloof ik direct ... ik ken verder ook geen 13-jarigen met een leasebak onder de kontquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef Piplodokie het volgende:
Ik ben ook de enige van 13 met een auto van de zaak...
LOLquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct ... ik ken verder ook geen 13-jarigen met een leasebak onder de kont
Hij is met meer laks. Ik krijg ook nog steeds ¤121 km vergoeding van toen ik nog in mn eigen auto reed...quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef Diepvriez het volgende:
Als je niks ondertekend hebt, er geen duidelijke afspraken op papier vastgelegd zijn, je eigen benzine moet betalen, en je werkgever zegt dat je het zelf uit moet zoeken, denk ik dat je het bij deze gedaan hebt.
Jouw werkgever is hier behoorlijk laks mee geweest en mag hiervoor gaan dokken. Maar blijkbaar vind hij dat niet zo erg
Eigen bijdrage in de autokosten kan weer verrekend worden met de bijtelling.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:42 schreef Fer het volgende:
Ik zou alvast beginnen met sparen, 80¤ als het een bluemotion is.
Que?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef Fer het volgende:
Wat gebeurt er dan, in principe is naam van TS nog niet gebeurt.
Heeft ook geen enkel nut als je hem meer dan 500 km p/j prive rijdt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar in principe heeft de werknemer ook geen kilometeradministratie bijgehouden terwijl de auto wel privé gebruikt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |