sterrenkind?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja dat is her lelijkste kind dat ik ooit gezien heb maar in die praxis reclame zit ook weer zo'n kutkind dat niet normaal nederlands praat.
wat boeit aandacht nou weer? je kijkt reclames of je kijkt ze niet. door dit soort shit maak je gewoon antireclame voor je kutbedrijf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja dat kutkind dat altijd net iets te laat met haar 'hallo Jumbo' komt waardoor je aandacht automatisch wordt getrokken naar die kutreclame.
Slimme zet.![]()
Dat jullie over die uitspraak klagen is een +1 voor hun dus want aandacht.
Mee eens, het hele "negatieve aandacht is ook aandacht" principe snap ik niet mbt marketing, zo zal ik bv nooit maar dan ook nooit iets bij Zalando bestellen, ondanks ik de naam onthoud.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef CSSO het volgende:
[..]
wat boeit aandacht nou weer? je kijkt reclames of je kijkt ze niet. door dit soort shit maak je gewoon antireclame voor je kutbedrijf.
hallau jumpau
Het gaat om wat je hoort. Dat net iets te late kinderstemmetje waardoor je toch ff je aandacht vestigt op die reclame.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef CSSO het volgende:
[..]
wat boeit aandacht nou weer? je kijkt reclames of je kijkt ze niet. door dit soort shit maak je gewoon antireclame voor je kutbedrijf.
hallau jumpau
Die is echt erg ja. Vorig jaar had je er ook een van Corendon, net zo irritantant.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:36 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
"Vakantie, dan voel ik me een zeemeermin!"
energy drink ook haal ik altijd in de pauze frikadellebroodje met energydrink lekker hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:49 schreef haan33 het volgende:
Onterechte klacht, frikadelbroodjes zijn daar goddelijk
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:25 schreef Franknfurter het volgende:
C-c-c-c-combo breaker!je kut stinkt. lelijke draakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |